שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

כל האמת!!!

דוקומנטריה
לפני 9 שנים. 8 במאי 2014 בשעה 10:44

יש משהו במפגשים עם גברתי הנעלה הקשורים בטלפתיה. הסשנים מתבצעים כמעט ללא מילים. בהבנה עיוורת. הכל כברור מאליו שכך צריך להיות. מהרגע בה נכנסת גברתי בשערי דירתנו האפס כבר על ברכיו בעירום מלא עם כלובון נעול על אברו המחוץ. לשונו מלקקת נמרצות את נעלי העקב המלכותיות של גברתו. שוב ושוב. לעיתים היא מתעתעת בו ומזיזה את רגלייה למקומות רחוקים אך הוא נוהם ככלבלב ומסתער עליהם שוב ושוב.

 

בשלב מסויים קצה הגבירה בליקוקים והיא שולחת את האפס לחדר המיטות. הפעם הורתה לו לשכב על גבו וחיש קל שבה בכותנת סקסית שחורה ולמתנייה הדילדו האימתני. תוך שניות מלביש האפס בפיו על הדילדו את הקונדום ומוצץ אותו בחדווה, נאנק כולו. דקות אחדות חולפות והוא על גבו והדילדו – חגור עדיין למתני גברתו – ננעץ שוב ושוב באחוריו. הגבירה ממלמלת בלחש כמה זונה מזדיינת האפס והאפס נאנק, נאנח ומתפלל שלא תפסיק לעולם. לו היה זר בחדר לא היה שומע אלא דממה ורחשי קול עמומים בלבד. הפעם הוסר הכלובון כבר בראשית המפגש ואברו של האפס היה זקור באופן לא שגרתי. הגבירה השתעשעה בו ללא הרף והאפס המשיך להיאנק שוב ושוב.

 

לאחר שטחנה את אחוריו ללא רחמים מורה הגבירה לאפס להגיע אל ראש המיטה. שם, כשהוא על ברכיו, מפנה אלייה את אחוריו הצחורים מתחיל הטקס האהוב הבא. הגבירה מצליפה בו ללא רחמים בשלל כלי משחית – זרד ירקרק שזה עתה נקטף, חגורת עור וגם מגלב גומי אכזרי למדי. אליהם נלווה מדי פעם גלגל כאב הננעץ בעור הארגמני מההצלפות והדם מטפטף ללא הרף.

 

ההצלפות נוראיות והאפס בוכה. "עוד קצת. תבכה בשבילי אפס שלי", הגבירה לוחשת אל אפרכסת אזנו וממשיכה שוב ושוב. ללא טיפה של רחמים או סימפטיה. היא קורעת את עורו של האפס עד שהוא מתמוטט. או אז האפס נשלח למקלחת בגפו לשטוף מעליו את הדם הניגר ואז למיטה. הוא נצמד לשדייה העצומים של הגבירה ורק רוצה שהזמן לעמוד מלכת. חיש קל הגבירה מורה לאפס לעלות ולנסות להכניס את אברו הזקוף אל מקדשה הרותח. רק לנסות ..להרגיש את החום.. את הרטיבות...את העסיסיות המהבילה האלוהית ותו לאו. לפני שיצא לחוג עם משפחתו את החג מרשה לו הגבירה לגמור על ירכה הצחה והוא עושה זאת בצרחות נוראיות. קורעות לב.

 

יש משהו במפגשים עם גברתי הנעלה הקשורים בטלפתיה. הסשנים מתבצעים כמעט ללא מילים. בהבנה עיוורת. הכל כברור מאליו שכך צריך להיות.

hrgiger - נשמע מהנה מאוד (:
לפני 9 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י