סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

אני יודעת לחכות

כשאני כותבת... כשכל אחד יכול לראות, נוצר בעדינות מקום שבו אני קיימת. שבו קיימת זו שהפכתי להיות, או שאולי הייתי תמיד- מייפל:סאבית.
לפני 20 שנים. יום שני, 14 באוגוסט 2006 בשעה 12:04

מישהו כתב עלי כאן שאני נוהגת בתוקפנות וגסות וצרות מוחין. שאני נגועה בהמון שנאה, ועוד כל מיני דברים כאלה.
אני קצת בשוק מזה, אולי כי אף פעם לא אמרו עלי דברים כאלה, אולי כי אף פעם לא חשבתי על עצמי כעל כזו.
אבל אני לא יודעת, אולי יש בזה משהו?
יש לי נטיה להאמין לאנשים אחרים, בעיקר אם הם אומרים עלי משהו רע.
אני לא מרגישה נגועה בשנאה, אפילו אין לי מושג שנאה נגד מי, את מי הוא חושב שאני שונאת?
אני גם לא מרגישה תוקפנית, או נוהגת בגסות.
אבל אולי יש משהו שאני לא מסוגלת לראות.
ניסיתי לכתוב אליו ולשאול אותו, אבל אני לא יכולה כי אין לי מנוי זהב.
דווקא הוא נשמע כמו מישהו שממש שונא אותי, אבל אני לא יכולה לחשוב על שום סיבה לזה.

לקרוא את הדברים שהוא כתב גרם לי להרגיש ממש ממש רע.

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י