שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

אני יודעת לחכות

כשאני כותבת... כשכל אחד יכול לראות, נוצר בעדינות מקום שבו אני קיימת. שבו קיימת זו שהפכתי להיות, או שאולי הייתי תמיד- מייפל:סאבית.
לפני 20 שנים. יום שלישי, 18 באפריל 2006 בשעה 18:07

היום עשיתי כמו שלא עשיתי כבר הרבה זמן- אמבטיה של שעה עם מסכת פנים ומסיכה לשיער ופילינג לגוף והמון ריחות טובים, ואחר כך שמלה שחורה עם מחשוף עמוק ועגילים ארוכים מצלצלים ואיפור שמדגיש את העיניים.
אני רוצה להיות יפה הערב. בשבילי או בשבילו או בשביל שנינו.
איפה היא, אני שואלת את עצמי לפעמים, ההיא שרצתה לפזר פרפרים בשערה.
קשה לי להיות בקשר.
עוד מעט הוא בא.
אני אוהבת אותו אני חושבת.
הפחד מעולם לא היה מפחיד כל כך.

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י