סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

אני יודעת לחכות

כשאני כותבת... כשכל אחד יכול לראות, נוצר בעדינות מקום שבו אני קיימת. שבו קיימת זו שהפכתי להיות, או שאולי הייתי תמיד- מייפל:סאבית.
לפני 22 שנים. יום שישי, 20 באוגוסט 2004 בשעה 8:42

ופתאום אני מרגישה קצת זרה כאן.
היה כל כך טוב שם. ומורכב ומעניין ומענג ולפעמים עצוב, והרבה שמח, ובעיקר חזק ומלא בעוצמות. והייתי מאושרת, כי להרגיש זה להיות מאושרת, גם אם הרגשות לא טובים.
עבדתי נורא קשה במשך שבועיים ואז נסעתי לברלין והיא העיר הכי מקסימה בעולם ובכל פעם שאני חוזרת אליה אני מתאהבת בה מחדש.
ועכשיו אני כאן. התגעגעתי, אבל ייקח לי זמן להרגיש שוב תחושה מוכרת, תחושת שייכות.

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י