שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

כל האמת!!!

דוקומנטריה
לפני 10 שנים. 30 בדצמבר 2013 בשעה 17:23

משנכנסתי לדירה קרוב לחצות הליל חשתי באוירת ימי פומפיי העליזים. בסלון ישבו על הספה מבושמים וללא כסות לגופם שני גברים. קצת קשה היה לזהותם, אך מיד הבחנתי כי הגבר מימין הוא אהובה ובעלה של גברתי. האחר לא היה מוכר.

גברתי לבושה בבגד מינימלי הייתה מבודחת ונינוחה ומשפתחה לי את הדלת שלחה אותי להסיר את בגדיי. נותרתי בעירום מלא – למעט הכלוב הנעול על אברי. גברתי , עומדת זקופה וגאה במטבח הפתוח, הורתה באצבעה לכיוון אצבעות רגלייה ותוך שניות מצאתי את עצמי על ארבע מתנפל על אצבעותיה הלכודות בנעלי העקב ומלקק בתאווה. מדי פעם חבטה באחוריי עם כף ידה, ממשיכה לנהל את השיחה הנמרצת עם שני הגברים.

היה זה בהחלט יום חגיגי ויוצא דופן. גברתי ואהובה חגגו יום נישואין ולקראת סיומו זימנו לדירה המשודרגת בלב העיר גבר זר וצעיר שהבנתי שהוא בעל כלי שווה ביותר ואותי – האפס המושפל והעלוב. אכן חגיגה יוצאת דופן שמעולם לא נכחתי בשכמותה.

גברתי אזקה את ידיי באזיקי שוטרים המחוברים לשלשלת וחיש קל פנו כולם לחדר המיטות. היא הורתה לי לזחול אחריהם ולשבת בפינת החדר וכיסתה את עיניי. שמעתי את יבבותייה ביודעי מן הסתם שאחד מהאיברים השווים של הגברים בפיה. למראה הזה לא הסכימה שאחשף. עברו דקות ארוכות ושמעתי את גברתי קוראת לי להסיר את כיסוי העיניים. פקחתי את עיניי ומעלי המיטה הגדולה ואל מול עיניי עכוזו של הגבר השווה כשהוא על ברכיו.. לפניו רכנה על ברכיה גברתי כשאברו של הגבר הזר עמוק בתוכה, לא ברור היה באיזה ממקדשיה. יבבותיה היו משכרים, מה עוד שהורתה לי ללקק את אצבעות רגליה במקביל. כך מצאתי את עצמי על ברכיי כשאצבעותיה של גברתי בפי ומעלי גבר מכניס ומוציא את אברו השווה (לא הזדמן לי לראותו לצערי...) ממקדשה. בעלה –אהובה שכב בפינת המיטה מביט במעשה שלנגד עיניו, אך לא הצלחתי לראות את פניו כלל במהלך הערב.

בשלב מסויים קראה לי גברתי להתקרב על פנייה והחלה לנשק אותי. היה זה רגע מכונן ואדיר מימדים. גברתי לצד אהובה, בתוכה זין אדיר מימדים של גבר זר ואני על ברכיי, עם זין נעול לוחש באוזנייה: "גברתי אוהבת את הזין השווה של הגבר?", והיא מתיפחת וגונחת: "כן ! כן !" וחוזר חלילה.

בשלב מסויים התהפכה על גבה ואו אז הסתערתי שוב על אצבעותיה של גברתי. ליקקתי בתאווה ובאושר עילאי כשהגבר ממשיך ומחדיר את אברו שוב ושוב, הפעם בודאות, למקדשה הקדמי של גברתי. לפתע מאסה הגבירה בכלי של האורח והורתה לו לבצע בה פיסטינג עם כף ידו. גניחותייה תכפו והלכו וכך גם אושרי. כעבור דקות הורתה לי להסתיר את עיניי ומן הסתם הזדקף לו הבעל האהוב ממנוחתו והחדיר את אברו לפיה בזמן שהאורח המשיך במלאכתו שוב ושוב. המעשה נמשך ונמשך. ביקשתי להימלט מן החדר.

קפאתי מקור המזגן בעוד השלושה נאנקים ומזיעים מה עוד שנוכחתי כי ישנו גבר שווה שמבצע בגברתי פיסטינג מוצלח ממני.

חשתי מיותר.

יצאתי לרחוב ההומה בעוד השלושה המשיכו בחגיגתם.

 

יום נישואין שמח גברתי האלוהית.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י