אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

פינת הפנאי - מתחת לחגורה

המטרה: למלא את החלל הריק הנוצר בחייו של האיש הקטן , קשה היום ורך האיבר. כולל: בדיחות משובבות וחידות מעצבנות , פינת טלפתיה ופינת אנטיפתיה, אילוזיות אופטיות ושאלות אפתיות , שעשועי מספרים ועוד כהנה וכהנה........
כל תגובה תתקבל באהדה ותזכה לתשובה,
לפני 13 שנים. 27 ביולי 2010 בשעה 6:08

מיסוב הגלגלים הקדמיים ברכב הוא בעזרת מיסבים קוניים. במיסוב הגלגלים בתיבות ההילוכים משתמשים במיסבי מחטים (מקרוני).
מה הסיבות לשימוש במכללים הנ"ל בסוגי מיסוב אלה?

Beta Male - לשם העילרוד
לפני 13 שנים
דולי .​(שולטת) - :)
לפחות זה מראה שאכן קוראים את הפוסטים הקודמים.
לפני 13 שנים
Free mind​(נשלט) - איש קשה היום ורך האיבר קורה גם קורא
הפוסט הזה נכנס בסקציה של החידות המעצבנות?.?

רוצים "שעשועי מספרים " ובדיחות משובבות .....דולי
ואם תנוח אליך הרוח גם עוד כמה דברים.... :-)
לפני 13 שנים
דולי .​(שולטת) - ניגז...תן ללמוד ,
:)
לפני 13 שנים
Aציבעוני​(אחר) - הלחץ בתבה ההילוכים רב יותר ולכן מישתמשים במיסבי מחטים
ואילו למיסבי הקונים יש יותר שטח מגע
פחות או יותר ואת יכולה לפתח את זה אלא אם זה מיבחן אמריקאי
לפני 13 שנים
דולי .​(שולטת) - לא מדוייק, קרוב אבל לא .
שיקולים בחירת מיסב :


1.הגדרת ייעוד המיסב (באילו לחצים הוא צריך לעמוד צירי/רדיאלי).
2.הגדרת גודל רצוי למיסב ע"פ מקום.
3.התאמת המיסב לסביבת עבודתו לתפקד (אגן שמן, חלל יבש, אבק וכו').
4.הגדרת איכות המיסב ע"פ שיקולי תקציב
לפני 13 שנים
Aציבעוני​(אחר) - אך הלןןאי שהיית תלימדה שלי
את בטח מכניסה כל מרצה לבילבול
לפני 13 שנים
דולי .​(שולטת) - חחחחחחח
היית מת שאהיה תלמידה שלך.
לפני 13 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י