שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

כל האמת!!!

דוקומנטריה
לפני 12 שנים. 15 בנובמבר 2011 בשעה 10:18

"תמתין לי על ארבע ללא בגדים בדיוק בזמן", הייתה לשון הודעת הסמס. בשעה היעודה המתנתי על השטיח מצוייד אך ורק בכלוב הנועל את הזין שלי. כשנכנסה ואצבעותיה החלו למרוט את אשכי התפוחים והנעולים יבבתי והתפתלתי מכאב. זוהי גבירתי הנאצלת. אחת ומיוחדת ואין בילתה. דקות אחדות אחר כך נתנה לי לנשום את ריח שדייה התפוחים, הריח אליו אני מכור בנפש ובדם. כצ'ופר אף זכיתי לינוק מפיטמתה לשניות ספורות.

תוך דקות ספורות כשעיניי צמודות אל השטיח ואני על ארבע נדחף אל אחוריי הדילדו של גברתי. זה שאני מכור אליו וחייב אותו שוב ושוב. נאנקתי קלות מכאב חד וצורב, אך תוך שניות אחדות הייתי על פסגת העולם. ההצלפות שהגיעו בהמשך רק הגדילו את תחושת האושר שלי ביודעי כי גברתי הנאצלת מאושרת כל כך.

לפתע הפתיעה אותי גברתי והורתה לי להסיר את הכלוב הנועל את אברי המיוסר. אחוז תימהון עשיתי זאת, אך ידעתי כי , כמו תמיד, לכל בקשה של גברתי מטרה ברורה. ואכן התבקשתי לאונן שוב ושוב ולגמור על חטיף גרנולה חתוך על שולחן הקפה הנמוך. בטרם חזר האויר לראותיי נצטוויתי לאכול את החטיף הרטוב ותוך דקות אחדות – משסיימתי, כמעט והקאתי את נשמתי. גברתי לא התרשמה מיסוריי כלל ועיקר. היא שלחה אותי לנשום אויר צח במרפסת עם כוס מים. כשנראה היה לי שהפעם אקרוס, קיבלתי חיזוקים אלמותיים מתחושת האכזבה שאגרום לגברתי ומייד צברתי כוחות חדשים.

עתה משעינגה אותי עם הדילדו, מריטת אשכיי והגמירה על החטיף ואכילתו הורתה לי גברתי לענג אותה ישירות. באמצעות החדרת אגרופי המלא אל בין רגלייה עיסיתיה במשך דקות ארוכות. מראה גברתי מתענגת, מתיפחת וזועקת בו בעת שהגיעה לסיפוקה עם השפרצת זרנוקי נוזלים אין סופיים, דומה לחווית מפגש עם השכינה. אז ראיתי את גברתי שוב מאושרת ועל פסגת העולם.

תענוג זה חזר על עצמו שעה קלה בשינוי קל. אטבי ברזל צבטו את אשכיי המיוסרים בכאב נוראי ומזעזע. אחר כך כאשר בין אורגזמה זו למאוחרת נצטוותי לרכב על הדילדו הענק שנקשר בסטרפון בין רגליה של הנאצלת המדהימה. נאנקתי וזיינתי את עצמי שוב ושוב מתפלל שכוחי יעמוד לי. התמכרתי לזין המלאכותי הזה ואיני יכול מבלי להרגיש אותו קורע את אחוריי שוב ושוב.
הסשן האלוהי הזה הסתיים לו כשאני מרוט אשכים, לאחר שהתחננתי בבכי שיוסרו להם האטבים הנוראיים. כצ'ופר זכיתי לאונן ולגמור פעם נוספת, הפעם ללא חטיף בלתי צפוי שיועד לאכילה.

חשתי כי גברתי מאושרת כפי שלא הייתה זמן רב. מגיע לה ליהנות ולהיות על גג העולם בעוד אני משלם את מחיר הכאב באהבה ובהכנעה עבורה.

Aציבעוני​(אחר) - איין את איין סופית
לפני 12 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י