אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

לא מזיק, ברובו

כל קשר בין הכתוב בבלוג למציאות הינו מקרי לחלוטין - הכל אמיתי, וקרה, והומצא מחדש בראש הקטן והמעוות שלי
מבולבלים? גם אנחנו
לפני 8 חודשים. 10 באוגוסט 2023 בשעה 13:12

הנה שוב מגיע הרגע הזה, שמוסטלי קרא פוסט ב-Reddit והחליט לחפור לכם בגללו (הפעם עם צילום מסך של הפוסט עצמו, כדי שתראו בדיוק על מה אני מדבר).

אז הפעם אני רוצה לדבר על ההתחלה שלנו בכל מה שקשור לבדס"מ, למה כדאי לשים לב כשנכנסים לתחום, מה הדברים החשובים באמת לביסוס של עצמנו כשולטות/נשלטות וכו'.
** הפוסט יהיה כתוב בלשון נקבה, כי אני יכול, וכי אם זה יפריע למישהו בעין זבש"כם. **

אז נתחיל מהפוסט עצמו, ולמרות שאני מצרף צילום מסך שלו (בלי פרטים מזהים כמו שם המשתמש של מפרסמת הפוסט וכו'), אכתוב בקצרה על מה הוא מדבר:
מישהי הכירה בחור באפליקציית היכרויות (Bumble אם זה משנה למישהו) והוא מיד לקח את השיחה ביניהם לכיוון מיני, היא הייתה בסדר עם זה והם עברו לוואטצאפ ואז הוא הודיע לה (כן כן, הודיע לה, לא הציע ולא שום דבר בסגנון) שהוא דום ושהוא רוצה שהיא תהיה סאבית שלו ואני אצטט "ואחת מהשרמוטות שלו" (תרגום למשפט One of his sluts). היא החליטה לנסות, למרות שמעולם לא ניסתה בעבר, והוא מיד הרעיף עליה משימות, שכמובן כולן כללו תמונות של חלקים אינטימיים שלה עם השם שלו כתוב עליהם והציף אותה בהמון שאלות אישיות שהיא טוענת שהיא הייתה בסדר עם זה. (אגב, אני בכוונה מספר רק את מה שכתוב בפוסט, כי דעתי לגבי הדברים תגיע אחר כך) בהמשך הוא ביקש ממנה לשלוח לו צילומי מסך של כל השיחות שלה באפליקציות השונות, כולל אפליקציית ההיכרויות, ולתת הסברים לגבי כל אחת מהשיחות, עם מי היא נפגשה, עם מי היא שכבה וכו'. היא סיפרה לו על בחור אחד שהיא חסמה כי הוא היה קריפ, ואז הוא החליט שהמשימה הבאה שלה תהיה לבטל את החסימה לבחור הזה ולהתחיל להתכתב איתו בצורה פלרטטנית, מיד לאחר מכן הוא ציווה עליה להזמין את הבחור אליה הביתה ולהזדיין איתו, ושהוא יתן לה הוראות מה להגיד לו לעשות לה. היא מיד סירבה, בטענה ש: 1. היא במחזור כרגע, 2. היא לא נמשכת לבחור הזה והוא עשוי להפוך לסטוקר. התשובה שלו הייתה שהיא זונה מטומטמת וש-"לא" היא לא תשובה אופציונאלית ושהיא תעשה מה שהוא אמר כי הוא שולט עליה.
היא סיכמה את הפוסט בשאלה האם זה לגיטימי ו/או נורמלי בדינמיקת D/s או האם היא צריכה לברוח כל עוד נפשה בה.

התשובה שלי לפוסט הזה, שגם אותה אני מביא בצילום מסך (שוב, ללא סימנים מזהים), התמקדה בכך שההרגשה שלי מכל הסיפור הייתה שהבחור שהיא מדברת איתו, AKA ה"דום", הוא אותו בחור שהיא חסמה קודם לכן והוא משתמש באמתלה של בדס"מ כדי לגרום לה לשכב איתו. הסברתי, כמובן, למה אני חושב שזה המצב והצעתי לה, כל עוד אין לבחור תמונות שהוא יכול להשתמש בהן כדי לסחוט אותה (למעשה כתבתי שאני בכנות מקווה שהיא לא שלחה לו תמונות עם סימני זיהוי ברורים כלשהם), להעיף את האדם הזה מהחיים שלה הכי מהר שהיא יכולה.
אני אציין שהייתי מציע עזרה יותר משמעותית אילו חשבתי שיש לי יכולת כלשהי לעזור, אבל לצערי אני במלוא הכנות לא מסוגל לחשוב על דרך לעזור לאדם במצב כמו שהיא נכנסה אליו.

עכשיו, איך לא ניפול לדברים כאלו, ואיך נשמור על עצמנו? אני מדבר על מצב, כמובן, שאנחנו חדשים לחלוטין לתחום הבדס"מ בכלל ולדינמיקה של מערכת יחסים בדס"מית בפרט, ואין לנו שמץ של מושג איך מתנהלים בתוך דינמיקה כזאת.

הכלל הראשון - להפעיל שיקול דעת בריא (או: My common sense is tingling).

מה הכוונה שלי כשאני אומר "שיקול דעת בריא"? אם האדם שמולכן מבקשת דברים שלא סביר לבקש בתחילת היכרות, מנסה להניע את הדברים לכיוון מיני מדי מהר מדי, או דורשת ציות מוחלט בלי לשאול שאלות לפני שבכלל התבססה מערכת יחסים - כל אלו צריכים להבהב כנורות אדומות מרעישות ומצלצלות. אבל יותר מזה - מערכת יחסים, בדס"מית ככל שתהיה, היא קודם כל מערכת יחסים, והיא מתחילה כמו כל מערכת יחסים. אם משהו נראה לכם לא בסדר בלי הקונטקסט של בדס"מ - הוא לא בסדר גם עם הקונטקסט הזה כל עוד לא הסכמתם על מערכת יחסים בדס"מית, דיברתם על גבולות, והצד השולט רכש את אמונו של הצד הנשלט.

הכלל השני - כל עוד לא נתת הסכמה מפורשת למשהו, לאף אחד אין את הזכות להורות לך לעשות אותו או לצוות עלייך לציית לו (או: You don't own me).


למי שזיהתה את הקטע של אדי מרפי - כל הכבוד לך! למי שלא - אני ממליץ לצפות במופע Raw של אדי מרפי (רק לזכור שזה מופע משנות ה-80, כשהיה לגיטימי לצחוק על דברים שהיום לא עוברים בכזאת קלות בגרון).

הכלל הזה הוא בדרך כלל מובן מאליו למי שיש לה ניסיון כלשהו בבדס"מ בכלל וניסיון עם מערכות יחסים בדס"מיות בפרט, אבל היות שהפוסט הזה מופנה לחדשות בתחום - ראוי לציין את זה. לאף אחד אין זכות מולדת לתת לך הוראות, לצוות עלייך לציית לו או להחליט עבורך - כל עוד לא נתת לו, מפורשות, את הזכות הזו.
העניין הוא מאד פשוט, ישנם אנשים שנחשפו לתחום והחליטו שזו דרך קלה ונהדרת להשיג סקס עם נשים, אותם אנשים ינסו, לפחות פעם או פעמיים, לקחת את השליטה באופן מיידי ולהתחיל לחלק הוראות לכל אחת שהם מדברים איתה. (אנשי "כלבה! על 4!")
חשוב מאד לדעת שזה לא עובד כך, לא בבדס"מ ולא בחיים בכלל. כמו שלא היית קופצת למיטה עם מישהו שעוד לא פגשת אפילו פעם אחת - כך גם את לא חייבת להעניק שליטה למישהו שעוד לא החלטת בעצמך להעניק לו אותה.

הכלל השלישי - להתחיל מווניל (או: Who put YOU in charge)

כמה פשוט זה להתחיל מווניל, כולנו התחלנו שם, כולנו הגענו משם ורובנו מתחילים משם שוב ושוב בכל מערכת יחסים חדשה. למה? ככה. כי ככה זה עובד. אין צורך למצוא סיבות ותירוצים.
מי שמנסה להתחיל מערכת יחסים על ידי קביעת היררכיה - התרחקי ממנו כמו מאש!
מי שמנסה להתייחס אלייך כפחותה ממנו - התרחקי ממנו כמו מאש!
מי שמנסה להסביר לך שאת שווה פחות ממנו - התרחקי ממנו כמו מאש!
עכשיו, היות שאת חדשה בעולם, אני אסביר למה אנחנו קוראים למי או למה שאינו בדס"מי ווניל - הסיבה היא כי ווניל הוא הטעם הבסיסי ביותר בכל עולם הקונדיטוריה והקינוחים, כל גלידה מתחילה עם טעם ווניל ואז מוסיפים לה טעם נוסף, כל בצק קינוח מתחיל עם סוכר ותמצית ווניל. ווניל הוא הבסיס לכל, לכן כל מה שאינו בדס"מי = ווניל. לכן כל התכתבות ראשונית, פגישות ראשונות והיכרות ראשונית תתחיל מווניל, ואחר כך אפשר, אם רוצים, להוסיף לה המון תבלינים ולהפוך אותה לבדס"מית.

הכלל הרביעי - לפני שאת בוטחת במישהו תבדקי מי הוא ומה הוא ומה אומרים עליו אנשים שאת מכירה וסומכת עליהם (או: Who the fuck is Alice)

עכשיו, מה זה vetting? זהו הליך פשוט שבו את שואלת את מי שאת מכירה וסומכת עליו שאלות על המישהו החדש שהכרת לפני שלושה ימים. כתבתי פוסט שלם על העניין, ולכן לא אוסיף יותר מדי.
הנה קישור לפוסט ההוא: הפוסט ההוא

כלל נוסף (בונוס) - גם אחרי שהענקת שליטה למישהו, את תמיד יכולה לחזור בך. (או: Big mistake, big, HUGE)

שום דבר הוא לא לנצח, גם לא הנצח עצמו (או איזשהו בולשיט שנשמע כאילו איזה חכם סיני עתיק אמר אותו). אבל ברצינות שניה, אין שום דבר שאינו ניתן לשינוי או שלא ניתן להתחרט עליו. בעידן שבו אפילו על קעקוע אפשר להתחרט (לכסות אותו עם קעקוע אחר, נניח), אל תתני לאף אחד לשכנע אותך שזהו, אין לך דרך להתחרט. כי יש לך. תמיד יש לך. אם משהו מרגיש לך קצת לא בסדר, אם משהו במערכת היחסים מרגיש לך לא טוב, את תמיד יכולה לסיים את מערכת היחסים.

רק בקשה קטנה, כי גם לשולטים יש (לא עלינו) רגשות - נסי לעשות את זה בצורה יפה וטובה, ובלי מלחמות מיותרות.

 

וכמו שהבטחתי - צילומי המסך

הפוסט המדובר ב-Reddit

 

התגובה שלי


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י