בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

פינת הפנאי - מתחת לחגורה

המטרה: למלא את החלל הריק הנוצר בחייו של האיש הקטן , קשה היום ורך האיבר. כולל: בדיחות משובבות וחידות מעצבנות , פינת טלפתיה ופינת אנטיפתיה, אילוזיות אופטיות ושאלות אפתיות , שעשועי מספרים ועוד כהנה וכהנה........
כל תגובה תתקבל באהדה ותזכה לתשובה,
לפני 16 שנים. 23 ביוני 2007 בשעה 13:04

סוף סוף, ביום חמישי חנכנו את המשרד של הילדון. הילדון נמצא במשרד החדש והמפואר כבר מספר חודשים, אבל משום מה לא יצא . תמיד או שיש שם אנשים, או שקיבינימט עסוק בשיחות , או שאני עסוקה ואין לי מספיק זמן. יום חמישי לא היה אמור להיות שונה . הבונבון אומנם לבד, שלח את העובדים למספר משימות , אבל פון אחרי פון....ופשוט לא נגמר. השפתיים דבוקות למכשיר ,וכשנמאס לו להחזיק עובר לאוזניה , שיחה רודפת שיחה. כשכבר סוגר את המכשיר, מביט בי בהתנצלות. "מצטער דולי " טראחחחחח הטלפון הרגיל מצלצל. העובדים לא נמצאים כך שהילד עונה לשיחה. והיא נמשכת ונמשכת ונמשכת. אוףףף ....היית חייב להיות איש עסקים, לא יכולתי לבחור סאב נגר או שרברב :)))))).
חסרת סבלנות מתבוננת בתנועות הפה , השפתיים הכי יפות בעולם עושות לי את זה. והוא שקוע בשיחה המזורגגת. מפעם לפעם מעיף מבט מתנצל. השיחות נמשכות ונמשכות ומתארכות.
"זהו, נראה לי שנגמר ....מצטער ....את יודעת איך זה"
לא מספיק לסיים , ו....בום שיחה מאיטליה. כוסאמקו ...אני ממש קצרה בזמן. יומיים ללא סשן. והתבוננות של חצי שעה לאובייקט המדהים שמשוחח בטלפון, עושות את שלהן. מביטה אל היצור המדהים , איש עסקים מצוחצח , עסקים חובקי עולם . ילד הפלא במשרד החדש והמרווח. מדבר בקול בוטח. משפטים קצרים , סוגר עיסקאות ענק כאילו קונה במכולת . טווה את תחילת העסק שהתחיל לא מזמן, וכבר מנבא גדולות.
משרבטת בחוסר מנוחה על פיסת נייר . משלבת רגל על רגל..המשרד קריר ונעים. מוסיקת רקע נעימה . ואני בפנים רותחת. אש גועשת ועוד מעט מתפרצת. לפחות אצלי מעט רגוע. השיחות לא מגיעות. ואולי בעצם לא כל כך טוב ...לפחות היה משהו שמסיח את דעתי .
מסתכל מעבר לשולחן . הבונבון צופה לחלון הענק , עם הנוף המדהים שנשקף . (אחת הסיבות שגרמו לבחירתו).צופה וממשיך לדבר. מסתכלת ומבחינה עד כמה הריסים ארוכים, ממש בזבוז ריסים כאלה על גבר :))))).
השפתיים המדהימות ממשיכות לזוז . תוך כדי שיחה מקליד במחשב, עונה על מיליים. ומארגן את הלו"ז. משבץ לו פגישות . בודק את לוח הזמנים שעמוס לא פחות משלי .
ישששששששש!!!!!!!! נגמרה השיחה, מניח את האפרכסת במקומה.
"ממש מצטער ...ראית איך זה? אפילו להשתין לא הספקתי היום, קופץ שנייה לשירותים , טוב?"
"טוב , קח לך את זמן"
"כועסת?"
"לא מה פתאום"
"סבבה, הולך וכבר חוזר..ואחר כך נקפוץ לאכול משהו , חכי לי זה יהיה זריז"
"ילד, אסור להשתין זריז...קח לך את הזמן ...זה יהיה בסדר , אני פה!"
מתרומם לכל האורך . ילד ענק שלי . כמעט 1.90 . ממהר לשירותים. פורצת בצחוק כשרואה שכבר בדרך פותח את החגורה. לחוץ הבונבון.
ניגשת בלאט מאחור , פותחת את הדלת בשקט שקט. חרישית מתגנבת מאחור . השירותים צחורים ומבהיקים בנקיונם. הילדון עומד מול האסלה. המכנס מופשל עד הברכיים. תחתוני הבוקסר חובקות את הברכיים, ושומעת זרזיף ניתז לתוך האסלה. סיים. מזדקף מעט , נוטל ריבוע של נייר טואלט ומתחיל לקנח לאט וביסודיות את החבר שלי.
זה הזמן, בעודו עסוק בהתנקות. ביד אחת תופסת את המותנים ובשנייה הודפת בחוזקה לכיוון האסלה. היד שתופסת את המותניים מטרתה למנוע נחיתה כואבת על האסלה. מיידית צונח. בול בתנוחה הרצויה. הראש שקוע באסלה , והישבן ההדוק והיפה בדיוק מולי . משחררת את היד החובקת את המותניים. מניחה ברך אחת על הגב החסון לבל יוכל להתרומם שולפת מהתיק את הדילדו הענק אפילו לא חוגרת אותו. דוחפת אותו לפיו,
"לקקי, זונה קטנה שלי "
"לקקי היטב, ככל שתלקקי טוב יותר , החדירה תהיה קלה יותר "
הפה המתוק נפער וקולט את הדילדו המפחיד לפיו . בקושי יכול להכיל אותו . הברך עדיין לוחצת על הגב. ביד אחת אוחזת בסנטר מרימה את הראש כלפי מעלה. המראה הענקית שממוקמת מסביב לכל השירותים מדריכה אותי לאיזה כיוון לכוון את הדילדו. תנועות הפה המוצץ ויונק מעבירות אותי על דעתי , אין מחזה יפה יותר מאשר דילדו נעוץ בישבנו של גבר, או נעוץ עמוק בפיו .
"מצצי, לקקי...זונת על . תראי לי מי המוצצת הכי טובה בעיר "
"אני, אני הזונה הכי טובה בעיר ...."
המילים נשמעות המומות וצפופות. קצת קשה לדבר כשמשהו באורך 25 ס"מ נעוץ לך בפה:))))).
שקוע במציצה , פתאום נזרק קדימה במבט תוהה ומופתע. מנצלת את ההזדמנות שעודו שקוע ביניקה . הורדתי את היד מתחת לסנטר , דחפתי את היד לתיק והוצאתי את השטן השחור , דילדו ענק ממדים. מעטים יכולים לקבלו. מחוספס בגוון שחור וממש אבל ממש עבה. כמעט 7 ס"מ הקוטר.
בעודו מוצץ בשקיקה. משוכנע שאת אותו דילדו שהוא מוצץ יקלוט לתוכו בעוד מספר דקות. דחפתי את הדילדו השני לתוך הישבן הכי מתוק שקיים.
הרגליים נפסקות בבת אחת. הנשימה נעתקה, שומעת גניחה עצורה וממשיכה לדחוף ללא רחמים, קדימה קדימה. לא מוותרת. דחיפות ארוכות וממושכות. נעצרת לדקה מוציאה מעט.מניחה לנשימה לחזור ואז לוחצת על השבנים המעוגלים ויפים וממשיכה בדחיפה עזה . פולחת ומזיינת בבת אחת .
דופקת, קורעת, משחילה מפמפמת....ללא הפסקה.
גניחות נשמעות, נשימה איטית מקוטעת. תנועות הגוף של הילד הופכות למהירות יותר ויותר , אקסטאזה של עוית נחרצת מלאת תשוקה. ריח עז של יחום.
מסובבת את הדילדו בתוך הישבן. מסובבת ומעמיקה. דוחפת יד מתחת לופתת את הביצים הענקיות והמלאות, חולבת את הזין . חולבת למלוא האורך , הלוך ושוב...
מרגישה את הרעד הגובר ...ומודיעה....סופרת עד חמש , ברור זנזונת על ?!
אההה......כן ברור ...!!!!!
"אחת........."
דוחפת חזק פנימה, סוטרת על הישבן.
"שתייייים"
מפליקה על הפטמות, וסוחטת את הזין.
"שלווווווווש"
מסובבת את הזין ובנעיצה חדה משקיעה את כולו פנימה .
"ארבעעעעעעע קבלי , קבלי עד הסוף זנזונת שלי "
"חמממממממממש עכשיו......."
שפריץ ענק מכתים את ידי. שולפת את הדילדו מפיו. מצמידה את היד לשפתיים החושניות, לקקי כלבונת יפה. לקקי זנזונת על שלי .

דולי .​(שולטת) - גם ההמשך יגיע:)))
חסה על הקוראים.
כי ההמשך הרבה הרבה יותר חזק .
לפני 16 שנים
דולי .​(שולטת) - חחחחחחחחחחחח
כנראה שגל החום משפיע עלי .
:))))))))
לפני 16 שנים
השולט אור​(שולט) - מטריף, מטריף מטריף...
ותתחדש בונבון שלה, בהצלחה בעסקים :)
לפני 16 שנים
דולי .​(שולטת) - שמחה שאהבת , יקירתי }{
תודה על האיחולים .
לפני 16 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י