בוקר טוב אורח/ת

קציר החטאים

© כל הזכויות שמורות לכותבת הבלוג ולה בלבד!
אין להעתיק, לצלם, להעביר לאתר אחר, או להשתמש בכל הכתוב בשום צורה.
לפני 4 שנים. 30 ביולי 2019 בשעה 23:10

שוב נפגשנו,והפעם כל כך רציתי לראות אותו. תשע השעות שבילינו ביחד בשיחה שסירבה להסתיים,המשיכה גם הפעם. כאילו שלא עצרנו אותה. כמובן שהתעדכנו במה שקורה.

סיכמנו שהפעם כן נישן ולא סתם,אלא כפיות. רציתי להירדם עטופה בין ידיו. הבראטית שבי בחרה אותו. הצד הזה שלי מחבב אותו מאוד, עדי כך שאני מתנהגת יפה כשהמפלצת הקטנה תופסת פיקוד.

אמרתי לו שאני רעבה ושאלתי אם בא לו לאכול, הוא ענה שכן. כשהגעתי הלכנו למסעדה רק בסוף,הוא לא הסכים לי לשלם וזה די ביאס כי אני לא רגילה לזה. אבל הוא התנהג כמו ג'נטלמן וזה מאוד מוערך שיש עוד גברים כאלה. המשכנו לשוחח גם כשהגענו לסירה. הפעם שוחחנו גם על סירות והוא לימד אותי על ההבדלים בין כל אחת מהן שעוגנות במרינה. הסירה שלו זו יאכטה כאורך 31 פיט,היא די מרווחת בפנים למרות שנראית קטנה מבחוץ. יש לה מנוע ומפרש, וזה אומר שאתה יכול לדומם מנוע ולתת לה לשוט עם הרוח. היאכטה שלו צנועה ומחממת,בדיוק כמו הבעלים. הרי הוא לא צריך להרשים אף אחד. אמרתי לו שאני מקנאה בו,כששכבנו על המיטה בחרטום.

הבטתי אל השמיים הכהים מעל,הכוכבים בקושי נראו בשחור הליל. הוא אמר שהוא אוהב לשכב ככה ולראות את השמיים משנים צבעם לקראת הבוקר. זכיתי לראות גם את זה. אומנם המיטה קטנה לשני אנשים גבוהים וניתן לאמר שלא ישנו ממש. עשינו דברים יותר מעניינים :)

שכבתי עם הגב אליו,ידו עטופה סביבי וידי מונחת בתוך ידו .שלווה תמימה כזו עד שהרגשתי את הנשימה החמימה שלו על העורף שלי. לא יכולתי לאמר לו שאני רגישה למגע בגלל מבוכה,וכן הוא גרם לי להרגיש מבוכה לא מעט.

בקושי נשמתי,והגניחות השקטות לא נשמעו עד שזז מעט וקצה זקנו ליטף ברוך את הכתף שלי,אז גם לו כבר לא היה ספק. הרגשתי את המותניים שלו נצמדות אליי יותר,בעוד גופי מזדקר והרעב מתחיל לבעור מבפנים.

אז,הוא כבר שמע את הגניחות החרישיות שלי למרות שניסיתי להשתיק אותן. הוא סיבב אותי אליו, השפתיים נצמדו אחרי מפגש של מבטים חודרים.

לא זכור לי מתי רציתי במישהו כל כך. עדי כך שכל מחשבה התעופפה לה מהראש. ידעתי שאני מאבדת שליטה דווקא בגלל הנשיקה. גם הוא הבין. מעט מאוד גברים בחיי ידעו שאני מנשקת אך ורק כשאני בוחרת לאבד שליטה,ולהתמסר לגמרי,בלי מעצורים.

הוא ואני מאוד דומים,בצורה מפחידה אפילו. אמרתי לו בזמן שאכלנו שזה מרגיש כאילו שאנחנו תאומים שהופרדו בזמן לידה. מועט השוני ביננו. יותר מזה,הוא אלפא,אבל אלפא אמיתי,כזה שלא ניתן להתעלם ממנו,מהעוצמה שבו. הרגשתי אותו כשהתקרבתי לרכב בלילה שנפגשנו. יש לי קטע מפגר כזה עם אלפא אמיתי,חום הגוף עולה לי ישר.

כשהוא נישק אותי,הרגשתי אותו חודר עמוק לתוכי,לא פיזית אלא מנטלית. עדי כך שביקשתי ממנו להכאיב לי. הסברתי לו איך.

התחלנו עם חניקות,ראיתי את החשש בעיניים שלו אבל אחרי שהסברתי הוא הבין מתי להדק את היד יותר ומתי לשחרר. הסברתי לו על פיסט וגינלי וכמה הוא כייפי. הסברתי לו בדיוק איך אני יכולה לגמור...משהו שלא הסברתי לאחרים. בטח שלא לווניליים.

היה רק אחד לפניו שידע בדיוק כי הרגשתי בטוח מספיק כדי לאמר לו.

הוא ירד ארוכות,צלל בין ירכיי בכישרון רב. לשונו הצליפה בלי רחמים בדגדגן תוך כדי יניקת שפתיים מתהדקות. כמובן שהוא הרשה לי גם לצלול בין ירכיו. כמו שאני אוהבת, הוא הכיר חלק ממשחקי המיטה ונראה כי נהנה מהם לא פחות ממני.

הייתה לי אורגזמה מטורפת והוא גמר כחצי שעה אחריי. נשכבנו על המיטה גמורים ואז ראיתי שהשמיים החליפו צבע,השמש התעוררה.

המשכנו לשוחח עד כמה שעות עד שהוא פרס את המיטה ליד ההגה. מיטה וחצי בגודלה. לא יודעת מתי הוא זז והשאיר אותי לישון אבל הרוח הייתה נעימה ולא רציתי להתעורר.

בסופו של דבר התעוררתי,בלית ברירה. הוא  הכין לי כוס קפה ואז הלכנו להתקלח. אחרי המקלחת הוא לקח אותי לרכבת אבל הייתה שם תאונה והתעכבתי,למרות שלא סבלתי מאף שניה,להיפך...שוב לא רציתי ללכת,ונראה שגם הוא לא רצה.

כששוחחנו ליד הרכבת,הוא אמר שסיפר עליי לחבר ואמר שחושד שאני בקטע של סאדו,חייכתי. ואז החבר אמר שיזהר לא להתעורר קשור בבוקר. כשהראה לו את התמונה שלי,החבר אמר שאני לא הטעם שלו,בגלל כל הפירסינגים שיש לי. אבל שאני כן מעניינת אותו.

שמחתי שהוא הביט מעבר לפירסינגים. עוד יותר שמחתי לדעת שאני ראשונה עם פירסינג שהוא נישק.

מיותר לאמר שאני מאוד רוצה לראות אותו שוב כי מזמן  לא  היה לי חיבור כזה מושלם עם גבר. אבל זה לא רק תלוי בי.