שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

כל האמת!!!

דוקומנטריה
לפני 8 שנים. 16 בספטמבר 2015 בשעה 7:59

 

בדירה השקטה והאינטימית שלהם המתין הוא – גבר בחליפה עם מבט רציני, טרוד בענייני עסקיו. הוא נראה כמו עוד אחד מאותם בעלי תפקידים בגיל העמידה שכביכול מנהלים את העולם. אלא שמתחת למכנסיו לבוש היה תחתון סקסי נשי ואברו העלוב למדי נעול היה בכלוב פלסטיק הדוק עם מנעול זעיר המונע ממנו כל תזוזה.

הגבירה נכנסה בשערי הדירה והוא המתין לה על ארבע עם כוס משקה האלכוהול האהוב עלייה וסיגרלה דלוקה. היא נשכבה על המיטה הרחבה והושיטה לעברו את רגלה, מגפה הסקסי ממנו בצבצו אצבעותייה. "הגבר" התנפל על האצבעות החשופות והחל ללקקן בשקיקה ובטירוף חושים. כעבור כמה דקות הורתה לו להסיר את מקטורנו והוא המשיך במלאכה ללא הרף.

המלאכה נמשכה דקות ספורות בלבד, או אז הורתה לו להתפשט לגמרי. הוא נותר במרכז החדר ללא כסות לגופו עם כלוב פלסטיק נעול על אברו. הגבירה הורתה לו להתקרב, נשכבה על המיטה והושיטה לעבר הכלוב את שתי כפות רגלייה והחלה לשפשף ולטלטל את האיבר המחוץ הכאוב העלוב והמסכן. ה"גבר" , לו היא קוראת "אפס", החל מייבב, לגנוח ולנבוח ככלב מורעב. הגבירה המשיכה והתענגה על מלאכתה ארוכות, גם כשלבש גרביוניי רשת סקסיים וזנותיים,  נהנית מכל רגע מהשפלתו הנוראה של האפס שלה.

משקצה במלאכה הורתה לו לשבת לרגלייה ותוך כרבע שעה איפרה את פניו, משכה את שפתיו והלבישה לראשו את הפאה השחורה והסקסית שכה אהבה. אלא שלפתע שלפה מתיקה אריזה נייר קשיחה ומתוכה הוציאה הגבירה שדי סיליקון מפוארים המחוברים ברצועה שקופה. המראה היה עוצר נשימה. כאילו נמצאים השניים אצל מומחה לכירורגיה פלסטית, עוסקים בהתאמה המקצועית הנכונה. כעבור זמן קצר למדי לבש האפס את חצאית התחרה השחורה והסקסית והקצרה כל כך, נעל בהוראת גברתו את נעלי העקב האדומים והפך מאיש עסקים רציני לזונה נשית זולה שכל גבר היה מזיל ריר למראה.

 

הגבירה לא המתינה ולו רגע קט, שלחה את האפס למקומו על הדרגש והחלה להצליף בו ללא רחם בזרדים ירקרקים, דקים ועבים, במגלב גומי, במחבט עור וקרעת את בשרו מעליו בגלגל כאב משונן. האפס צרח ויבב מכאבים, אך הגבירה לא פסקה. אכזריותה רק הלכה ותכפה והאפס קרוע הבשר התמוטט לאחר כחצי שעה ונזקק לסיוע גברתו לשכב על המיטה, להתאוששות איטית בטרם יפח את נשמתו.

רק כעבור שעה קלה התאושש ושירת את גברתו כפי שאהבה – זיון בתותב פלסטיק נעול על עלובו ובפיסטינג אגרסיבי במקדשה עד שצרחה הטירוף ושפכה את נוזלי גופה השקופים והאדומים גם יחד.

פסגת העולם.

 

אלפא-בטא​(מזוכיסט){נשלט} - שמח שחזרתם לעדכן ולכתוב, אתם מעוררי השראה ושאר דברים :-)
שנה טובה ומתוקה
לפני 8 שנים
shmuel1214​(נשלט) - התגובה נמחקה על ידי הכותב/ת.
לפני 8 שנים
shmuel1214​(נשלט) - גדולה מהחיים
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י