שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

כל האמת!!!

דוקומנטריה
לפני 12 שנים. 11 בדצמבר 2011 בשעה 8:27

המתנתי לגברתי הנאצלת שוב בחליפת העסקים האפורה שלי עם העניבה הורודה המרככת את מראה המנהל הקשוח שלי. הזין שלי מחוץ בכלוב נעול, מיוסר וחסר אונים - כמו תמיד. כשנכנסה סובבה סביבי, מלטפת ואוחזת בידה את זייני האסור כדי לחוש בחוסר האונים שלי מולה.
חיש מהר נצטוויתי להיפטר מהחליפה המיותרת. נותרתי עירום אל מול גברתי האלוהית. לאחר שניתן לי לנשום את מפגש שדייה מקרוב, הפכתי חסר אונים לחלוטין. עבור נשימות משכרות אלה הייתי מוכן לעשות הכל למען גברתי. מספר לא ידוע של אטבי ברזל הוצמדו אל פיטמותיי ואל אשכי המיוסרים. הכאב היה קשה מנשוא, מה עוד שבמקביל הוצלפתי באחוריי עם שוט עבה ולא מזוהה. הייתי מאושר מהתענגותה זו של גברתי.
בשלב מסוים מאסה גברתי לראותי נהנה ומתייסר כאחת. היא הסירה את האטבים ושלחה אותי על ארבע קשור בקולר וברצועה ללקק את כפות רגליה. ליקקתי בתשוקת אין קץ, שהלכה וגברה ככל ששמעתי את גברתי נאנחת ומעוררת. או אז הפסיקה, מרחה את אחוריי במעין וזלין והחלה מחדירה אל פי הטבעת שלי שרשרת חרוזים העשויה חומר קשיח, דמוי גומי. עוד כדור ועוד כדור, כל אחד גדול ממשנהו. הרגשתי שהכדורים מגיעים עד מרכז גופי וחודרים עמוק שוב ושוב. התמכרתי לתחושה המשכרת הזו. שכחתי שאני זכר עם זין. יותר ויותר, ממפגש למפגש אני מאבד עניין בזין שלי. צרכיי המיניים הסטרייטים נמוגים, כאילו אינם חשובים יותר. כל שמגרה אותי הוא לחוש את פי הטבעת שלי מתמלא בכל מה שתחפוץ גברתי.
כשהייתה גברתי שבעת רצון מביצועי פי הטבעת שלי התפניתי לענגה ולפנקה מליקוק מפגש רגליה העסיסי והמשכר ולהביאה לתחושות מוטרפות שבסופו של דבר הביאוה לאורגזמת ענק עם השפרצת ליטרים של נוזלים חמימים אל פרצופי וגופי. לראותה מתפתלת, גונחת ומוטרפת אל מול עיניי, הוא פסגת מאוויי ושאיפותיי. בכל פעם שאני רואה אותה מסופקת ומאושרת ואני במקביל מיוסר וחסר חשיבות, אני חש על פסגת האברסט. לא פחות.
משנסתיים סיפוק זה הגיע האחר. בדלת דפק גבר אלמוני ומיוחם שלא גברתי ולא אני ראינו מעולם. הוא הוזעק מסתבר מאתר זיונים אקסטרימי ואני נדרשתי למצוץ את הזין שלו בשקיקת אין קץ. עשיתי זאת בהנאת ענק, ינקתי ומצצתי והתענגתי על כל רגע. ואז הגיע הרגע בא נשלחתי לכרוע שוב על ארבע והגבר הזר עם הזין המגורה חדר אל פי הטבעת שלי שוב ושוב. עוד ועוד הלם בתוכי, מרחיב את הפתח האחורי שלי במשך דקות ארוכות בעודו מחמיא לגברתי כמה החור הזה שלי צר ונעים. בד בבד חיבקה גברתי את ראשי, ליטפה את שערי ולחשה באזני עד כמה היא גאה בי ומאושרת. לא הייתי צריך יותר דבר. מצידי הגבר הזר יכול היה להמשיך לקרוע לי את התחת עד אור הבוקר. בשלב מסוים הוא התייפח ונאנח. חשתי כי הוא גומר בתוכי בהתלהבות אין קץ. אחרי דקות אחדות נשלח לדרכו ואני נותרתי תלוי על כתפה של גברתי המלטפת את שערי, חש בבור עצום פעור באחוריי.
נשלחתי לדרכי מאושר כל כך, לאחר שעות ארוכות, לא לפני שהבאתי את גברתי לאורגזמה אלוהית נוספת. סיפקתי את גברתי שהייתה מאושרת ומלאת שמחה. סיפקתי גבר זר ורעב. נותרתי עלוב ומנוצל. אפס מאופס כחרק חסר חשיבות שאין מתיחסים לקיומו, עד שאקרא למשימה הבאה. אין מאושר ממני בעולם.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י