בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

אינטימיות בלתי מחיקה

לפני 5 שנים. 13 באוקטובר 2018 בשעה 15:12

אח יקר, המצב בכי רע. אם הופנית לפוסט זה, כנראה שאמרת משהו שהוא כל כך נורא שאתה נחשב כבר מקרה אבוד. אל תדאג, זה לא רק אתה. כוחותינו סופגים אבידות בשטח על בסיס יומי. רמת הטמטום המיני של חיל הרגלים שלנו בצ'אט הכללי הגיעה לשפל המדרגה. למי שיוצא להעיף מבט בתיבת הודעות של אשה באתר, הולי שיט, זה כבר ממש עצוב. איך להסביר עד כמה אנחנו פתטיים? פעם האנלוגיה היתה שהן משחקות שחמט ואנחנו משחקים דמקה. היום אני חושש שהן משחקות שחמט ואנחנו משחקים בפלסטלינה.

אנא, עשה למין הגברי* טובה, תוריד שניה את היד מהביצים ותתרכז.

מכיוון שאין אפילו הבנה בסיסית של "האויב", נתחיל ברשימה קלה לעיכול של רק ה-what , בלי להכנס לעובי הקורה של ה-why, שהוא הרבה יותר סבוך. אם הרשימה לא תועיל, וודאי לא תזיק. נסה אותה, מה כבר יש לך להפסיד בשלב זה? יופי. תודה.

 

הפאקינג בייסיקס:

 

1. הפסק לשווק אקטים מיניים בפני עצמם. מעטות הנשים שמחפשות את החוויה ברמה הפיזית נטו. עד עכשיו וודאי למדת, בדרך הקלה או הקשה, שדיקפיק לא עובד. "מחפש מישהי ל____ הלילה" גם לא יעבוד. אתה צריך להיות מסוגל לדגדג לה את המח לפני שתוכל לדגדג כל מקום אחר. גברים נוטים להסתפק בגוף. נשים לרוב זקוקות ליותר. רמה מינימלית של חיבור רגשי. אם אתה לא יודע איפה להתחיל, תתחיל משפטים יותר עם איך היית רוצה להרגיש ופחות עם מה היית רוצה לעשות.

 

2. אל תשאל "מה את אוהבת" או "מה את מחפשת". כשהיא תרצה לספר היא תספר. בהתחשב במקום בו הכרתם, השאלה הזו כבר על השולחן. היא ברורה מראש. בחברה עם מוסר כפול, עצם השאלה הזו מגבר לאשה שם אותה on the spot ולמי שאינה מאד פרוגרסיבית, זה בדרך כלל לא נעים. תהיה בטוח שכשהיא תרגיש בנח לספר לך היא תעשה זאת או לפחות תרמוז בכבדות ביוזמתה. יבוא כשזה יבוא. או שלא, מה שמוביל אותנו ל:

 

3. תגיע עם אפס ציפיות. אף אחד לא חייב לך כלום. תתייחס לכל שיחה אחד על אחד כמו שני כלבלבים שמרחרחים אחד את השני. לפעמים זה נגמר בנשיכות, לפעמים בכשכוש בזנב, לפעמים אחד בתחת של השני ולפעמים גם ב.. כלום. זו גם אופציה ואם אתה לא בסדר איתה מראש אז אולי קח קצת זמן לעצמך, לפני שתצא לג'ונגל שוב. משיכה זה עניין של פרומונים. או שיש או שאין. זה לא אישי. יותר מדי פעמים אתה מגיב כמו תיכוניסט לכל צל של דחיה. האגו הגברי השברירי הופך בחורה מנחשקת לכלבה בשבריר של עלבון. אנחנו פשוט נשכנע את עצמו בכל מה שאנחנו צריכים להאמין כדי לא לשבור את הנרטיב הפנימי שלנו בראש. בנאדם, גדל שריון עבה יותר. לא תאמין כמה זה יותר סקסי מ"מי היה נוגע בך בכלללל" הרגיל שלך.

 

4. לפעמים מה שזורם טוב עם אדם אחד לא זורם כלל עם אחר. אל תתייחס להיסטוריה המינית שלך או שלה בתור תפריט ואל תבוא עם צ'קליסט או אג'נדה מוכנה מראש. תן לדברים להתרחש בצורה אורגנית. תחשוב יותר אילתורי אימפרוב פחות תסריט כתוב. "ספר החוקים" של הדינמיקה ביניכם נכתב מחדש בכל מערכת יחסים. מאפס. זה כל הכיף.

 

5. אל תוזיל את עצמך לכדי הצעת סחר כלשהי. עצם הרעיון של כל דבר חומרי כנגד אקט מיני בפני עצמו הוא דרך בטוחה לדחות כמעט כל אחת. הכלוב הוא לא craigslist. זה לא המקום המתאים לפעילות כזו. כשאתה פונה, תחשוב יותר על איך היית פונה בתוך קהילה או בפיק אפ באר ופחות על איך היית פונה ברשימות דרושים או אפליקציית דייטינג.

 

הכי חשוב ואמור להיות מובן מאליו, אל תתיימר להבין את המין הנשי*. לא במלואו. גם אם אתה חושב שיש לך צל של מושג, הרוב נסתר מעיניך. זה לא עניין של אינטלקט אלא של קיבולת וגמישות רגשית. כמו שפלנקטון ינסה להבין לוויתן. שניהם חולקים את אותו הביטאט ויכולים לתקשר אבל מנטלית, זו פשוט לא אותה ליגה.

 

כעת, כשאתה מזויין בידע רחב יותר על דרכי האויב העקלקלות, חדור מטרה מתמיד ,בחזה נפוח ובראש מורם, לא רחוק היום שבו.. יקח לה קצת יותר משתי דקות להבין שאתה דושבאג, אבל לא חשוב עכשיו, קדימה, להסתער! מאמינים בך. בעצם על מי אנחנו עובדים? הוא הפסיק לקרוא ב"בכי רע".

מוקדש לחפרנית מספר אחת ומוגש כשירות לציבור.. שזקוק לו נואשות

* כמובן שאין באמת דיכוטומיה מגדרית אלא רק קונבנציה חברתית שמבוססת על אוסף עלוב של סטריאוטיפים שחוקים, שכולם בעצם על ספקטרום ולא סטטיים, מיניות היא קונספט פלואידי וכו' וכו'. ההכללות הגסות לעיל הן מטעמי צער בעלי בולבולים, למטרת הנגשת החומר עבור המאותגרים רגשית בלבד.

 

Miss Hide -
וואוווו!!!!!
אחד המעולים שקראתי!
וכמה צחקתי :)
תשמח לשמוע שבן זוגי לצ'אט האחרון (שהתרחש לפני משהו כמו 3 דק') יכול היה להיעזר בטקסט שלך.
אני חוששת שלא היה סעיף אחד שהוא לא הצליח שלא להפר בחמישה משפטים שחוקים.

בקיצור, מדליק ומצחיק לאללה!

לפני 5 שנים
PersonalJesus - תודה מיס הייד :)
רובין וויליאמס המנוח אמר משפט גאוני פעם שמסכם את כל הבעיה בשלמותה:
The good lord gave men a dick and a brain..
but only enough blood to run one of them at a time
לפני 5 שנים
Space cookie - אהבתי את המדריך לגמרי!!!
הלוואי ששותפיך למין יישמו אותו וישכילו.
שבוע פצצה
לפני 5 שנים
Lady Guinevere​(שולטת) - מעולה. טוב לראות אחד שמבין עניין, ומעביר את הידע הלאה...
לפני 5 שנים
פרחבר​(אחרת) - 😃
לפני 5 שנים
פרחבר​(אחרת) - 😃
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י