צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

התמכרות

3 שנים גרתי באחת הערים הגדולות באירופה, למדתי באוניברסיטה ועבדתי לפרנסתי. ללא תכנון מוקדם נקלעתי לקהילת חובבי בדסמ - גברים ונשים אירופאים שבחיי היום יום שלהם היו רגילים לגמרי, אך במקביל חקרו ללא הרף את גבולות הטירוף וההנאה.
לפני 13 שנים. 23 ביוני 2010 בשעה 10:46

בסין העתיקה, נהגו הקיסרים להחזיק בארמונותיהם אלפי נשים צעירות אותם אספו בכל רחבי הממלכה.
שליחים של הקיסר עברו על פני הארץ הגדולה ואיתרו את הנערות הצעירות היפות ביותר והביאו אותם לארמון לאגף נשות הקיסר. שם הן זכו לטיפול מסור מידי נשים מבוגרות וסריסים אשר עסקו כל חייהם בהכנת הנשים הצעירות ליום המיוחל בו יגיע תורן להתייחד עם הקיסר.
על פי התפיסהה המקובלת באותם ימים, הקיסר, נצר למשפחת המלוכה היה בעל זכויות בלתי מוגבלות, וללא התחיבויות. הוא עסק במרץ רב ובהתלהבות במיצוי הנאות החיים, והראשונה שבהן - סקס.
אבל בדיוק בנקודה זו נוצרה הבעיה - הקיסר נתפס כישות אלוהית אבל בסך הכל היה בן אדם נורמלי - לאחר ששפך את זרעו במשגל, הרגיש כמו כל הגברים עייפות וצורך מיידי בשינה.
פנימה, החוצה, פנימה, החוצה....5 דקות מכסימום, שפיכה - וזהו, נגמר הסיפור. 3000 בתולות יפהפיות מחכות לתורן, אבל הקיסר גמור. כל מה שהוא רוצה זה סיגריה, לראות קצת את מסי בטלוויזיה ולישון.
ישבו חכמי סין וחיפשו דרך בה יוכל הקיסר להתענג על נשותיו ללא גבול וללא הפסקה. לאחר דיונים מתמשכים בהם חיסלו קערות אורז ועוף סצ'ואן רבות, הם גילו תגלית מרעישה - גבר יכול לחוות אורגזמה, למעשה מספר בלתי מוגבל של אורגזמות, ללא שפיכה. האורגזמה הגברית ושפיכת הזרע הם שתי תופעות נפרדות. אמנם כל שפיכה מלווה באורגזמה גברית, אבל לא כל אורגזמה מלווה בהכרח בשפיכה.
במקביל, קרה תהליך דומה בהודו השכנה, גם שם ישבו החכמים והתמודדו עם אותו אתגר - איך לעזור למהראג'ה לזיין בלי סוף ולא לבזבז את חייו הקצרים. גם שם, לאחר דיונים אינסופיים, על צ'פאטי ודאל עדשים הם פיתחו את טכניקות הסקס של הטנטרה.
יחידי סגולה וברי מזל בודדים בשתי הארצות הענקיות האלה זכו ללמוד מפי החכמים את התורה הסודית - איך לחוות אינספור אורגזמות גבריות, לאורך שעות ארוכות, ללא איבוד האנרגיה העצום הכרוך בשפיכת זרע.
כדי להגיע לשליטה מושלמת בשפיכה ודחייתה לאורך שעות ארוכות של משגל עם נערות צעירות ויפהפיות עסקו האריסטוקרטיים מהמזרח הרחוק באימונים מיוחדים שבדומה ליוגה, המדיטציה ותורות הלחימה הצריכו משמעת עצמית והתמדה.
ולמה אני מספרת את כל זה?
נשלטים מנוסים מספרים לי על מצב בסשן בדסמי המכונה "ספייס". השילוב של הגירוי המיני הקיצוני, הכאב, חוסר האונים ומניעת השפכה מפוצצים את המוח באנדרופינים. בשלב מסוים, בדרך כלל כ 20 דקות לאחר תחילת סשן, הנשלט עשוי להכנס לספייס - טריפ עוצמתי בו המוח המוזן בכמות גדולה של הורמונים הפועלים בדיוק כמו סמים נכנס להילוך חמישי.
בניהול נכון של השולטת, תוך איסור מוחלט על שפיכה, קשירה הדוקה של האשכים ולחץ מתמשך על נקודת הג'י הגברית, הספייס הוא ריחוף בענן של עונג סופי סופני ומוחלט.

הספייס הוא כנראה התשובה המערבית לחכמי המזרח - עזבו אותכם מלימוד ותרגול אינסופי, למי יש זמן וסבלנות?



קסנדרה - לא הבנתי
לפני 13 שנים
Cafe​(שולט) - אוףףףףףףף
עכשיו אני אוכל את הלב שאני לא קיסר :(
לפני 13 שנים
astaro - נקודה קטנה, אורגזמה ללא שפיכה ואורגזמה טנטרית הן שני דברים שונים. אורגזמה ללא שפיכה כשמה כן היא אורגזמה רגילה ללא שפיכה, אורגזמה טנטרית זה כבר סיפור אחר לגמרי. גם לי יש חשדות שיש חפיפה לא מבוטלת בין זה למה שמכונה ספייס.
לפני 13 שנים
Aציבעוני​(אחר) - כן אחת ההיתמכריות הקשות שיש ובאופן טיבעי לגמרי
לפני 13 שנים
LadyG - יקירתי אני חייבת ליצור איתך קשר בבקשה תגידי לי איך לעשות את זה!!!
לפני 12 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י