שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

כל האמת!!!

דוקומנטריה
לפני 12 שנים. 13 בספטמבר 2011 בשעה 6:59

חיכיתי לך על ארבע. כמו תמיד. מרוגש עם חליפה מהודרת ומתחתיה ירכונים אדומים סקסיים שרכשתי במיוחד כבקשתך. כשנכנסת לחדר רחרחת אותי. הורית לי להתפשט. בדקת אותי כמו תמיד. נגיעה פה, לטיפה שם כאילו הייתי נתח בשר באטליז. הושטת לי זוג תחתונים אדומים שרכשתי לפקודתך ופקדת עליי להלבישם על איבריי המוצנעים הכלואים להם בתוך חגורת הצניעות שהורגלו אליה . כך פקדת גם לגבי הכפפות האדומות הארוכות מסאטן. את הפאה האדומה כשמש לוהטת, חבשת לראשי במבט משתאה ואז הבנת, כן, חסר ליפסטיק ואז אהיה עבורך זונה מושלמת. הוצאת מאמתחתך ליפסטיק שחור ומרחת אותו על שפתיי היבשות. הייתי מאושר. חשתי כזונה אמיתית. כלי שרת וצעצוע בידייך.
הנה מתחיל לו עוד ערב, תחת ידייך המוחצות, לאן תובילי אותי הערב ומה מצפה לי.... קשה לי לנחש... כך כשאני מנוייש לתפארת על ידך, התחלת לשחק בי, לא ויתרת על מצבטי הפטמות, האטבים על האשכים, ההצלפות וכמובן החדירה האלוהית שלך עם הדילדו שמטריפה אותי כל פעם מחדש.

דפיקה בדלת, איתך כל רגע מפתיע, אין לדעת למה לצפות. חברתך, שהזמנת לקפה ושיחה הופיעה. היא התרווחה לה על הספה מולנו. הצעתי לה לשתות בזמן שאת משוויצה בזנזונת חסרת הרסן שלך.
כל אותה עת בה את מתעללת בי לפניה, שוחחתן לכן שיחות חולין.

כך כשאת לבושה בבגדייך השחורים, חגרת לאגנך את הרתמה, שכל כך ייחלתי לה ופקדת עליי להגיע לחדר השינה. נשכבת לך על המיטה הענקית כשחברתך לצידך, פקדת עליי להתיישב על הדילדו העבה והעצום החגור למתנייך כשאני עם הפנים אלייך, כך אני רוכב ומזיין את עצמי, בזמן שאתן משוחחות על הא ועל דא ואינך מביטה בי ולו לרגע, אני ממשיך לזיין את עצמי שוב ושוב, שוב ושוב. לא רציתי שזה יגמר לעולם! נאנקתי מכאב אך התמכרתי במהירות לתחושת ההנאה העילאית. התמכרתי אל הדילדו המטריף החופר בישבני עוד ועוד.
הפכת אותי לזונה חולת זין, כך גבירתי הנאצלת קוראת לי , מיכרת אותי לתחושת החדירה האנאלית המהולה בכאב משכר ועונג צרוף...

משעזבה חברתך ויצאה לדרכה כשאני עדיין דופק את עצמי, ייללתי בקול רם, למה אני עושה זאת? מה עשית לי? ואת, בתשובותייך החכמות, תמיד מרגיעה אותי וגורמת לי להבין שהכל בסדר.

"זהו! מספיק לך!", אמרת בטון תקיף ואני התחננתי לעוד, ואת כל כך אוהבת שאני מתחנן, אבל לא הרשית לי עוד. שלחת אותי למקלחת וניגשת להחליף לבגד נח.
נשכבת לך על המיטה... ואני כבר מכיר את הגבירה שלי, אני מיד מתפנה לעסות את כפות רגלייך העייפות, ואת גופך הנעים כל כך למגע, בין לבין שתיתי לרוויה את השתן שלך , ליקקתי את הדגדגן המטריף שבין רגלייך והבאתי אותך לאורגזמות האלוהיות שלך. כל זאת כשהזין שלי סגור ומסוגר במנעול. אין יוצא ואין בא כשאת מיוחמת וצווחת לידי. רציתי שיזדקף . רציתי להיות גאה בו. רציתי שיטפטף אפילו קצת. אבל הוא היה נעול וסגור. מחוץ. כל כך עלוב ופאתטי כשאת מולו גונחת, רטובה ועסיסית. איזו עליבות ואיזה אושר עילאי.

תודה, גבירתי הנאצלת, שבחרת בי לתפקיד האלוהי הזה. לשרתך.

באדון בועל​(נשלט) - מגרה , מחרמן, מטריף , עם המון תשוקה והתמסרות .
מרטיט ומרטיב ביותר . איזה כיף לך שיש לך גבירה שגורמת לך להיות מי שאתה ( זנזונת עלובה ) ומביאה אותך למקום שאתה ראוי אליו .. הלוואי עליי לחוש את התחושות שלך :)
לפני 12 שנים
Aציבעוני​(אחר) - איין סוף הדרך
לפני 12 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י