לפני 21 שנים. יום רביעי, 29 ביוני 2005 בשעה 11:42
המבחן היה נורא קשה, אז בתור פיצוי עשיתי קעקוע.
הידד לליאור מפסיכו, המקעקע הטוב בתבל.
המבחן היה נורא קשה, אז בתור פיצוי עשיתי קעקוע.
הידד לליאור מפסיכו, המקעקע הטוב בתבל.