שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

כל האמת!!!

דוקומנטריה
לפני 10 שנים. 8 ביולי 2013 בשעה 7:57

האוטו רחב הידיים שייט לו במרחבי הנגב הצחיחים על הכביש השחור והמתעקל. הנסיעה ארוכה למדי. אני נוהג בזהירות ובמתינות, עם איבר נעול ומשתוקק להפסקת פיפי דחופה. גברתי מאחור , חסרת שביעות רצון לחלוטין.הנסיעה ארוכה מדי והצורך שלה להתעלל בי במקום להתרווח בכסא המרופד גובר והולך. לאחר כשעתיים, סטינו לשביל המוביל לחוות בודדים שנראתה נטושה ונעולה. בהמשך שביל העפר עצרנו. גברתי הורתה לי לצאת מהרכב להישען על גוף השילדה הרותח מחום ומכוסה באבק צחיח ולהפשיל את מכנסיי. בידה אחזה בזרד עץ גמיש אותו העברתי לרשותה בתחילת הנסיעה. שם בלב המדבר החלו ההצלפות ובעקבותיהן זעקות השבר שלי. יכולתי לזעוק בקולי קולות אך לא היה סיכוי שאיש ישמע אותי. השרב הכבד גרם לכך שכבר אחרי הצלפות ספורות החל דם רב לזלוג מאחוריי והשאיר סימניו האדומים על הזרד האימתני. ללא רחמים המשיכה גברתי להצליף בי עד שדומה היה כי אני מתמוטט בעוד שניות ספורות. רק אז הפסיקה.

כעבור דקות כשנשימתי חזרה לסדרה צעדתי מטרים ספורים וכרעתי לישיבה על רגליי ושחררתי כמויות אדירות של שתן שזלף דרך הכלוב אל הקרקע החולית. מששבתי לרכב הורתה לי גברתי לרדת על ברכי בחול הרותח ולהתיר בשיניי את אבזמי סנדליה, כדי שתוכל להמשיך להתרוחח במושב האחורי בניחותא. היא נגבה את הדם הזורם באחוריי עם שורה של מגבונים. המשכתי בנסיעה ללא מכנסיים הרחק את הדרום הרחוק אל הצימר הענק, המאובזר והנטוש שהמתין לנו במעלה הגבעה.

התייחדנו שם, גברתי ואני במשך 24 שעות. הייתי זמין אליה בכל רגע שרצתה. משנכנסנו הצליפה בי עד שהתרצתה ושלחה אותי לנוח מהנהיגה הארוכה. בשרעפיי תנומת אחר הצהריים העירה אותי שוב במיטה הגדולה והמשיכה להצליף עד שמאסה בי וחזרה לסלון רחב הידיים לקרוא ולהאזין למוסיקה. כך גם בערב כשידיי אזוקות בחבל עבה. בשלב מסוים לא עמדתי יותר בעוצמת הזרד האימתני. אם חשבתי שגברתי תתחשב ותעשה לי הנחות, טעיתי. חיש קל מצאה חלופות נאותות. בתחילה הייתה זו שעווה רותחת מהנר שמצאה במטבח. כשתמה השוועה שלפה ממזוודתה האובלית והנעולה בקוד סודי מחבט עור מצופה בניטים. ההצלפות האדירות מהמחבט היו נוראיות וזעקותיי רק תכפו וגברו.

משחישבתי להתמוטט והפעם לחלוטין גררה גברתי כסא מפינת השולחן והתיישבה עליו. היא שלפה את הדילדו עם זנב הסוס האהוב עלייה וזיינה אותי מאחור במשך זמן שנראה קצר וארוך בעת ובעונה אחת. התענגתי על הזיון הזה והייתי המאושר באדם. גברתי ידעה זאת ועוד איך. כך מסתבר היא אוהבת אותי וכך רוצה אותי. מכור לכך. הצלחתה מובטחת. אין בכך ספק.

לפני שהתפנינו לישון ליקקתי את דגדגנה הבוער בעוד היא שולפת את הויברטור האהוב עלייה. תוך דקות שמעתי את צרחותייה ואנחות האורגזמה שלה. תוך שניות נרדמה כאילו לא הייתי לידה.

התפניתי לחדר הסמוך לקרוא קצת ולהירגע ואף להתחמם הרחק מהמזגן הקפוא האהוב עלייה. מן הסתם נרדמתי עד שבאמצע הלילה נכנסה גברתי לחדרי והמשיכה להתעמר בי. כך גם בבוקר עם מנת הצלפות הגונה ודקות ארוכות של צרחות ובכי קורע לב מפי.

דמיינתי לי שהבילוי המשותף הזה אינו אלא הקדמה לחיי החדשים שגברתי מציעה לי במרתף ביתה, מתחת לבעלה וילדיה ומשפחתה הענפה המגיעה לביקורי נימוסין. הבנתי שרק כך אהיה מאושר - לחוש בעוצמת גברתי בכל עת שתחפוץ בכך בכל שעות היממה. השאלה היא האם אאזור אומץ לשנות את חיי.

 

היומיים האלה רק הגבירו אצלי את הרצון לעשות מעשה.

       
Aציבעוני​(אחר) - בלי מילים
לפני 10 שנים
davy jones​(אחר){אהבת חינם} - הכי כייף בעולם
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י