בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

איד

מעשיה של ברבית שפויה ביום... וילדה רעה בלילה...
לפני 12 שנים. 28 בספטמבר 2011 בשעה 22:40

אני קוברת אותך.
לא עשית לי טוב. מה שעברתי איתך לא אשכח לעולם.

מעט ממה שעברתי איתך... עברתי תאונת דרכים, עשיתי עוד שני קעקועים, הרחתי, ראיתי, טעמתי, מיששתי ושמעתי דברים שמעולם לא שיערתי שקיימים. כתבו עליי כתבות עסקיות במדיות שונות. כולל תמונה. כי פתאום אני בטוחה גם במראה החיצוני שלי. למדתי לא לפחד מהתקף לב. למדתי שיותר טוב לי קמפוס באוניברסיטה אמיתית והלכתי גם על זה. למדתי לנגן גם טאבים וסולמות. למדתי ששינוי קטן בשיער יכול לעשות פלאים. למדתי לא לפחד פחד מוות מרופא שיניים (או: כמו שאמר חבר הנפש שלי: "את אוהבת כאב נכון? אז זה ה-דבר"). למדתי לאהוב ספורט. ואנאלי.

למדתי על עצמי דברים חדשים. עברתי פרידה. ועוד אחת. קשה יותר. וסופ(נ)ית. נכנסתי למערכות יחסים לא מחייבות שלימים רדפו אותי היות ודווקא אותם אנשים המשיכו להתעקש עליי. יצאתי ממערכות יחסים שלא התעקשו עליי ואף לא לרגע. ורדפו אותי לא פחות. אני משחררת אותך.

התחזקתי. הפכתי לאישה עצמאית יותר, דעתנית יותר ובעלת שיפוטיות נחרצת. אני לא נותנת לאדם סיכוי לפני שהוא מוכיח את עצמו ולא פעם. לא מתמסרת בקלות, בשום מובן. למדתי על עצמי שאני איתנה מאי פעם. למדתי לקרוא אנשים תוך שניות.

למדתי שאפשר לעבוד 30 שעות רצוף בשתי עבודות ולהשאר בחיים. למדתי שכסף לא קונה אושר, אבל בהחלט גורם לחייך. למדתי שזין גדול גורם לי אושר.
למדתי שאני הכי טובה בלתת, אך גם לקבל זה נחמד. אני כבר לא אומרת "לא, תודה" ו"לא נעים לי". נעים לי, מגיע לי, זה בשבילי. תודה.

למדתי מה טוב בשבילי, ומה עושה לי רע. כמו ממתק שנורא מושך וטעים אבל בסוף מרקיב אותך. אליה וקוץ בה. למדתי ממה עליי להתרחק.
למדתי שלעולם לא מאוחר להגשים פנטזיות (לאו דווקא מיניות) וש 27 אביבים זו התחלה של משהו טוב.
אני בתחילת החיים הבוגרים שלי. מעין תחושה אופטימית לא אופיינית מלפפת אותי. ואני יודעת שלא אמרתי עוד כלום.
מקורבים אליי טוענים כי אני שונה עכשיו. חזקה יותר ואמיצה הרבה יותר, מופתעים מהחוזק הנפשי והפיזי שלי ומאושרים מהברבית החדשה. יותר ויותר חברים ומכרים חדשים אופפים אותי. וכולם רוצים ממני עוד.

אני קוברת אותך. אני משחררת אותך, שנה מכוערת ויפייפיה שכמוך.
מברכת את השנה הבאה עליי לטובה.

רק בריאות, אושר ואהבה גדולה ואמיתית לכולם.


http://www.youtube.com/watch?v=jgKHimdfNrY

ילדה סאדיסטית​(מתחלפת) - יפיופה שכמותך,
מאחלת לך את כל הטוב שבעולם!
המשיכי להתחזק ולהיות הברבי הכי מקסימה בכלוב :-)
שתהיה שנה מתוקה וטובה יותר מקודמתה, שנה של אושר עושר והצלחה בכל דרך בה תלכי.
נשיקות
}{
לפני 12 שנים
Braumeister​(שולט) - בריאות אושר ואהבה גם לך.
עשית לי לנגן את השיר מדהים הזה הבוקר.
שתהיה שנה חלום :)
לפני 12 שנים
mr' blue​(שולט) - שנה טוב יקירתי
היתי שמח להיות חלק ממנה
ותקפצי לבקר מתי שהוא חוגג יום הולדת בקרוב:)
לפני 12 שנים
Geshem Black - כמו שמערכות יחסים מוצלחות מלמדות אותנו שאנו לעתים ראויים למה שאנחנו מבקשים לקבל, כך גם מערכות יחסים כושלות מלמדות אותנו שאנו ראויים לקבל יותר ממה שמשכנו אלינו. ומשעולי החיים, בתוך אינספור הנתיבים הללו שבחרנו או שלא בחרנו, הפיצולים של הבחירות שלנו - מה היה קורה אילו ומה קרה בגלל ש... ובכל זאת אנחנו מוצאים את עצמנו לעתים חוזרים על אותן טעויות, לעתים בשינוי קוסמטי, ולרוב פשוט מוצאים עצמנו יותר מדיי נאיבים שוב, מסגלים לעצמנו קשיחות חיצונית כדי לא להיפגע ולא להפגין רגשות מהר מדיי, ועדיין עושים זאת בכל פעם מחדש. וזה קשה, להכיל את עצמנו, ולגלות שאולי יש עוד הרבה ללמוד והרבה להחכים ולהתנסות, וכמו שום דבר אף פעם לא מספיק כדי לרצות את התאבון הבלתי נדלה שלנו לחיים, לעצבות, לכאב ולתמצית האושר שאנו כה מייחלים לה. קבירת השנה הקודמת, אינה עניין סופני כפי שנראה. לרוב אנו ממשיכים לנבור בבית הקברות של השנים שקדמו, שולפים זכרונות ישנים, לעתים מנסים לחוות אותם שוב, ולפעמים מוצאים עצמנו מבינים שפעם אחת הייתה יותר מדיי וצריך להמשיך הלאה. אבל כל זה הינו רק ניסוי וטעייה, כי אין לנו באמת מושג לקראת מה אנחנו הולכים, ומה יצפנו הימים הבאים. כל יום זו הפתעה, כל מחר הינו הרפתקאה חדשה, טובה יותר או פחות, אבל עם כל הקושי והפחדים, עודנו כאן, מתלבטים, מתפתלים, אבל חיים, נושמים ומנסים.

(ואיזה שיר לפתוח איתו את הבוקר:
http://www.youtube.com/watch?v=HRCf77WvRmQ)

לפני 12 שנים
הרמאפרודיטה - איך בא לי גבר נורמלי כבר . . . חיים רעים !
לפני 12 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י