צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

קציר החטאים

© כל הזכויות שמורות לכותבת הבלוג ולה בלבד!
אין להעתיק, לצלם, להעביר לאתר אחר, או להשתמש בכל הכתוב בשום צורה.
לפני 4 שנים. 16 ביוני 2019 בשעה 9:02

בכל כניסה שלה לצאט,היא הצליחה בלי מילים,לגרום לי להחסיר פעימה. הבטתי בזוג עיניה,במבטה החודר מעמקים. שאלתי אותה בכללי אם אלה העיניים שלה לא פעם,אך לא היה מענה,בסופו של דבר...עזרתי אומץ ופניתי בפרטי.

לא רציתי להציג את עצמי בפניה כמו נער חרמן אם הורמונים שמעופפים לכל עבר בלי כיוון. לא רציתי שתחשוב שהיא ארעית או שאני כך עם כולן,אבל משהו במבט שלה  פשוט כבש לי את הלב. נדירים המקרים בהם אישה מצליחה לסקרן אותי עדי כך,או מצליחה לגעת בלי מגע,בצורה בה היא נגעה.

ימים על גבי ימים,בכל פעם שנכנסה לצאט,היא הקפיצה לי את הלב ישר. זו תכונה נהדרת להיות מסוגל לגרום לנשימה להעתק רק ממבט,ויש לה כזו. בסופו של דבר כן אמרתי לה ואני שמחה שהיא לקחה את המחמאה למקום טוב ולא למקום של "היא מנסה לחדור לי אל התחתונים" כמו שמרבים הגברים עושים מעצם היותך בעלת פות.

אבל אז ביקשתי תמונה,בכל התמימות שבדבר,רק רציתי תמונה של המבט המושלם הזה,מתנוסס על שולחן העבודה. שאוכל לבהות במבט שלה בכל עת שאחשוק. היא הפתיעה ושלחה תמונת פנים.

ואז היא שבתה את ההיגיון גם. מתברר שבנוסף לצמד העיניים מהפנטות,יש שפתיים חושניות ובשרניות שבא לטרוף בנשיקה חושנית וחסרת רסן. כזו שלא מותירה ספק בנוגע לרצונותייך.

יש לי אפקט כזה מעיניים כחולות לרוב,ורק אצל גברים,לכן הכל בה פשוט קסום לי. כי היא האישה הראשונה שהצליח לגרות את חוטי המחשבה,לחדור אל מבעד שכבות הזימה הנוטפת בפאתי מוחי.

רציתי שהיא תקרא את מה שהיא גורמת,לא כי בא לי לפשק את רגליה וללגום ממיצי תאוותה,אלא כי היא הצליחה לגרום לי להסמיק.

כשהיא כתבה את הפוסט שלה,ובכל מילה שקראתי,נולד בי הרצון לראות את פניה מולי. סמוקות ומאדימות בכל לחישה,אפילו בהעדר מגע ולו רק שתדע את השלהבות שהיא הציתה בי.

G יקרה,את קסם

תודה

Okami​(לא בעסק) - התכוונתי לכל מילה. את באמת מיוחדת
לפני 4 שנים
Gabriel​(אחר) - תשכירו חדר
לפני 4 שנים
Sigalit rain{בובי} - אל תפריעעעע
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י