לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

השקפותיה של שפחה.

עוד שפחה בים של דבורים, לפחות אני מספיק חכמה כדי לא להרוג את עצמי כשאני דוקרת את אויביי.
לפני 14 שנים. 31 בינואר 2010 בשעה 18:27

איפה בשם כל השדים והרוחות המצית שלי! מסתובבת בדירת קופסת הנעליים שלי "נו באמת!" הופכת את הדירה אחרי הפעם המיליון שסידרתי אותה "לא באמת" יוצאת למרפסת, הבת זונה יושבת על הקצה עומדת ליפול. אני מושיטה את היד וחוטפת את המצית.

מדליקה סיגריה....סיגריה אחרי סוף שבוע שהלך אחרת ממה שחשבתי, סוף שבוע של אנשים שטרחו להראות לי כמה אני פתי מאמין, סוף שבוע של אנשים שהזכירו לי שעליי לפתח עור יותר חזק. מתיישבת ליד הטלויזיה, מכבה את הסיגריה.

מדליקה סיגריה שנייה...סוף שבוע שחיכיתי לו רבות, רק כדי להבין שזה לא כזה משנה, סוף שבוע שהזכיר לי לדבר עם החבר'ה הישנים מהבית, לראות מה חדש, כי חבר'ה כמוהם קשה מאוד למצוא, מכבה את הסיגריה ושולפת את המחשב הנייד , מניחה על ברכיי.

מדליקה סיגריה שלישית...מסתכלת על הקיר, אתמול יכולתי להישבע שטיפסו על הקיר מאות על מאות של עכבישים....כן...סוף שבוע שהזכיר לי כמה עליי לסמוך על עצמי. אני פותחת את הפייסבוק ומתחילה לצוד שמות ישנים. מכבה את הסיגריה ומרימה רגליים על הספה.

מדליקה סיגריה רביעית....פאק מה קורה איתי למה אני מעשנת כל כך הרבה? אני מרימה את הידיים ומעבירה אותם דרך השיער, מה מטריד אותי, מה קורה, מה לא בסדר. מניחה את היד על המצח, הראש שלי מתפוצץ, מה פאקין לא בסדר? מה מטריד אותי? מה מטריד אותי? אני מכבה את הסיגריה.

מדליקה סיגרייה חמישית....יורדת לרצפה, נשענת על הקיר, מכבה את הטלויזיה, שיט, אני עומדת להיות ממש חולה.
יש שקט בארבעת הקירות שלי. אני מניחה את ראשי על השטיח ודופקת עוד כמה שאחטות מהסיגרייה, משתטחת לכמה דקות, פאק פאק אני עומדת להיות כל כך חולה. אני מושיטה יד ומכבה את הסיגריה במאפרה.

אני יוצאת למרפסת...מדליקה סיגריה, יושבת על השרפרף, מחזיקה את הסנטר...מעשנת.
אני יודעת בדיוק מה מטריד אותי.

אני לוקחת את הטלפון, מחייגת את המספר שלה, וזורקת זין על כולם...זה? ...זה בשבילי.

אני מועכת את הסיגריה במאפרה.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------


אבל הכל בסדר 😄 באמת שהכל הכל בסדר.
ואל תשכחו לסגוד לפופינס.



להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י