לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

Not Another Teen Movie

אני לא כותבת לכם סיפורי סקס, לא חוויות שלי מהמיטה, ולא על היותי אוכלת חצילים במיונז. במיוחד לא האחרון, יש לי גבולות.

ראו הוזהרתם, אין כאן פורנו D:
לפני 11 שנים. 31 במאי 2012 בשעה 6:38

אתמול יצאתי עם א' למרכז העיר, והיה נחמד 😄 שתינו בירה, סיפרנו בדיחות מפגרות, ואז זה קרה. אני לא מצפה מגברים שישלמו עליי. כן, זה די מוסיף לכם נקודות בעינינו אם אתם מזמינים אותנו בדייט ראשון, אבל שזה יהיה בקטנה אחרת אני לפחות לא ארגיש בנוח. בחזרה לסיפורנו. אני מוציאה את הארנק מהתיק ושמה אותו על השולחן במטרה לשלם על עצמי, והוא אומר לי "תכניסי את הארנק עכשיו לתיק". אפילו את החשבון הוא לא נתן לי לראות, וזה היה די משעשע.

בכל מקרה, היה לי ממש כיף אתמול ^^ אחרי הבירה, התיישבנו בגן העצמאות מתחת לאותו פביליון מתכת, והמשכנו לדבר. בשלב מסוים עלה נושא המין בשיחה, והסברתי לו שחשוב לי לחכות. למה חשוב לי, מיס ביץ' שאינה בתולה, לחכות? ובכן, המספר הפרטנרים האינטימיים שהיו לי אמנם עומד על שניים (כן, קראתם נכון. שניים.), אבל אני רוצה שהבחור הבא שאני אשכב איתו יהיה מישהו שאני באמת אהיה מאוהבת בו. אני רוצה להרגיש שאני עושה את הדבר הנכון עם הבנאדם הנכון ומהסיבות הנכונות. כן, זו צורת חשיבה מאוד בתולית ואולי אפילו ילדותית, אבל אני לא רוצה לעבור בכל כך הרבה מיטות עד שאני אגיע לפרינס צ'ארמינג. אין לי בעיה עם אנשים אחרים שעושים את זה, אבל יש לי ציפיות אחרות מעצמי.

למזלי הרב, הוא אמר שהוא מבין ושהוא יכול לחכות כמה צריך. אמרתי לו שגם יכול להיות שאני ארגיש מוכנה רק בעוד כמה חודשים, אבל זה לא נראה כאילו זה הפריע לו.
אני כן רוצה להמשיך לצאת איתו כי כיף לי להיות איתו ואני חושבת שאני מרגישה משהו אליו, אבל אני אקח את הזמן שלי ואראה איך זה הולך.

יום נעים,
מיס ביץ' :)

Snitch - ביצ'ביצ'ונת, את פשוט מקסימה!
לפני 11 שנים
MissBitch21​(שולטת) - חחחח תודה, סניצ'ון! D:
לפני 11 שנים
Sirene{John} - ממש לא ילדותי, דווקא צורת מחשבה בוגרת.

לא בגלל שזה ילדותי לשכב עם אדם כשאין לך רגשות אליו - כי זה לא (אין בכך שום דבר רע כל עוד את נמשכת אליו ומעוניינת בכך, ולא צריך טבעת או הצהרת רגשות בשביל זה :) ).

מה שהופך את החשיבה הזו לבוגרת היא מכיוון שזה בוגר מצידך להבין את הצרכים שלך ולציין אותם במפורש במקום "לזרום" ולהצטער על כך מאוחר יותר.
לפני 11 שנים
MissBitch21​(שולטת) - אני לא חושבת שזה ילדותי או לא מוסרי לשכב עם מישהו שאין לך רגשות אליו, פשוט אצלי סקס ורגשות הולכים יד ביד.

אני שמחה שאת מבינה אותי D:
לפני 11 שנים
oron​(שולט) - מאוד בוגר לדעתי :)
כיף לקרוא אותך
לפני 11 שנים
MissBitch21​(שולטת) - תודה, יקירי :)
לפני 11 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י