ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

כבר לא שותקת

If you dont go on the edge, you take too much space
לפני 5 שנים. 9 בספטמבר 2018 בשעה 12:25

אני נמצאת כאן המון. לא תמיד כותבת, אבל קוראת די הרבה בלוגים נהדרים. אחרי שצמצמתי את רשימת המעקב, נשארו לי שמונים בלוגים שזה אומר שמונים חברים שאני שותפה לחיים שלהם. אולי בגלל זה לא נותר לי זמן לכתוב בעצמי. אני מרגישה צורך לעזור בעצה, כתף לבכות עליה או חיבוק חם ומנחם. אבל לא רק. גם ירידות ועקיצות הדדיות הן חלק מהתפריט. אחרי תקופה לא קצרה אני ממש סקרנית לראות את חלק מהדמויות שמאחורי הבלוגים ולהרגיש אותם בשר ודם. עד היום פגשתי חמש חברות וכל המפגשים היו מבחינתי הצלחה מסחררת. גיליתי נשים מדהימות, מרתקות הרבה יותר ממה שעולה מהבלוגים וכל פעם נשאר לי טעם של עוד. רונית לא מצליחה להבין את הצורך שלי להכיר את הפנים שמאחורי הבלוגים ויותר מכך היא לא מבינה מה אתם מצאתם בי. כאן אני מבקשת את עזרתכם בהערה או הארה לרונית, מה אתן חושבות עלי, עלינו ועל היכרות אמיתית בין החברים שכאן. 

שתהיה לכולנו שנה טובה

דנה

שרה בשבילך​(נשלטת){Masterblas} - תמסרי לרונית שאני אוהבת את שתיכן. בעיניי שתיכן מיוחדות. יכולת ההכלה שלכן וההבנה זו את זו ראויה להערכה. לא מובן מאליו ההבנה של רונית את הדרך שלך והגילויים העצמיים וההבנה שלך את הקשיים של רונית. הסבלנות ההדדית והאהבה ביניכן.
⁦⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩
לפני 5 שנים
אשת לפידות n​(שולטת) - אוהבת אותך ואת רונית
חתיכת מסע ואמת פנימית מדהימה.עם יכולת קבלה מופלאה,מעריצה אתכם
לפני 5 שנים
me and him​(נשלטת) - מעט באיחור..
אני חושבת שאתן מרתקות.. התהליך ששתיכן עוברות יחד.. לא מובן מאליו ודורש הרבה אומץ ואהבה.. אני נהנית לקרוא אותך כל פעם מחדש.. ולומדת עלי עלינו על זוגיות אהבה הקרבה ודרך..
ובדרך המקסימה שלכן אתן לומדות ומתפתחות יחד.. ולכן הצרכים שעולים ומשתנים ובעיקר המשגה ולמידה שלהם עם אחרים ולבד היא משמעותית..
אתן מפתחות ויוצרות את ההיכרויות שמתאימות לכן..ויש פה פנינים אמיתיות של רגש..
ולי נעים שאת פה.. כותבת.. מגיבה.. מספרת..
תודה לכן..
ושנה נפלאה מלאת גילויים:)

לפני 5 שנים
bondman​(נשלט){FLR} - מה מצאתי בך?
את פשוט חמודה. והרבה מהדברים שאת מרגישה קל לי להזדהות.
לגבי רונית אני חושב שזכית היא כל כך מבינה ומכילה.
לגבי היכרות אמיתית? לא תמיד כדאי לערבב את העולמות. :-)
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י