שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

כל האמת!!!

דוקומנטריה
לפני 8 שנים. 21 בספטמבר 2015 בשעה 6:28

 

 
 
שוב חמוש הוא האפס בלבוש מלא ומתחת למכנסיו תחתוני נשיים סקסיות לבנות ואברו נעול מכלוב הפלסטיק המתאווה כל העת לחוש במגע אצבעות כפות רגלייה של גברתו המהימה. לאט לאט ליקק את אצבעות רגלייה הניבטות מבעד מגפייה האלגנטיים ומשהסירם השקיע את מלוא פיו במציצת כל האצבעות שוב ושוב. הגבירה שלחה את האפס להסיר את בגדיו ושוב ניצב הוא מולה במצבו הטבעי כל כך - עירום מוחלט ואיבר נעול. "שכב על המיטה על הגב", פקדה. או אז החלה להשתעשע בכלוב עם המנעול, לנענעו שוב ושוב ולפתע החלה למצוץ אותו בשקיקה. אוחחחח...הכאב וההשפלה. ההשפלה והכאב. מעולם לא הרגיש הוא מאופס וחסר גבריות כמו הפעם. יסוריו נמשכו ונמשכו וניכר בה בגבירה כי היא נהנית מכל רגע ואינה רוצה שהזמן יחלוף לו.
 
כעבור דקות ארוכות פקדה עליו לעמוד מולה ואז נשכבה היא על גבה והמשיכה במלאכת העינויים עם אצבעות כפות רגלייה. האיבר עמד להתפוצץ אך לא גדל ולו כזית. הגירוי היא עצום, אך הוא נותר שמוט ועלוב. כמה השפלה. כמה דריכה על האישיות, הזכריות והגבריות יש בה בגבירה האלוהית הזו.
 
והנה מגיע שלב האיפור, הליפסטיק, הפאה עם השיער השחור הארוך, שדי הסיליקון הנתלים על חזהו של האפס וכמובן הבייבי דול השחור והסקסי המלווים את גרביוני הרשת השחורים ונעלי העקב האדומות. או אז מגיע הדרגש וההצלפות עם הזרדים הירקרקים, החגורה, מחבט העור וגלגל הכאב. שוב ושוב ללא רחמים. האפס נענע את ישבנו כמתגרה בגבירה ומבקש שתגביר את הצלפותייה יותר ויותר. או אז הפתעה מוחלטת - הגבירה נוטשת את הזירה ונפנית למיטה, נשכבת על בטנה ומפליגה לעולם רחוק ולא ברור. האפס היה מופתע. ההתעיפה הגבירה? ההרימה ידיים מהצלפות? מה עובר עלייה?
 
ההצלפות לא חזרו יותר במפגש של אותו ערב בדירה. את מקומן החליף דילדו שחור וחדיש שרכשה הגבירה. עצום במימדיו והוא חדר לפתחו הנקבי של האפס עמוק כל כך.עמוקק כל כך. והוא רצה שהרגעים האלה לא יגמרו לעולם. משגמרה הגבירה לנעוץ בו את אברה השחור המחובר בסטרפון דרשה וקיבלה את הפיסטינג האהוב עלייה עם אגרופו של האפס וגמרה בצרחות עם השפרצות הענק שלה לכל עבר. לאפס לא נותר - בהוראתה - לאונן על ירכה ולגמור ללא כלוב בצרחות ענק לא פחותות.
 
ושוב נפרדו הם לדרכם אל הלילה הקר והמנוכר, איש איש למחוזות נפשו.
Aציבעוני​(אחר) - מדהימים שניכם
לפני 8 שנים
בפרישה​(נשלט) - איך אני זוכה להיות מתחת לרגלייך ולעשות את כל אשר תצווי עליי
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י