שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

כל האמת!!!

דוקומנטריה
לפני 12 שנים. 18 בינואר 2012 בשעה 16:10

רעב, תאב מזיל ריר חיכיתי לגברתי בדירתנו החמימה במרכז העיר ההומה. לא הצלחתי למצוא את ליקר המליבו שאהבה כל כך ובמקומו המתינה במקרר וודקה אבסולוט קפואה ומעולה למדי. בשעה היעודה היא נכנסה כמו אלה מעוררת יראה ונכנסה למסדרון המוליך לסלון הקטן. כרגיל נצטוויתי חיש קל להסיר מעלי את מלוא בגדי ולהישאר עירום עם כלוב נעול על הזין המכווץ והמעונה שלי.
גברתי הסירה את חגורת העור מלולאות מכנסי חליפתי והחלה להצליף בי כשאני מודה לה בכל פעם תוך גניחה ואנחה. החגורה הוחלפה תוך זמן קצר בכפות ידיה הרטובות ממים. זה היה כואב. חשתי את אחוריי מאדימים ללא הרף. בעירה בלתי פוסקת. מיד אחר כך נפנתה הגבירה לטפל באשכיי המבועתים. היא חיברה אליהם קליפסים זעירים אחד אחר השני כשאני מייבב מכאב ובמקביל הכריחה אותי להביט בזין המעונה שלי שנראה פאתטי ועלוב כפי שלא היה מעולם. חשתי בתוכי כי , השפלתי זו , הנוראה כל כך, מחייה אותי ומפיחה אנרגיות-על בתוכה. התמכרתי למראה הנוראי למדי. יכולתי להביט באיבר המיוסר במצבו זה עוד דקות ארוכות. הוא היה יפה ומפואר כל כך בעליבותו. עלוב למענה. מיוסר לכבודה. פאתטי עבורה.
גברתי נותרה בלבושה המלא, נעולה במגפיה הנוצצים, כך שבתוכי ידעתי כי מצפים לנו אורחים, כמו תמיד. את הדילדו עם זנב הסוס החדירה לאחוריי באיבחה מהירה. בתחילה התייסרתי נוראות, אך חיש קל התמכרתי לתחושה העילאית הזו שהדבר הארוך , העגלגל והקשה חודר אלי שוב ושוב. כשלחשה באוזני שעוד מעט ימצצו לי את הזין ידעתי בדיוק מה מחכה לי. כשנכנס הבחור הצעיר בחיוך רחב השתתקתי. הצטוויתי להסיר את הכלוב מהזין המעונה שלי, שחזר לחופשי לאחר כתריסר שעות כלוא. מכווץ, מפוחד ומסורס. הצגתי אותו בפני האורח. הוא , כבר ללא בגדים, החל למצוץ אותו בתאווה והוא גדל לו למימדיו האהובים עלי בחיים האחרים שלי מחוץ לדירת הסתרים שלנו. במקביל ליטפה גברתי את גופי ברכות וחמימות, כך שהשילוב הקטלני הזה של ידיי גבירה נערצות ופה של גבר בולע את איברך היה מרטיט ומרתק. אך, כשהורתה לי גברתי לזיין את הגבר האורח התמוטט לו הזין שלי כמגדל קלפים והתכווץ למימדים זערוריים. חשתי כי עלי להימלט מן המקום כל עוד נפשי בי, רציתי, אך רגליי היו נטועות ברצפה , כאילו משקולות ענק קושרות אותן.
בחצי השעה שחלפה מאז ההתמוטטות שלי עשתה גברתי והגבר המוצץ כל מאמץ להחדיר את זיינו של האורח אל פי הטבעת שלי. נשלחתי להתיצב בשלל תנוחות. בכריעה ובעמידה. בכיפוף ובהזדקפות. עם ידיים פשוטות קדימה או הצידה. ראש למעלה או למטה. כל הזויות האפשריות נוסו גם נוסו. הזין הזקוף כשל מלחדור אל הפתח הצר שבין פלחי עכוזי האדומים מנחת ההצלפות של הערב. עוד נסיון ועוד אחד. החלקה שמנונית, זויות לא מוצלחות. השד יודע. הזין מאן לחדור. בזוית האחרונה שנוסתה נצטוויתי לשכב על בטני עם כרית מתחת לבטני. האורח נצמד אלי מלוא אורכו וניסה להכניס את אברו לתוכי. נתקפתי חלחלה למגע גופו. חשתי בצורך נוראי להימלט, אך שוב לא הייתי מסוגל לעשות זאת. רק למלא את רצון גברתי – זה כל מה שעלה במוחי. גם נסיון זה לא צלח והאורח הנחמד ששאל אותי אם אני בסדר, נשלח לביתו לאחר דקות. נותרתי עם כאבי גב נוראיים ומבאסים שלא חלפו אפילו לאחר שעות ארוכות. למשמע גערותיה הבלתי פוסקות לכל אורך הביקור, חשתי כי גברתי מאוכזבת.
נותרתי עם גברתי הנאצלת נצמד אליה בערגה, מחכך את אברי אל רגלה החלקה והרותחת בנסיון לגמור, אך היא גערה בי ואיימה שלא אעז אפילו לחשוב על כך. לאחר דקות ובמשך זמן ארוך ומהנה כל כך, פינקתי את גברתי הנאצלת בפיסטינג האהוב עליה. סילון נוזליה התפרץ למרחקים והיא נותרה רועדת ומכווצת חליפות מעוצמת האורגזמה המטריפה שחוותה. מי שלא ראה מראה מטרף שכזה לא יבין אורגזמה נשית אלוהית מהי.

נפרדנו כך אל תוך הלילה כשגברתי מדושנת עונג וטעונת מצברים ואני כרגיל...עלוב, מיוסר, מדובלל ומרוקן. גבירה ואפס.

שני עולמות. כל אחד לחייו האחרים, הגלויים.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י