צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

לא מזיק, ברובו

כל קשר בין הכתוב בבלוג למציאות הינו מקרי לחלוטין - הכל אמיתי, וקרה, והומצא מחדש בראש הקטן והמעוות שלי
מבולבלים? גם אנחנו
לפני 6 שנים. 24 בינואר 2018 בשעה 21:26

"אני צריכה חיבוק", היא כתבה לו בהודעת וואטצאפ, "אני צריכה מגע מלטף, הסשן האחרון שלנו היה מאד קשה לי ואני לא מצליחה לחזור לעצמי".
הוא חשב לרגע, התייעץ עם בת הזוג, והחליט שייתן לה את מבוקשה. אחרי הכל, למרות שהוא לא חייב לה כלום, כי הסשן המדובר היה עם השולט הקבוע שלה ולא איתו, הוא כן רצה לעזור לה, הוא תאם איתה מפגש, בבית מלון בת"א, ואמר שהוא יבוא ללא ציוד וללא צעצועים ורק יהיה שם בשבילה, לחבק, ללטף, לעטוף... לתת לה מה שהשולט הקבוע שלה לא הצליח.
הם נפגשו, בערב יום שלישי, בחדר בית המלון, היא הגיעה ועלתה ישר לחדר, היא ידעה שהוא ממתין לה שם. הוא מיד חיבק אותה, וליטף אותה, הוא הוביל אותה ברוך למיטה ועזר לה להתפשט משימלתה. היא נשארה בתחתון וחזיה, הוא שם לב שהם תואמים והבין שהוא לא זה שיוזם את הסקס הערב, אבל זה יהיה סקס וונילי לחלוטין, רך, מלטף, מענג, כל מה שהיא צריכה.
היא התיישבה על המיטה לצידו, כשרק החוטיני והחזיה שקנתה במיוחד בשבילו מוקדם יותר היום לגופה, והם התחילו להתלטף ולהתנשק בלהט. התשוקה בערה בשניהם. כל כך בערה בה תשוקתה שהיא חשבה שזה הולך להוביל לסקס אגרסיבי ואלים, כמו שהיא אוהבת, אבל הוא לא נתן לזה להגיע לזה. הוא חיבק, וליטף, ונישק ברוך שמעולם לא חוותה, לא רק ממנו, אלא מכל גבר שפגשה. היא חשבה לעצמה עד כמה הוא שונה מהגברים שאיתם הייתה עד כה, קל וחומר מהשולטים שאיתם הייתה עד כה.
הסקס היה מטורף לחלוטין, כל כך הרבה תשוקה, כל כך לוהט, הוא לא נתן לזה לסחוף אותו ושמר על המילה שנתן לה מראש ששום דבר לא יהיה אגרסיבי. זה דרש המון אנרגיות ממנו, לשלוט בחיה הזו שמקננת בו, לא לקרוע את בשרה מעליה, אבל הוא הבטיח ולכן הוא קיים. הוא ליטף כל פינה בגופה העירום, מצץ את פיטמותיה בעדינות, ירד בנשיקות עדינות לאורך גופה עד לכוס הלוהט שלה, שמיציו נטפו כבר על הסדין. הוא התעלם מהרטיבות שבין רגליה, נשק לירכיה הסמוקות ארוכות, ורק אז, אחרי דקות שנראו לה כמו נצח - החל ללקק... הו, כמה שהוא היה טוב בזה, היא חשבה לרגע שאולי היא חולמת, וצבטה את פיטמתה הימנית, הוא שם לב לכך ולא הניח לה לעשות זאת ליותר משניה, רק כי ראה שהיא צריכה לוודא שהיא לא בחלום. היא גמרה שוב, ושוב, ושוב... עד שכבר לא יכלה יותר וביקשה שיפסיק.
לאחר הצ'ק אאוט מהמלונית הם הלכו לאכול משהו, הוא דאג לה ממש, והיא איבדה המון אנרגיה ונוזלים הערב, אז הוא לקח אותה לאכול ולשתות לפני שהסיע אותה הביתה.
כמה ימים לאחר מכן הוא קיבל ממנה הודעה "עזבתי אותו - מעתה אני רק שלך!", ההודעה הפתיעה אותו יותר מכל דבר אחר, והוא אימץ אותה אליו. גם בת הזוג שלו אימצה אותה לחיק המשפחה בשמחה, הם היו שלישיה שגרמה לכל העולם לקנא. כשהם הסתובבו יחד נדמה כאילו כל הסובבים אותם מסתכלים עליהם בקנאה, והוא אהב את התחושה הזו, גם היא, וגם בת הזוג הראשונה, אהבו את תשומת הלב ששלושתם מקבלים.
אלו היו חודשים של טירוף חושים... טיולים ובילויים משותפים, שעות של צחוק והנאה, המון הומור פרטי בין שלושתם, והמון כיף יחד. והסקס, הו, הסקס! כל מפגש היה מטורף יותר מהקודם, כל זיון היה מפוצץ חושים, כל סשן היה תאווה טהורה. הם נהנו יחד ברמה שמעולם לא נהנו מלפני כן.
לאחר זמן מה הגיעה ההודעה. "אני לא יודעת איך להגיד לך את זה, אדוני. אני מצטערת. בגדתי בך ומעלתי באמונך בי. אני מרגישה שאני לא שווה אותך יותר.". הוא לא הופתע, זו לא הייתה הפעם הראשונה, היא לא רגילה לקשר כזה מחייב, ולכן מחל לה בפעמים הקודמות. הפעם זה כבר היה מוגזם, הפעם זה הרגיש כאילו זה נעשה כדי להכאיב. גם האדם איתו זה קרה, גם התזמון... הכל הוביל לכך שזה נראה כמו ניסיון מכוון להכאיב ולפגוע. הוא שלח לה חזרה "אוקיי, הפעם אני מסכים איתך. את משוחררת לחופשי. שיהיו לך המשך חיים נפלאים".
השבועות הקרובים היו עינוי ארוך ומתמשך עבורו. בת הזוג שלו סבלה גם היא, אבל היא הצליחה להתעלות מעל לכאב, להתחזק חזרה, ולשוב לעצמה. הוא נפגע מכך אנושות, ביצועיו בעבודה החלו להתדרדר והוא איבד את משרתו, הוא הרגיש שהוא שוקע עמוק יותר ויותר בדיכאון, העולם שלו נכנס לסחרחרה שהוא לא ידע איך לצאת ממנה.
(... המשך יבוא)

אשת לפידות n​(שולטת) - מחכה להמשך מדהים
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י