שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

כל האמת!!!

דוקומנטריה
לפני 12 שנים. 29 בינואר 2012 בשעה 11:22

ההתמוטטות מן השבוע שעבר ומראה הגבר המוצץ את הזין שלי ואחר כך נצמד לגופי ואונס אותי מאחור הכניסו אותי לדכאון. חשתי כי אני חווה גבולות קיצוניים מדי ומתמכר לפעולות שאמנם מסבות הנאה מושלמת ואושר לגברתי, אך אותי ממוטטות נפשית. ממש כך.

את סוף השבוע ביליתי עם זוגתי בצפון הרחוק, מחדש איתה את אהבתנו הרבה שלאחרונה נפגמה לה לא מעט, בשל העלמותי מביתנו המשותף כדי לפגוש בגברתי. הייתי נחוש לא לתת לשליטת גברתי לפגוע באהבתנו הרבה מזה שנים. החופשה בצפון הייתה מושלמת וחזרתי לשיגרה מתוך תחושה שהקשר עם גברתי – בראייה מפוקחת – אינו עושה לי טוב.
הגבירה שלי חשה בכך מיד. היא קוראת אותי הרי כספר פתוח ושולטת לא רק בגופי אלא בנפשי. מיד שאלה אותי אם ארצה לסיים את הקשר עימה? שאלה ישירה שגרמה לי להיסוס נוראי. לסיים? להיפרד? איך אעשה זאת. הרי אתמוטט מהפרידה הזו. בעודי נותר באמביוולנטיות הנוראה הזו החלה גברתי לשגר לי סרטוני בדסמ כדי שאחזה מה היא מתכננת לי. המראה המטריף עיוות לחלוטין את מוחי. מראה גבירה מתעללת באגרסיביות בנשלט שלה, מצליפה בו ללא רחמים, מזיינת אותו עם דילדו מאחור ללא רחם. נהנית מזין של גבר אחר או זין מלאכותי - כל המראות הללו חירפנו אותי לחלוטין., "מדוע שולחת לי גברתי את הסרטונים האלה, דווקא עתה כשאני מבולבל וקרוע בין הערצה לאהבת זוגתי?", תהיתי בלבי. "כך אני רוצה אותך, אפס שלי" הסבירה לי. "כמו בסרטונים האלה". ידעתי שכך אני חייב. כך אני רוצה.
"אין לי כל כוונה לשחרר אותך בשלב זה...טרם מיציתי אותך", השיבה לי גברתי כשביקשתי שתסביר את פשר הסרטונים האלה. "היא פשוט יודעת שאני לא אעמוד במראות האלה", חשבתי בלבי. ואכן כך. שכחתי לחלוטין מרצוני להתרכז באהבה על חשבון השליטה ונפלתי כפרי בשל ברשתה של הגבירה הנערצת.
כדי לאפשר לי להתאפס על עצמי החליטה גברתי להעניק לי שבועיים מנוחה. יחד עם זאת המנוחה הזו תראה לי בודאי כנצח נצחים. היא מספרת לי שזיונים לא מרגשים אותה כמו מראה הזין שלי אזוק במנעול ואשכי מרופדים במצבטים. אני עבורה האפס המושלם. האולטימטיבי ועלי ללמוד לחזק את אהבתי עם אהובתי כתוצאה מכח שאצבור מהיותי אפס מושלם עבורה. איזה פרדוקס. לטענתה זה אפשרי וכך צריך להיות. איזו מדהימה הגבירה הזו. איך ניתן לעמוד בפניה? איזה כח. איזו עוצמה. איזו הערצה יש בי אליה!
בעבר צדקה בכל דבר. האם גם הפעם?

Aציבעוני​(אחר) - רק היא יודעת!
לפני 12 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י