שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

כל האמת!!!

דוקומנטריה
לפני 8 שנים. 7 בספטמבר 2015 בשעה 8:50

 

 

זמן ארוך ארוך חלף מן המפגש הקודם של הגבירה והאפס שלה. החגים, המחויבויות המשפחתיות, השמחות, הנסיעות. כולם יצרו מציאות לחוצה ומתוחה – גבירה המשוועת להצליף קשות באפס שלה כדי לפרק את מתחי החודש האחרון ואפס שחש בריקנות עצומה בגלל המרחק הבלתי נסבל מאצבעות רגלייה.

 

"תמתין לי על ארבע. לא מרשה לך להתנפל על רגליי כשמגיעה", הייתה הנחיית הגבירה. וכך היה. דקות ארוכות התעללה באפס המורעב והנעול  שהחל לנבוח ככלבלב מיוחם עד שנתרצתה. שכבה על המיטה הרחבה. האפס חלץ את מגפייה והתנפל. אוהה..התנפל בתאווה עצומה.  אחרי שטעם וטעם הגיע שלב חדש ובלתי מוכר. הגבירה החליטה לאפר את פניו של האפס שלה באיפור סקסי של כוסית. היא שלפה מארגזה שלל עזרים וחומרים וכעבור מחצית השעה מצא עצמו האפס שוכב על גבו, לבוש בשמלת תחרה סקסית שרכשה עבורו הגבירה ופניו (אותם לא זכה לראות אלא שעות אחדות אחר כך מצולמות בלבד) מן הסתם נשיות כל כך. עלובו שוחרר מהמנעול והאפס הרים את אגנו במיוחד עבור גברתו החמושה בדילדו המחובר בסטרפון  אותו נעצה חיש קל בנקבו הנשי וזיינה שוב ושוב. האפס יבב וגרגר מהנאה והתפלל שהגבירה לא תסיים לעולם. אכן היה זה הזיון הארוך שידע אי פעם. לא התכווצו רגליו ולו לרגע והדילדו הפך להיות חלק מגופו הנשי הקמור והמפתה.

 

בשלב מסוים חש האפס שגברתו זקוקה להצליף בו. האמת – התפלא הוא איך החזיקה מעמד למעלה משעה. עד עתה אינו יודע כיצד עמדה בזאת. אך משסיימה לטחון את אחוריו הורתה לו לשכב על בטנו ותוך דקות אזקה את ידיו וגפיו למוטות העץ בצידי המיטה. האפס היה חסר אונים ללא יכולת תזוזה. או אז הגיעה שעה ארוכה של התעללות חסרת רחמים עם מבחר ענפים ירקרקים שקטף האפס עבור גברתו בבוקרו של יום. אחוריו הפכו לורודים, אדומים וארגמניים והדם ניגר מהם שוב ושוב. היו רגעים שהאפס חישב שעדיף לאבד הכרה, או אפילו לנפוח את נשמתו מפאת היסורים הכבדים. אך נחוש היה לא לבקש מגברתו להפסיק כי ידע שרק כך מרפא הוא את נשמתה הדוויה ומעניק לה מנת חמצן נוספת לימים הבאים.

 

אחרי השעה המיוסרת נראה היה שגברתו התרצתה ושלחה אותו למקלחת שם שטפה מעליו את הדם הקרוש והנוזל כאחת, הרטיבה את אחוריו באלכוהול ושלחה אותו לדקות של מנוחה במיטתה. המנוחה לא נמשכה זמן רב כי אז ביקשה הגבירה להתעלל בעלובו שהזדקר וצנח חליפות כל העת. האפס חישב להגיע לאורגזמה בכל שניה מצוייה ויבב שלא העומד בגרוי הנוראי. הגבירה הפסיקה ושבה שוב להתעלל והורתה לו לשכב מעלייה בתנוחה המסיונרית. בשלב זה התרחשו דברים בלתי מוסברים בעליל. הגבירה והאפס מצאו עצמם מתנים אהבים עם נשיקות סוערות, גיפופים וליטופים המלווים בחדירה מזערית. הגבירה הרעיפה על האפס גילויי אהבה בלתי פוסקים בשצף שטף לא מוכרים. לא חלפו דקות ארוכות והגבירה קמה מן המיטה כיבתה את האור ואת מוסיקת הרקע והשניים מצאו עצמם בחשכה עירומים מבגד או כסות כשהגבירה מבקשת לרכב על עלובו המיוסר של האפס.

 

ההתרחשות הבלתי צפויה הזו הגיעה לשיאה כשהגבירה הורתה לאפס שלה להחדיר לתוכה את תותב האיבר שנועד להחליף במקרה הצורך את העלוב המוקצה שלו. וכך מצאו השניים את עצמם חבוקים ומתנשקים כשהגבירה גומרת שוב ושוב ושוב עם אנחות מהולות בבכי. היה זה האושר האולטימטיבי עלי אדמות. פשוט כך.

 

לפני שנפרדו והגבירה שבה לאהובה ומשפחתה הוסר מהאפס האיפור הכבד והאפס , בהוראתה, גמר על ירכה הצחה. האיבר המדולדל והמיוסר הגיע לאורגזמה בשניות ללא זקפה. גמירה עלובה כיאה לאפס!

 

שולט וג'נטלמן - וואו זה היה חזק
לפני 8 שנים
Aציבעוני​(אחר) - ענק ענק מדהים
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י