ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

התבוננות

התבוננות פנימה,חתירה אל האמת...
לפני 14 שנים. 9 במאי 2010 בשעה 23:08

לימודים,נישואים,הריונות,ילדים,משכנתא,כסף,טיול. כל הדברים הללו מטרידים את מנוחתי ולא נותנים לי לישון.
יום שבת הייתי אצל חברה שילדה. שיש לה בעל,משכנתא,תואר,מכונית... ואני מרגישה מפגרת אי שם מאחורה. רק בתחילת דרכי ומודה לאלוהים שסוף סוף החלטתי מה אני רוצה ללמוד.
אין לי חסכונות. אז איך אקח משכנתא? אין לי בעל וגם לא יהיה. יש לי בת זוג. ומה אם הילד שלי ירצה אבא? (ראיתי את התוכנית היום בערוץ 2 על ילדי בנק הזרע).
הזמן מכרסם לי את ההווה. קשה להתפקס כשיש כ"כ הרבה רעש מסביב. רק נכנסתי לפייס בוק על מנת לשחק בראסטוראנט סיטי וכבר נתקלתי בפרסומות של בתי ספר אחרים עם תארים אחרים והתחלתי להתבלבל. פתאום כולן יולדות וישר צצות לי מחשבות... ממממ אולי גם אני צריכה. בת זוג שלי ואני מלא מדברות לאחרונה על ילדים/נישואים/משכנתאות. ואני נגררת לשם וקשה לי להקשיב לי למה נכון לי או למה אני צריכה או רוצה עכשיו.
בקיצור רעש.
כ"כ לא פשוט להיות כאן ועכשיו ולבוא נקי לכל דבר. כל דבר נוגע.
אני זוכרת בגיל ההתבגרות הייתי מתעצבנת על עצמי שכשאני הולכת לרקוד ואני קולטת שמשהוא מסתכל עלי אני אוטומטית משנה את התנועה שלי. למשהו שנראה לי יותר יפה בעייני המתבונן.
אני לא רוצה לחיות ככה. אני לא רוצה לשנות את התנועה הטיבעית שלי בגלל כל הרעש הזה מסביב.
ואני רוצה לישון בלילות. אז שיהיה לילה טוב ונסיון ללהיות טיפה יותר בשקט וטיפה יותר יכולת להתבוננות.

השולט אור​(שולט) - יש דברים שעושים רק כשמרגישים את הצורך עמוק בבטן - במיוחד ילדים. לא עושים אותם כי צריך או כי כולם... אלא כי רוצים וכי מוכנים לזה.
המלצה שלי... התמקדי כרגע קודם כל בלימודים ובבנייתך מקצועית. עוד יהיה מספיק זמן למשכנתאות ולילדים בהמשך :)
לילה טוב :)
לפני 14 שנים
עטלפית​(נשלטת) - כל אשר נכתב כאן לא ספציפית מדבר על ילדים/משכנתא וכולי.. אלא הקושי בהתבוננות לרצונות פנימיים כאשר יש כ"כ הרבה מסביב שמקשה לראות את המתרחש פנים.
אל דאגה יש לי עוד הרבה לעשות לפני הילדים:)
אך תודה על ההמלצה:)
לפני 14 שנים
Cafe​(שולט) - נו באמת
בחורה בגילך עדיין לא נשואה ובלי מקצוע??

שערוריה וחרפה !!!
לפני 14 שנים
עטלפית​(נשלטת) - חיחיחיחיחי :)
לפני 14 שנים
טאצ'​(שולט) - ישנו שיר עם שורה נפלאה:
חלק מהאנשים היותר מעניינים שפגשתי הם בני 40 ויותר ועדיין לא יודעים מה יעשו בחיים שלהם. אנחנו עוברים הרבה צמתים ומקומות בחיים ומכל תחנה כזו אנו אוספים זכרונות טובים ורעים ומיומנויות שמשפרות את עצמנו בתחומים רבים. לאט לאט אנחנו בונים לעצמנו מה שאנו חושבים שהוא אינטואיציה ובעצם היא צורת חשיבה שמבוססת על ניסיוננו. הזרם הוא טוב אם אנחנו יודעים לאן אנו רוצים להגיע ויכול להיות הרסני מרדד מרדים ולבסוף הורס. התבניות של אתמול עוטפות דגים היום ומי יודע מה יהיה מחר. ההתתמודדות עם שאלות המרוץ בחיים תמיד יהיו ותמיד אנשים יציגו לנו את הטוב ולא את המגרעות. תלמדי לשאול את השאלות הנכונות ולנתח את התשובות המעורפלות. הרבה אושר והצלחה עם הדילמות הטמונות בכולנו איש איש אישה אישה עם פתרונם הנכון שלהם
לפני 14 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י