שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

כל האמת!!!

דוקומנטריה
לפני 12 שנים. 7 באוגוסט 2011 בשעה 21:33

גברתי הנאצלת, בהערצה אין קץ אני הופך לאט אך בבטחה להיות רכושך, נשלטך והזונה שלך שחייבת להרגיש זין.

כשהכרנו לא ידעתי כי זהו ייעודי עבורך. אך ככל שהכרותינו מתארכת חודרת לתוכי התובנה הממכרת הזו. איני אלא גבר מסורס הניצב מולך תמיד על ארבע עם חגורת צניעות על הזין העלוב שלי. בכל אחת מפגישותינו את טורחת להציג בפניי עוד אחד מעשרות הגברים שבעולמך. גברים נאים, חסונים ובנויים לתלפיות ואף מצויידים היטב. כל תפקידי הוא לשמש כצעצוע המין שלהם ושלך גם יחד. אם בתחילה ליקקתי את הזין שלהם בתדהמה ומוזרות מה, הרי תודות לך התמכרתי לכך. אני מחכה בכליון עיניים לעוד זין חדש וגדול מימדים כדי שאוכל להכניסו לפי ולינוק אותו בתאווה.

בפגישתנו האחרונה חשתי כי הנך מדלגת כבר על שלבי ההכנה הראשונים. כשאני על ארבע את מחדירה לתוכי את הדילדו הענק שלך ומזיינת אותי ארוכות כדי להעביר אותי חיש קל לשלב ההתמכרות. או אז איני רוצה שהחדירה הזו תיפסק לעולם. אני חייב את הזין הענק הזה בתוכי יוצא ונכנס כל העת ומרגיש אבוד כשהוא אינו בתוכי. התחושה כי הנאתך והסיפוק שלך למראה הזו מסבים לך תחושת שלמות, מעניקה לי את הכוחות הפיזיים להתמכר יותר ויותר. כאילו התמכרות בלתי נפסקת שכזו תהפוך אותך לגבירה הנאצלת בתבל.

כשנשמעה הנקישה בדלת לחשת באוזני ש"אני בדרך להכיר זין מפואר נוסף".
לא ראיתי מי נכנס בדלת. כשאני על ארבע כל שחזו עיניי היו זוג נעלי ספורט וקצוות של מכנסי גינס. תוך דקות ספורות היה הזין המפואר של האורח בתוך פי כשהוא מכוסה בקונדום. דקות ספורות קודם לכם אימנת אותי בהחזקת קונדום בין שיני ועטיפת דילדו במיומנות על ידי לשוני ללא מגע ידי. כך היה גם הפעם עם האורח. הזין שלו היה טעים להפליא וינקתי אותו עד בלי די. כשנדמה היה שהגבר המסתורי עומד לגמור, הוא ביקש הפסקה ואני הושלכתי הצידה.
כשלושת רבעי השעה שכבתי על הרצפה בקצה החדר הסמוך כשקולות של צחוקך המאושר ושל האורח נשמעים ללא הרף מן החדר הסמוך. שכבתי לי על הרצפה עירום מכוסה בשמיכה עצמתי את עיני והרהרתי בהשפלתי הנוראית, או בעצם באושרי העצום. מניתי את אלפי השקלים שהשקעתי במפגשים שלנו לסוויטות במלונות פאר, במשקאות אלכוהוליים, כיבודים, ציוד בדסמ וביגוד נשי סקסי. כל זה היה בטל בשישים לעומת תחושת האושר העילאית שזהו מקומי בחיים - לרגלייך גברתי הנאצלת.
הרהרתי כי הייתי רוצה לשרתך כך בביתך בכל עת שתחפצי מבלי שנצטרך למצוא לנו מקומות מפוארים ונסתרים. עצמתי את עיניי ונרדמתי קלות.

התעוררתי לפתע כשצלליתך האלוהית ניצבת מולי מורה לי להגיע על ארבע עם חגורת הצניעות לחדר האורחים. שם ינקתי בהנחייתך שוב ושוב את זיינו הטעים כל כך של האורח. אחר כך צוויתי להגביה את ישבני והאורח עם הזין הנפוח חדר אל אחוריי. הייתי המאושר באדם בעיקר משום שכל העת ליטפת את שערי ולחשת באזניי כל העת כמה את גאה בי. החדירה נמשכה שוב ושוב, שוב ושוב. לא רציתי שלעולם יפסיק. לעולם !!! זה היה אלוהי !
בשלב מסוים החליט האורח להגביר את קצב החדירה ובאבחה אחת העיף אותי קדימה. צעקתי בהפתעה. בקול מתכתי שאלת אם האורח יכול להמשיך והשבתי בחיוב. אך, נראה היה כי הוא קץ באחורי הנטחנים. כעבור דקות אחדות – ביוזמתך ובהדגישך כי את רוצה להרגיש זין בתוכך– פניתם לחדר המיטות והזדיינתם נמרצות. שמעתי את צווחותייך ואנקות ההנאה שלך כשאני מוטל על הריצפה והייתי המאושר באדם. ידעתי שיש לך את כל שחשקת אי פעם. זין מפואר בתוכך של גבר אמיתי וכלב עם חגורת צניעות עם תחת קרוע וטחון מוטל על הרצפה לצידך.

תודה לך גבירתי על שאפשרת לי להעניק לך את האושר העילאי הזה.

Anakin - נשמע שאתה במקום הנכון
לפני 12 שנים
אנאלון​(נשלט) - הלואי הלוואי הלוואי שהייתי במקומו
לפני 12 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י