בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

אני יודעת לחכות

כשאני כותבת... כשכל אחד יכול לראות, נוצר בעדינות מקום שבו אני קיימת. שבו קיימת זו שהפכתי להיות, או שאולי הייתי תמיד- מייפל:סאבית.
לפני 21 שנים. יום שישי, 8 באפריל 2005 בשעה 19:37

פתאום מתחשק לי לחיות בתוך סרט של אלמודובר.
רוצה שכולם ידברו ספרדית והכל יהיה צבעוני וחושני ומלא רגשות מתפרצים.
בעצם, חוץ מהקטע של הספרדית, הכל די מתאים.
רגשות מתפרצים זה אני, ולצבעוניות אפשר לדאוג.
את הסרט הראשון של אלמודובר שראיתי, ראיתי בגיל 16 כשהחברה הכי טובה שלי שכבה עם מי שהיה אמור להיות אז החבר שלי.
אמא שלי בחוכמתה הרבה, החליטה שהדבר הטוב ביותר בשבילי יהיה לראות סרט ספרדי מלא בצעקות ובכי וצחוק.
היא צדקה כמובן.

המחשב שלי מותקף על ידי תולעים.
אני אנצח אותן.

אני הולכת לעשות משהו שלא עשיתי כבר המון המון זמן.


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י