צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

האופיום שלי...

אחריי ניסיונות רבים, שיחות, מפגשים, הודעות, זמן ואנרגיה לחינם.... בדיוק כשהחלטתי לקחת צעד אחורה וחשבתי שכל ניסיון הוא לריק, וכולם ככולם (חוץ מהיוצא מהכלל..) יהיו אפיזודה חולפת... מצאתי אותו!!
לפני 19 שנים. 4 במרץ 2005 בשעה 15:13

כמה זמן עבר מאז שכתבתי לבלוג שלי בפעם האחרונה... כמה עברתי... וכמה היה לי לפרסם... (ואולי מזל שלא יצא לי לפרסם). אבל הכדור הזה שאני נמצאת בו כרגע, שלצורך העניין נקרא לו "החיים שלי" מתגלגל לו במהירות ומשנה נתיב כל הזמן.. משהו טוב קורה לו!!
אני לא משוייכת.... אולי מאוהבת... אני לא נמצאת כאן מספיק כדיי לבנות משהו שפוי.. ובכל זאת יש לי מספיק דברים שמתווספים לרזומה שלי.. ובמיוחד שגורמים לי להיות מאושרת (-: אז מה יכול להשתנות כל כך מספר חודשים!??!?!
צבא!! כן. באיזה מקום חוץ מהצבא עוד אפשר למצוא את החוויות הכי הזויות בעולם? (בטח ובטח בעולם השליטה ובכלל במין..) ואני שידועה בתור "בחורה עם ביצים" שתילחם להשיג את רצונה שמה עיין על בחור חתיך מעיין כמוהו.. ממש בפלוגה ליידה. רק בעייה אחת קטנה, הוא דתי שומר נגיעה וכו'... אותי זה לא עניין, הייתי בטוחה שברגע שאני אשיג אותו 10 דקות בחדר סגור והוא לא שומר שום נגיעה ושום כלום. ניסיתי להתחיל איתו מספר פעמים בעדינות אבל הילדון התמים לא קלט את הקטע. ואז ממש ביום האחרון שעוד היה לנו משהו משותף עם הפלוגה שלהם החלטתי שאני לא עוזבת את הבסיס הזה בלי לוודא שהוא "שלי". ולכן ניגשתי אליו בעדינות, הסברתי לו שהוא מצא חן בעיני ונתתי לו דף שכתוב עליו מספר הטלפון שלי... ומה שנשאר לי זה לחכות!. הנחתי שייקח איזה יומיים שלושה - כמו כל גבר טיפוסי (זו מין חובה כזאת להתקשר למישהי שלושה ימים אחריי שהם קיבלו את הטלפון..) ולמרבה הפתעתי התעוררתי למחרת בבוקר עם הודעה מהבחור... שמחה וטובת לב (כן בטח) התחלתי לדבר איתי בעדינות ולברר אם אכן יש לי עסק עם נזיר, ולאורך השיחה לשמחתי הרבה הסתבר שיש לי ביד פושע מיני במעטה של דוס שומר נגיעה... ובשיא האלגנטיות הוא סחב אותי משיחות על מין סוער ליחסיי שליטה... גבירותיי ורבותיי הוא............ סוויצ' (-: כולי מאושרת (ודיי בשוק האמת) התחלנו לחלוק חוויות, לבנות סשנים ולהציב גבולות בשביל להיפגש. התחלנו בסצינה שהוא שולט.. כולי מרוצה עד הגג, מרטיבה מהתרגשות, הבנתי שמצאתי מישהו שמבין עניין. אבל אז הגיע השלב שהבחור רצה שישלטו עליו.. שוב עלו בי היסוסים וקשיים כי אומנם כזאת אני ביומיום.. אבל- במיטה?!?!? ולמרבה הפתעתי כנראה זהו גבר מיוחד במיוחד עבורי והוא הצליח לגרור מתוכי את הצד הטבעי שלי למיטה! אם להיות כנה לשלוט לא עשה לי את זה.. אבל לראות את ההנאה שלו זה היה שווה כל שניה של רוע שיצאה ממני בטבעיות משעשעת. אחת החוויות המצחיקות שאני לא אתן לה להסתיים כל כך מהר.. האם זה תחילתו של עידן חדש? (או שסתם הצבא דפק לי ת'ראש??) מה שבטוח.. זאת רק ההתחלה!!

מרוצה, מאושרת ואוספת חוויות משעשעות מתמיד...
(LOVE YOU Y.B.R)
תחייכו..... (-:
אני.

מנטרה​(שולט) - זה מה שמלמד שצריך לחקור עמוק בכדי למצא את הדברים היקרים בעולם (למשל כמו יהלומים, זהב, נפט ופטריות כמהין)...
שמחתי לקרוא את הבלוג הזה כיוון שזה דורש הרבה אומץ ו"ביצים" לעשות מה שעשית.

רק אל תקלקלי את הבחור... בעצם תקלקלי, יותר מגניב :)

אגב, שמת לב שלפוסט הראשון שלך הגיבו מלא אנשים ועל הפוסטים האחרים אף אחד לא הגיב ? מעניין למה...
אולי בגלל שבראשון היה נושא יותר רכילותי ? סתם חומר למחשבה...
לפני 19 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י