שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

כל האמת!!!

דוקומנטריה
לפני 6 שנים. 7 בפברואר 2018 בשעה 9:17

 

המפגש לרגלי הגבירה החל כבשיגרת השנים האחרונות. האפס הנעול בכלובון ליקק את אצבעות הרגליים המטריפות עם הציפורניים המשוחות בלכה אדומה בטירוף חושים. כשמאסה בכך הגבירה החלה להצליף באחוריו נמרצות ולחרוך את בשרו בגלגל הכאב המתכתי והמשונן. אחר כך הרכיבה את הדילדו עם הסטרפון למתנייה והורתה לאפס העירום לשכב על גבו ולחשוף בפניה את פתחו הנקבי. חיש קל החדירה את הדילדו השחור המבריק וגדול המימדים ולהתענג ארוכות תוך שהיא מזיינת את האפס שוב שוב עמוק עמוק עמוק.

 

ואז, לאחר כשעתיים – לאחר שלא הפסיקה גם להתעלל בעלובו הנעול – ביקשה שיגש לשולחן בסלון שם המתינו עבורו שתי שקיות ניילון. כשהביא אותם למיטת הגבירה התברר כי הם מכילים בגדיים נשיים סקסיים. האחד –חצאית שחורה וגופיה. השני אוברול אדום מבריק. לאחר המדידות חש האפס שהגבירה אינה מרוצה מן התוצאות. עדות לכך הייתה הנחייתה ללבוש את שמלת התחרה השחורה והסקסית עם השרוולים הארוכים ומתחייה את שדי הסילקון הכבדים. עם גרביוני הרשת השחורים , הפאה עם שיער הדבש הגולש, האיפור והשפתון האדון הפכה האפס – כמו תמיד – לבארבי סקסית וזנותית.

הגבירה לא עמדה במראה ושוב הרכיבה את הסרטפון והדילדו והחלה לזיין את הבארבי שלה כשזו ממששת את שדייה שוב ושוב כשאשה מיוחמת העורגת לזין שווה בנקבה. ואז – בפתח דלת הדירה הופיע אורח. גבר לא מוכר שהגיע בהזמנת הגבירה. הוא קיבל ממנה הוראה להתפשט ותוך שניות ניצב מול הבארבי עם איבר בוער וקונדום. "קדימה – למצוץ", הורתה הגבירה.

הברארבי מצצה את האיבר הבוער שלא התרכך ולו לרגע. שוב שוב – מצצה ובלעה. בלעה ומצצה. האורח לא גמר. לא פרק. לא נרתע. הייתה זו סיטואציה מפתיעה למדי. או אז הורתה לו הגבירה לזיין את פתחה הנקבי של הבארבי והאורח עשה זאת בשקיקה.

בשעתיים הבאות האורח רב האון לא נח לרגע ושיפד את הבארבי כמעט מכל זוית אפשרית. שוב ושוב. ללא הרף. שיפד. החדיר. טחן. תקע. זיין. החליף קונדומים ולא התעייף לרגע. הבארבי המשופדת צרחה, נאנקה, התמכרה ולא רצתה שיפסיק ולו לרגע. ברגעים ארוכים כשהייתה על ברכייה. אברו האימתני של הזיין תקוע באחורייה, השתרעה מולו גברתו. פנייה זרחו והיא ליטפה את שיער הבארבי בליטוף אימהי ומאושר כל כך. כאילו ילדה שזכתה בתעודת הוקרה שווה על ביצועייה. גאה בבארבי שמזדיינת כל כך יפה אל מול עינייה.

הזיין לא גמר ולא נשבר לרגע. הבארבי המותשת והנטחנת צנחה בשלב מסויים חסרת אונים. או אז הסיר הגבר – בהוראת הגבירה – את הקונדום, אונן והתיז את השפיך שלו על פניו הבארבי חסרת האונים.

כשהלך, אוננה הגבירה וגמרה בצרחות והורתה לאפס לגמור במקומו הקבוע על ירכה הצחה. " היה מהנה כל כך. היא כל הזמן עם הכלובון הבארבי שלך? הוצאת את האשה ממנה. אני חייב להרגיע שוב את עצמי מהיום המטורף הזה", סימס הזיין ממרחקים לגבירה שהייתה כבר – מן הסתם - בארוחת הערב עם בעלה וילדיה.

 

 

 

 

מענטז​(אחר) - וואו!
גם אני
לפני 6 שנים
bondman​(נשלט){FLR} - חזק. אהבתי. :-)
לפני 6 שנים
כנוע ומסור​(נשלט) - אין דברים כאלה. את סאדיסטית אמיתית
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י