שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

כל האמת!!!

דוקומנטריה
לפני 10 שנים. 26 בנובמבר 2013 בשעה 15:30

לאחר שבועות של הודעות, סרטונים  ומסרים אינסופיים שגברתי מתעתדת לזיין את אחוריי בדילדו ענק מימדים נשלחתי לחנות המתאימה. "רכוש את הדילדו הענק שימתין לך שם – 38 ס"מ אורך ועובי של 6 ס"מ", הורתה לי. כשהגעתי לחנות השוממה למראה והצגתי את עצמי חייכה אלי המוכרת והציגה בפניי את המפלצת,. החסרתי פעימה והתחלתי להזיע . מצחי ובתי השחי שלי זלגו כאילו רצתי מרתון. "היא בטח טעתה במידות", ניסיתי לשכנע את עצמי. בטרם אוציא את המזומנים צילמתי את הענק במכשיר הסלולרי שלי והעברתי לגברתי. "העבר את אצבעותיך על ראשו, צלם ושלח לי", פקדה. כף ידי הגדולה למדי לא יכלה להקיף את קוטר הדילדו במלואו וכך ניכר גם בצילום. "תתחדש!", סימסה לי. הבנתי מיד שלא הייתה כאן שום טעות. המוכרת ארזה את המפלצת הענקית כדי שאוכל לצאת עימה אל הרחוב. בשקית השחורה לקחתי חבילה נוספת וארוזה היטב שגברתי ביקשה שאסחב גם כן.

בשעות הערב והלילה כבר לא יכולתי להתרכז יותר. הפחד, האימה והחשש אחזו בי. לא יכולתי לעצום עין כל הלילה, מה עוד שגברתי הציפה את תיבת המייל שלי בשפע סרטונים מחו"ל בהם נראית מלכה קשוחה נועצת דילדו מפלצתי שכזה באחורי נשלטייה. רק נטילת כדור שינה קטלני לפנות בוקר שלחה אותי לעולם החלומות ובבוקר בקושי הצלחתי לתפקד.

כעבור שעות אחדות מצאתי את עצמי בדירתנו החשוכה, עירום מלקק בטירוף את אצבעות רגליה האלוהיות של גברתי. ליקוק האצבעות הפעם היה ארוך וכמעט בלתי נגמר. גברתי שכבה על גב המזרון הענק ואני על ברכיי יונק את אצבעותיה שוב ושוב, פעם כף ימין ופעם כף שמאל וחוזר חלילה. משחלפה שעה קלה נטלה גברתי כהרגלה את הזרדים הירוקים, החגורה, המחבט וגלגל הכאב והצליפה עד כלות באחוריי האדמדמים. ההצלפות היו כה עזות ואלימות עד שהזרדים חיש קל נקרעו מעצמם והפסיקו לתפקד במהירות שלא תאמן.

 

אך היה ברור כי מדובר בהקדמה לאירוע המרכזי. החדרת הענק אל אחוריי. הייתי לחוץ ובהיסטריה עצומה. בתחילה הוחדרו שלושה דילדו קטנים יותר בעבר בקושי חדרו את אחוריי עד שהגיע הרגע המכריע. גברתי פיזרה על פתח אחוריי כמויות אדירות של חומר סיכוך והחלה להחדיר את הענק עם הקוטר המפלצתי – 6 ס"מ. ההחדרה הייתה ארוכה ומכאיבה במיוחד. לא האמנתי שהדבר הענק והמפחיד הזה בכלל ייחדר ולו מילימטר בודד, אך למראה הפליאה והאימה אחוריי נפערו להם וקלטו לאט לאט את הענק המפחיד. הכאבים היו קשים ולעיתים התחלפו בתחושת עינוג עילאית. מצד אחד רציתי להפסיק את התהליך ומצד שני שימשך.

 

דומני שבמשך שעה שלימה הוחדרו לתוכי כ 6-7 ס"מ מתוך 38 – כ -15% ואז קרסתי. לא יכולתי לשאת יותר את הכאב. גברתי הייתה נינוחה למדי: "יש לי סבלנות. הוא יכנס אם לא בפעם הזו, אז בפעם הבאה ואולי אחריה. את הענק הזה אחדיר אליך בסופו של דבר שוב ושוב", אמרה בשלווה.

ימים יגידו.

Aציבעוני​(אחר) - אם היא אמרה כניראה שהיא יודעת
לפני 10 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י