שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

כל האמת!!!

דוקומנטריה
לפני 12 שנים. 20 בדצמבר 2011 בשעה 6:11

ההודעה להיפטר מחליפת העסקים המושקעת ולהמתין על ארבע עם הגב לדלת, מצוייד רק בכלוב המוחץ את הזין שלי, הפתיעה אותי למדי. לגמתי כוסית וודקה קפואה עם קרח שהמלצר הזריז הטיס לי לסוויטה דקותיים קודם וקיוויתי לטוב.
כשנפתחה הדלת ראיתי בזויות עיני, שהציצה בסקרנות מבין רגליי המקופלות, בשתי דמויות נכנסות לחדר האפלולי. גברתי, כדרכה, הדליקה את כל האורות המסנוורים . נאלצתי למצמץ בעיניי, מהרהר בנאיביות שלי שאם אשאר באפלה לא יראוני בקלוני.
הדמות השנייה שליוותה את גברתי הייתה של גבר לא מזוהה ששמר על שתיקה רועמת. ההיה זה בשל תדהמתו למראה עיניו, או שביקש להישאר באלמוניותו? זאת לא אדע. תוך שניות כוסו עיניי ברטייה חשוכה. איבדתי כל קשר עם הנעשה בחדר, אך לפחות התפוגג לו האור המסנוור.
גברתי דילגה הפעם על השלב האהוב עלי, להריח את ריח הטאלק המשכר בין שדייה האלוהיות. תוך שניות כרכה סביבי קולר ושרשרת, הצמידה לאשכיי כמות לא מזוהה של אטבים זעירים והחלה מצליפה באחוריי בקור רוח חסר רגשות. "אתה לא מכיר אותי ככה", ציחקקה לכיוון הברנש הזר שנשאר נעול פה. "עכשיו תוכל להגשים את החלום - להיות לידי כשגבר מזיין אותי", הפטירה באוזני וגררה אותי לחדר השינה.
שם כשאני על ארבע, ראשי נשען על כוננית הלילה וכף ידי אחוזה בכף ידה של גברתי כבחיבור אלוהי בלתי נתפס, זיין הגבר הזר את גברתי והלם בה שוב ושוב. מבעד עיניי המכוסות יכולתי לשמוע את גניחותיה, יבבותיה, זעקותיה ואנחותיה מרחק סנטימטרים ספורים מאוזני. ידינו עדיין אחוזות. הייתי מחורמן אש. יבבתי בחוסר אונים נוראי. יבבות גרוני לא עשו רושם על איש וידינו עדיין אחוזות. הגבר המשיך לזיין את גברתי שוב ושוב עד ששמעתי את שניהם זועקים בפראות ומתמוטטים באפיסת כוחות. כל העת נותרו ידינו אחוזות . אני, בשיא אפסותי, נותרתי עם זין מתפוצץ בתוך כלוב נעול במפתח, מיותר ומוטרף כאחת.
תוך דקות, לאחר שהן גברתי והן הזר הרעיפו מחמאות קצרות ולא ברורות על מראה גופי ותפקודי בסיטואציה הביזארית, ליוותה גבירתי את האורח שנעלם אל תוך החשכה. " עכשיו בא לי גם לזיין, לא רק לקבל זין", המשיכה גברתי משוחררת כל רסן, כשהיא מסירה מעלי את הרטייה. היא חגרה למותניה את הסטרפ אליו מיכרה אותי בחודשים האחרונים. איני זוכר אם מרחה כלל נוזל שמנוני בתוך חריץ אחוריי. מה שבטוח, הפעם הייתה החדירה אכזרית. ללא הכנסת אצבע קודם או ריכוך מכל סוג שהוא. בשניות קרעה את פי הטבעת שלי שוב ושוב. צרחתי מכאב ועונג צרוף כאחת, בעוד הנאצלת האחת והיחידה בתבל, פוקדת עלי לשתוק ולא להשמיע הגה. כך חדר לתוכי שוב ושוב הדילדו האימתני של גברתי ואני חשתי המאושר באדם. ידעתי שגברתי מאושרת, מסופקת ושלמה. בתוך תוכי חשתי כי היא במיטבה, בהתרוממות רוח אמיתית. במקום שבו היא על פסגת האברסט, ואני מסייע לה להיות שם. חשתי גאווה ואושר מיוחדים במינם.
לאחר דקות של מנוחה הנחתה אותי גברתי לעבור לחלק האהוב עלייה. ליקוק אין סופי בין רגליה ופיסטינג אימתני שהביא לאחר דקות לא רבות לשפיכת ענק מבין רגליה. ליטר של נוזל מבעבע השפריץ לכל עבר וכיסה את גופי ופרצופי. החלק הרטוב המשכר נמשך בליקוק ערוותה המתוקה כדבש בעוד גברתי מטילה עלי את מימיה החמימים כשגופי מתמלא בשתן האלוהי שלה, אליו אני מכור כבר חודשים ארוכים..

היה זה ערב ארוך בו ראיתי את גברתי באושרה הקורן. אם בהצמדת אטבים אל אשכיי ולזייני המיוסר, אם בכך שאיפשרה לי לגמור על כף רגלה וליקוק אצבעותיה מהנוזל החמים והלבנבן שנשפך ממני, או בכך שחשפה בפניי במכשירה הנייד תמונות מעורבבות של יקיריה הקרובים ומוקיריה בעלי כלי זין למשחית. מוזיאון נייד. תערוכה דיגיטלית מתחלפת. תצוגה מפורטת, מפוארת ומטרפת. מגדל בבל מהלך של כלי זין בקלוז אפ, לצד קרובים אחרים ברגעים אישיים המוכרים לכל אחד ואחד מאיתנו. השילוב המוטרף הזה בהחלט ייחודי לגברתי האלוהית האחת והיחידה. לרגליה תמיד אהיה נכון.

Aציבעוני​(אחר) - איין עליכם חיבור מדהים
לפני 12 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י