צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

Not Another Teen Movie

אני לא כותבת לכם סיפורי סקס, לא חוויות שלי מהמיטה, ולא על היותי אוכלת חצילים במיונז. במיוחד לא האחרון, יש לי גבולות.

ראו הוזהרתם, אין כאן פורנו D:
לפני 11 שנים. 27 בינואר 2013 בשעה 19:13

אני מרגישה שבמהלך השנה האחרונה בערך אני מוצאת את עצמי, אבל אני בעיקר מרגישה כאילו אני הולכת לאיבוד בתוך עצמי. אני מסתכלת על חלק מהאנשים שהתחברתי אליהם מאז גיל שמונה עשרה, ואני מוצאת את עצמי במיינד פאק כמעט תמידי של "איזה ילד\ה הבחור\ה הזה\הזאת". כן, אני נמצאת בשלב בחיים שהיה אמור להגיע רק מאוחר יותר, ואני חיה לפעמים בתחושה שאני מתבגרת הרבה יותר מדי מהר בשביל הגיל שלי. בעוד שנתיים וחצי בערך אני אסיים את הלימודים שלי, אעבור מהבית של ההורים, אמצא עבודה שלימים תהפוך לקריירה שלי, ואחיה חיים של בחורה בוגרת.. בגיל 24-25 בערך. כן, זו התחלה יפה שבהחלט פועלת לטובתי, אבל המחשבות על העתיד מתחילות להכניס אותי ללחץ שאני עדיין פאקינג ילדה בת עשרים ושתיים ושלא לזה נרשמתי.

אני גם מתחילה להרגיש כאילו הציפיות שלי מעצמי ומהסביבה שלי הן לא מציאותיות לגיל שלי בכלל. איפה אני ואיפה מה שאני רוצה? זה כאילו אני רחוקה מהדברים האלה מנטלית שנות אור. הו, וול.. הנה למציאת דרך השווה והצעידה בשביל הזהב (צ'ירס, *קלינק קלינק*).

לילה טוב,

מיס ביץ' :)

Tainted​(לא בעסק) - עוד 3 שנים מהיום תסתכלי אחורה על עצמך ותגידי "פאק, איזה תינוקת הייתי".
ככה זה תמיד, אנחנו לומדים ומתבגרים, תמיד חושבים שאנחנו יודעים הכי טוב בכל זמן נתון.

זוכרת את "ההורים שלי לא מבינים כלום" של גיל העשרה? :))

צ'ירס מותק. לגדילה והתפתחות.
לפני 11 שנים
MissBitch21​(שולטת) - חחחחחחחחחחחח אני אוהבת אותך XD

ברור שכל פעם מחדש אנחנו מרגישים שהתבגרנו מאז תקופה X כשאנחנו בכלל בתקופה Y או Z. הקושי הוא הסביבה שפתאום נתפסת בעיני מישהו כילדותית מאוד, ואז יש קושי להשאר באותו המקום ולהתנהג כרגיל. גם זה קורה :)
לפני 11 שנים
oneonone​(שולט) - הוא צודק (:

בתכל'ס את מי שאת ולמה להשתנות? רע לך? לא נראה לי. וכל עוד את לא מרגישה שאת מפספסת חוויות שבנות אחרות בגילך חוות, את בסדר גמור. ואם את כן מרגישה ככה, אז את עם קצת שכל אפשר לגוון...

לילה מקסים מיסי (:
לפני 11 שנים
oneonone​(שולט) - ותודה על השיר מאדאם ביטצ' (;
לפני 11 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י