שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

כל האמת!!!

דוקומנטריה
לפני 12 שנים. 7 באוגוסט 2011 בשעה 21:32

השבוע ערכת לכבודי מסיבת חניכה. השקעת ממיטב זמנך ומרצך להזמין את מיטב רעייך ומוקירייך לארוע החגיגי. התרגשתי מהמחווה הנאצלת והמיוחדת הזו לכבודי. בחרת בי, הכלב שלך, לשמש כאלמנט הבידורי של הערב. כבוד גדול ועצום נפל בחלקי ועל כך תודה לך.
כל היום טרחתי בהתרגשות אין קץ על כיבוד כיד המלך ושתייה מובחרת. חתכתי גבינות מובחרות, רכשתי פיצוחים איכותיים מכל המינים ובחרתי במשקאות האלכוהול הכי שווים. נצטוויתי להכין, לערוך, להגיש, לפנות ולמלא את כל מבוקשם של אורחייך. הייתי מאושר וגאה שבחלקי נפל הכבוד הרם הזה. תודה לך גברתי שנתת לי את הזכות לשרת את אורחייך כשאני בעירום מלא, למעט זין כלוא במתקן עם מנעול, מצבטים עם שרשרת לפטמותיי וסינר תחרה זעיר למתניי. אוו...הייתי מאושר לראות אותך גאה כל כך.
תודה אדירה על כך שבטרם הגיעו האורחים וכדי להקל עליהם בשימוש בי, לבשת במיוחד עבורי את הסטרפון האימתני שלך. עשית זאת באצילות אמיתית כדי לפתוח את אחוריי באיבחה מהירה כדי שבהמשך יהיה לי קל יותר לקבל את אבריהם הזקורים של אורחייך. במשך זמן רב מזמנך היקר התיישבת על כורסת המלכות שלך והורית לי לשבת על הדילדו שלך ולעלות ולרדת עד שתתרצי. הייתי מאושר לרצותך וגם מוטרף מהחדירה הממכרת והבלתי פוסקת שלא רציתי שתיגמר לנצח.
אט אט זרמו האורחים. חשתי מבוכה עצומה, אבל התגברתי כשראיתיך מאושרת וחייכנית כשאת מקבלת אותם כולם בסבר פנים יפות. נזפת בי קלות על היסוסיי ומיהרתי לשרתם. תודה שהתחשבת בי כל כך ברגעים לא פשוטים אלה. את גבירה נאצלת , אחת ויחידה. הצעתי לכולם משקה או מעדן. הם נראו נבוכים למדי מן הסיטואציה. אני, במפתיע, זרמתי לי בזכותך מאושר ונינוח.
כשהסתיים שלב ההיכרות משכת אותי אלייך על ארבע בשרשרת למרכז הסלון בין הספות עמוסות כל הטוב. הסברת בסבלנות ובאריכות כי במשך הערב אהיה אני כלי הצעצוע של כל מי שיחפוץ לעשות בי שימוש. התרגשתי. מכל נשלטי הארץ, נבחרתי אני לתפקיד.
למראה הפנים המופתעות, הסברת למה כוונתך. כשאני על ארבע לפנייך מחצת באצבעותייך את אשכיי הכלואים במנעול ואני יבבתי ארוכות. הייתי מאושר מתחושת ההתעלות שלך למראה כאבי. הס הושלך בחלל החדר. רק קולך השקט והממכר נשמע וגם קול השוט המצליף באחוריי ובקולי המודה לך על שהיא משקיעה בי כל כך. כשהחדרת לאחוריי דילדו שמנוני וקראת לכולם שעכשיו תורם, שמעתי קול מלמולים בחדר. אני הייתי גאה בך כל כך שבחרת בי לתפקיד המיוחד הזה.
נראה היה שהקרואים נבוכים למדי, או שמא מתלהבים. לא היה לי ברור. אחד המשתתפים עם זין ענק וטעים להפליא קשר אותי לשולחן הביליארד באזיקים וכפה עלי למצוץ לו ארוכות . את ישבת על ספסל סמוך יחד עם חברה טובה, הבטתן בי והתלחשתן. חשתי כי את גאה בי עד מאד והמשכתי לינוק את זיינו המדהים של אותו משתתף עד בלי די. בשלב מסוים קראת לי לחדר השינה לתחושה אינטימית יותר של הקרואים. אחד הגברים עמד מאחוריי כשאני על ארבע וניסה להחדיר את זיינו הענק באחוריי , אך להפתעתי ואכזבתי המרה נכשל.
לחילופין קיבלתי מתנה – לשתות את השפיך של המשתתף שהוזכר קודם כשידך הרכה והמלטפת על ראשי מונעת ממני להימנע מלשתות את הנוזל המשכר והטעים להפליא. בתמורה העניק לי האדון שלל מטבעות מצלצלים כטיפ על שרותיי.
נראה היה כי מרבית האורחים מתקשים להתמודד עם הערב הבלתי שגרתי ואט אט נסו אל הדלת. גברים ונשים גם יחד ברחו להם ובשלב מסויים נותרנו רק שנינו – את הגבירה הנאצלת בתבל ואני האפס שלך, עם חגורת הצניעות על הזין העלוב והמושפל שלי.
שתיתי בשקיקה את השתן הטעים והחם שלך, ליקקתי את עורך הצח והטעים, ליטפתי את רגלייך המדהימות, מצצתי את דגדגנך המתוק והמטריף וחדרתי אל תוכך עם ידי המסוככת כפי שאת כל כך אוהבת. ראיתי אותך מיבבת וצורחת בהנאה צרופה כשהאיבר שלי כלוא בתוך חגורת צניעות. מסרב להתרומם ולו כזית. מסורס, עלוב, חסר כושר גברי מינמלי. אך הייתי המאושר באדם.
בטרם נפרדנו הענקת לי בטוב לבך מתנה כפולה – הורית לי להסיר את חגורת הצניעות ולאונן לפנייך עד שגמרתי בצרחות איימים. כל זאת כשלצווארי מתנה מיוחדת שקיבלתי ממך – מדליית זהב עם חריטת זין נעול בחזיתה וכתובת אישית מאחור. הוכרזתי רשמי כעבדך. עבדה של הגבירה ליליאן הנערצת והמדהימה . לא היה מאושר ממני בכל העולם.

תודה לך גבירתי.



להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י