שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

כל האמת!!!

דוקומנטריה
לפני 10 שנים. 24 ביולי 2013 בשעה 7:15

 

חדר השינה חשוך וקריר. כוסיות הוודקה מלאות. האפס עומד במערומיו נעול בכלובון. ממתין. באחור קל נשמעה הנקישה בדלת והוא פתח. בשעריו הדירה נכנס זוג. חיש קל זיהה את הנכנסים. גברתו ובעלה. הוא החסיר פעימה. מחשבותיו התרוצצו במוחו ללא הרף, מחשבות מה לעשות, כיצד להתנהג, מה צפוי לו.

בחצי אוזן האזין לשיחתם . שמע מלמולים מעולם אחר . "מאמי"  לדוגמא. מילה שלא נשמע בדירתם מעולם. השניים שוחחו בלחש במטבח והוא המתין, לבו הומה בפראות. גברתו נגשה אליו סוף סוף לאחר זמן ניכר, מששה את חלציו התפוחים והנעולים וצבטה את פטמותיו. בידייה החזיקה זוג אזיקים והיא הורתה לו להושיט את ידיו קדימה לנעילה. לצווארו רכסה  קולר עבה וממוסמר אליו מחוברת רצועה ארוכה. במקביל בעלה התפשט מבגדיו והשתרע על המיטה בניחותא, או שמא גם הוא היה לחוץ מן הסיטואציה הלא צפויה.

ההצלפות באחוריו הגיעו באבחה אחת מזרד ירקרק שקטף בבוקר. זרד אימתני, טרי ורענן שחרך בבשרו בשניות. הוא ילל ויבב כתינוק בן יומו וצרח באימה בכל הצלפה. לאחר שניות קצרות הורתה לו להסיר את סנדלי העקב המהודרים שלה בשיניו ובלשונו, אך אלה היו הדוקים מדי והוא כשל. הגבירה הסירה אותם בכוחות עצמה וכיסתה את עיניו בכיסוי עיניים שלאחרונה הרכיב על ראשו בטיסה ארוכה למזרח. תוך שניות כשנשכה הרצועה מצא את לשונו מלקק את דגדגנה התפוח הרטוב והרותח ואז הושלך אל צידי המיטה.

נאקות העונג של בעלה הבליחו את חדר המיטות. או אז חש במשיכת הרצועה והקולר לצווארו התהדק. גברתו קרבה את ראשו אליה ואז הבין כי שוכבת היא על גבה ובעלה על ברכיו , מרים את ברכיה אל על וחודר אליה שוב ושוב. איך הבין זאת? "הסתכל!", פקדה אליו והוא הסיר את כיסוי העיניים. גברתו נאנקה מהנאת חדירת האיבר האהוב עלייה בתבל והוא לחש באוזנייה דברי כיבושין כמה נעימה וקשה החדירה הזו וכמה מענגת היא. היא הנהנה בראשה להסכמה ולחשה : "כן..כן... ".החדירה נמשכה שוב ושוב וכך גם הלחישות עד ששמע את גברתו פוקדת על בעלה לגמור בתוכה. הוא חש בהר הגעש של שניהם באורגזמת הענק המופלאה שלהם.. הבעל התרומם מן המיטה כדי להתארגן והגבירה פקדה עליו: "לקק!". הוא מיהר להשתרע על המיטה. אזוק, מקולר. מוצלף וליקק את חיבור רגליה וחש בנוזל החם והמתקתק ממלא את פיו לשונו וגרונו. ידע הוא שרגע אושר יוצא דופן הוא חווה עכשיו וגברתו העניקה לו את הזכות לחוות אותו. הוא חש אסיר תודה כל כך ו...מאושר.

"תודה לך מאמי", שמע את גברתו אומרת בקול רך , אוהב וחלש. מן הסתם לא אליו היו מיועדות המילים. הבעל הלך לדרכו והם נשארו שניהם, כפי שרגילים הם. הגבירה צעדה באיטיות למטבח לבדוק את הודעותיה בטלפון והוא זחל אחריה, מתאווה להמשיך ללקק את שארית נוזל הזרע של בעלה מבין רגליה, אך היא דחפה אותו קלות ומיהרה לחדר המקלחת.

 

 

Aציבעוני​(אחר) - ואווו
לפני 10 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י