צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

לא מזיק, ברובו

כל קשר בין הכתוב בבלוג למציאות הינו מקרי לחלוטין - הכל אמיתי, וקרה, והומצא מחדש בראש הקטן והמעוות שלי
מבולבלים? גם אנחנו
לפני 8 שנים. 6 במרץ 2016 בשעה 20:23

מאז הפעם האחרונה שכתבתי

 

ומה יש לאמר, הרבה השתנה.

התחלתי עבודה חדשה, ומבטיחה (היום גיליתי בדיוק עד כמה, ועד כמה אני טוב במה שאני עושה), הכרתי אנשים חדשים, הכרתי נשים חדשות, התחלתי לחזור לחיות שוב, ולהינות מכל רגע של זה...

 

אז הסופ"ש הזה, איך אפשר לסכם אותו? בקצרה: הלוואי וכל סופ"ש מעתה ואילך עד סוף ימי יהיה גדוש עונג והנאה כמו הסופ"ש האחרון.

חמישי בערב היא (בינתיים רק נכנה אותה: היא, מי שיודע יודע, ומי שלא - ידע, בתקווה, מספיק בקרוב) החליטה שהיא כן מגיעה אלי, ואז קפצנו לבקר את אנה-מארי, והעברנו איתה ערב של קצת צחוקים וקצת שטויות (מקווה שרוממנו את רוחה). כשחזרנו הביתה השתעשענו קצת, היא נחמד, ונילי למדי (אני? מרביץ לנשים???? מה פתאום!!!!) לטענתה.

בשישי העברנו יום שלם יחד, של לטייל בעיר, לעשות קצת קניות לסופ"ש בסופר או שניים, ואז לקראת הערב הזמננו כרטיסים ל-Deadpool, לי זו הייתה הפעם השניה, לה הראשונה (היי! אני הראשון שלה במשהו!! יאיי לי!!) - סרט מד-פאקינג-הים!! מי שלא ראה - איך אתם מרשים לעצמכם?!?! ואז נסענו למסיבה של הספייס, אני אוהב את הליין הזה עם כמה שהוא לייט וסטנדרטי והכל, מסיבת ריקודים כייפית, קצת משחקים (איך לא) על אחד הקרוסים שם, קצת מכל דבר והרבה מהכל יחד.

בשבת נסענו לפליי-פארטי, ללא כל ספק ה-מסיבה הכי שווה בעולם!!!! אבל בלי קשר, שיחקנו, השתעשענו, יצא לי ללמד שולטת קצת על איך להצליף עם פלוגר, שיחקנו עוד קצת, יצא לי ללמד את השולטת עוד קצת על צעצועים ואביזרים, וקצת על איך להשתמש בספאנקר על זוג שדיים (יפיפיים I might add), שיחקנו עוד קצת.... אתם מבינים לאן זה הולך, נכון? :)

 

לסיכום, היה סופ"ש מפוצץ בכיף, הנאה, התכרבלות הדדית, ותענוגות.

 

ולך, את יודעת מי את (חסר לך שלא!! אחרת תראי באמת את הצד ה"ונילי" שלי) - אני כבר מתגעגע לתחת המתוק שלך! 

Luna Sol​(נשלטת){Loki the t} - יאי!
אני שמחה בשבילך בייב }{
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י