שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

כל האמת!!!

דוקומנטריה
לפני 5 שנים. 1 במאי 2019 בשעה 8:00

כמה התרגשות יש ברגע המיוחל הזה – אפס עומד עירום, עלובו נעול בכלוב עם מנעול וגברתו נכנסת בשערי דירתם החמימה. אצבעות ידייה קפואות מהקור והגשם בחוץ ומגעה מקפיא. היא מחממת את ידייה על ידי שפשוף אחת בשנייה ואוחזת באשכים הכלואים. האפס חש במגע שכבר אינו מקפיא ורוצה שהרגעים לא יפסקו. הוא נופל לרגלייה ומלקק ארוכות את אצבעות רגלייה האלוהיות בעוד היא עסוקה בעניניה ארוכות בטלפון הנייד שלה. אחר כך הוא שוכב על גבו וגברתו חודרת אליו מזיינת אותו עם הדילדו השחור הענק. אפילו פצעון קל באזור הנקב שגורם לכאב לא מונע מהגבירה לחדור ולזיין בזהירות הניתנת. היא יודעת שהאפס יתמכר ולא ירצה שתפסיק.

כך היה. ארוכות חדרה, זיינה וטחנה והאפס נאנח סמוק לחיים וקיווה שלא תפסיק לעולם. אחר כך באו ההצלפות בזרדים הירוקים ללא רחמים ובשיא העצמה. ואחר-כך הגיעה הודעת סמס: זיין חרמן בדרך!

חיש קל אופר האפס בידי גברתו ועם שדי הסיליקון הענקיים, הבגד המנומר, הפאה הבלונדינית, גרביוני הרשת ונעלי העקב האדומות הפך לבארבי סקסית ומחרמנת. האורח – בחור צעיר ושחום הסיר את בגדיו, בעוד הגבירה שקועה בחור הבארבי הנקבי החדיר את אברו הענק עמוק לפיו של האפס. הגודל היה עצום האפס כמעט נחנק. האורח לא הירפה. רצה עמוק וחזק. חזק ועמוק. וכך היה. שעה ארוכה מצצה הבארבי לאורח בשלל פוזות כשהגבירה משמיעה קולות אושר ודוחפת באצבעותייה את הראש עוד לכיוון האיבר הענק: "תמצצי זונה חרמנית שלי, תמצצי...", היא לוחשת באוזן. בהמשך ניסה האורח להחדיר את אברו בנקבו של האפס אך הכאב היה נוראי וחזק. הוא הצליח חלקית בלבד ולבסוף שיחררה הגבירה את האורח מן המטלה. הוא שכב על גבו ואונן אל מול הבארבי הנשית והסקסית וגמר אל מול פנייה.

החוייה  הייתה מתישה וארוכה. האפס קרס מעייפות וגברתו ויתרה על הפיסטינג שכה אוהבת ומנעה מהאפס את פסגת תאוותיו – לפרוק על ירכה הלבנה. נעול בכלוב כשהגבירה סוגרת את המנעול שוחרר לעולם החיצון. רק אחרי חמישה ימים הורשה לגמור כשהארוע משודר לגברתו כסרטון בו צפתה לילה שלם.

היש אושר גדול מזה?

 

 

גידיאפ​(נשלט) - נשמע מופלא
בהתחלה היה חסר לי שמיעת צעדי נעלי העקב
לפני 5 שנים
פלקון - חלום של הרבה מאוד נשלטים..מהמם
לפני 5 שנים
מענטז​(אחר) - מרחם על הזנזונת ומקנא בה
בו זמנית
סבל ועונג
לפני 5 שנים
davy jones​(אחר){אהבת חינם} - מדהים
לפני 5 שנים
יואב 31​(אחר) - בגדר פנטזיה לפחות אצלי
ן ואווווווו
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י