שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

כל האמת!!!

דוקומנטריה
לפני 8 שנים. 10 בספטמבר 2015 בשעה 9:30

 

 

תחנוניו של האפס בפני גברתו כדי שתרחם על ישבנו הפצוע ותתחשב שלא להצליף בו במפגשם הקרוב נשאו פרי. הגבירה גילתה אורך רוח מפליג והבינה כי כל הצלפה נוספת תפתח את הפצעים הפתוחים וחיש קל יחזרו להם נהרות הדם לזלוג.

"תגיע לדירה עם עלוב נעול וגרביוני רשת סקסיים", הנחתה הגבירה. האפס המתאווה והמשתוקק פינה את צהרי אותו יום הפקודה לכדי לרכוש נעלי עקב אדומות כדי לרצות את גברתו, גם בשל ההתחשבות במצב ישבנו ולשמחה. בשעה היעודה המתין לה האפס , עם הכלוב, הגרביונים ונעלי העקב,מלא תשוקה ויחום בלתי פוסקים, הן לדילדו הרצחני החודר אל בין אחוריו והן לאצבעות רגלייה המגרות כל כך.

הגבירה לבושה במכנסייה השחורים וחמושה בנעלי העקב המדהימים שלה נראה חסרת סבלנות. היא מנעה ממנו את האפשרות להגיע לאצבעותיה ורק מיששה שוב ושב את פתחו הנקבי ואת עלובו התפוח הנעול בכלוב הפלסטיק. או אז הורתה לו להתישב למרגלותייה ובמשך שעה ארוכה ובסבלנות אין קץ איפרה את פניו ביסודיות. בסופו של התהליך הרכיבה לראשו את פאה שחורה עם קצוות שיער סגולות והביטה בו חסרת נשימה. "ממש בארבי..את בארבי שלי", פלטה בשביעות רצון וסימנה לאפס לשכב על גבו ולהרים את רגליו.

חמושה בדילדו שנחגר על מתנייה עם הסטרפון השחור חדרה הגבירה אל נקבו של האפס המיבב והמיילל בתאוותנות אין קץ. שוב ושוב ושוב ושוב ללא הרף. חדרה וחדרה כגבר רעבתן ותאב זיון לאחר שלא ראה את שפחתו זמן רב מדי. אחר כך הורתה לו לשכב על בטנו ורכבה מעליו כשהדילדו חודר עמוק עמוק אל תוך נקבו. האפס לא ידע אם ליבב או לנבוח ככלב. הוא בחר בשניהם. מיד אחר כך מצא עצמו עם ישבן מנוקב ומחורר כשהוא צמוד לחזה של גברתו ומחבקה בעוז כשהיא לוחשת שוב ושוב: "בארבי  שלי. את כל כך יפה. כלבה מיוחמת שלי. לרגליי מקומך לנצח". האפס הנהן בראשו בהסכמה מאושרת.

בשלב מסויים הורתה הגבירה לבארבי שלה לעלות מעלייה כשהיא שכובה על גבה ולחכך את העלוב ששוחרר זה מכבר מן הכלוב אל תוך פתחה המבעבע. יסורי האפס תכפו ותכפו כשעלובו  גדל למימדים ענקיים וכל שרצה היה לשקוע בתוך פתחה הלח והבוער של גברתו. אך ידע שנאסר עליו הדבר בתכלית האיסור. כשהגיע יחומה של הגבירה לשיאו, הורתה לו לבצע בה פיסטינג עם ידו הגדולה, "הענקית כדבריה". הגבירה המיוחמת השפריצה בצרחות אין קץ תוך זמן קצר למדי כשהבארבי מחבק ומחבק אותה בעוז. מייד אחר כך חזר על עצמו הפיסטינג וכך גם שבה האורגזמה האלוהית של הגבירה. "תתחככי על ירכי בארבי שלי..רוצה להרגיש את הנוזל החם שלך נוזל שם", פקדה הגבירה. תוך שניות גמרה הבארבי כמצווה והשניים שכבו מחובקים האחד עם השני עפים בהרריי צמר גפן רכים כל כך. שמיימים ומרחפים. ענן צחור וגבוה של אושר בלתי נתפס.

כעבור שעה קלה הייתה כבר הגבירה בבית משפחתה מכינה לבני הבית ארוחת ערב מפנקת של אמא, שומעת על עוללות ילדייה בבית הספר ושל אהובה על שפע לקוחותיו התובעניים. הבארבי חסרת הלבוש והאיפור נותרה בגפה, בלבוש המנהל המחוייט, נוהגת בשתיקה מוחלטת ובריחוף אין קץ  אל חייה האחרים.

 

 

 

Aציבעוני​(אחר) - מרתקים אתם
נותר רק לקנא
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י