שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

כל האמת!!!

דוקומנטריה
לפני 8 שנים. 8 באוקטובר 2015 בשעה 8:54

 

 

כשעמד שם עירום עם כלוב על עלובו וחוטיני לבן וזוג גרביוני רשת לבנים ידע רק שמיועד הוא להפוך לאשה וללבוש לבן. כשנכנסה הגבירה ומיששה כהרגלה את עלובו הכלוא , כל שרצה שלא תפסיק לעולם. אך היא הייתה ממוקדת במה שתכננה עבורו.

 

מייד שלחה אותו ללבוש את ערכת השדיים מהסיליקון שרכשה עבורו ועלייה לבש את המחטב הלבן. הגבירה סגרה היטב את הרוכסנים והוא התקשה לנשום, אך לא הוציא מילה. ללבושו הוסיפה ביריות לבנות שנכרכו סביב מתניו הצרים והנשיים. אחר-כך בא תור האיפור הלבן . בשלב מסויים הוחלף המחטב ההדוק במחוך רשת קליל וסקסי יותר. לסיום הורכבה לראשו הפאה הבלונדינית הבהירה בהירה. כך עמדה לה אשה סקסית לבושה בלבן, אך בין רגלייה איבר זכרי כלוא בכלוב פלסטיק. אנדרוגינוס מושלם לפקודת גברתו.

אחר כך באו ההצלפות בזרדים הירוקים, בחגורה, במחבט והחריטות הדואבות בגלגל הכאב. המילה :"קום " !!! נשמעה בחלל הדירה לפחות 50 פעם. בכל פעם שניות ספורות לאחר שהתמוטט מסדרת ההצלפות האחרונה כשהוא בוכה וזועק מכאב אדיר. ההצלפות היו ארוכות, ממוקדות ובלתי פוסקות. פעם על העכוז הימני ופעם על השמאלי וחוזר חלילה. אך הכלה הלבנה ידעה שאסור לה להתמוטט ולבקש להפסיק. אסור אסור אסור. בעמידתה ללא התמוטטות ידעה הכלה הלבנה כי כך חשה הגבירה המאושרת בתבל. כך צריך. כך ראוי לגבירה האלוהית הזו.

 

אחר כך בא הזיון העמוק בדילדו השחור החדש והעבה. שוב ושוב הרחיבה את נקבו הנשי ונתנה לו להרגיש ככלה המאבדת את בתולייה בליל כלולותייה. פעם היה הוא גבר לבוש בחליפות עסקים. עתה התחבר למהותו האמיתית – לרגלי גברתו, עם איבר זכרי עלוב ונעול לבוש כאשה כוסית וסקסית.

מששקעה החמה גמרה גברתו בזעקות באמצעות הפיסטינג של כף ידו הענקית והוא בפקודתה גמר על ירכה הצחורה, משהוסר ממנו הכלוב – כשהוא נובח ככלב מזה רעב ומרחרח את ריח גברתו האלוהית והממכר. אושר ממוקד ואמיתי כל כך.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aציבעוני​(אחר) - ואוו
מזל טוב
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י