סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

half-way contempt

לפני 8 שנים. 14 ביולי 2015 בשעה 14:05

כשתקבל את הודעת הטקסט שמודיעה לך שאנחנו מארחים היום תענה לי ב: "להכין משהו? נראה לי שאגיע לפנייך."
התשובה שאומרת "נשנושים בקטנה, תפתח יין ועל המיטה תניח את הגאג הדנטאלי (1), מספריים (2), הסטרפ עם דילדו הזכוכית (3) ואת אזיקי הוולקרו (4)" תתפוס אותך קצת לא מוכן. בהמשך תקבל גם הוראות לאיך אני רוצה אותך לבוש, מה שבכלל יבלבל אותך. אם אתה אמור להיות במכנסי בד מחוייטים וחולצה מכופתרת אולי הצעצועים הם לאורחת בכלל? 

כשנכנס הבייתה אני אנשק אותך לשלום, אבקש ממנה להמתין שנייה בסלון וממך אבקש להתלוות אלי אל חדר השינה. כשניכנס תשאל אותי למה לא הצגתי אתכם ותענה ב: "תפשיל מכנסיים בבקשה". אתה שונא כשאני אניגמטית כל כך, אני יודעת. אתה עומד מולי, קצת כועס, מכנסיים מופשלים ואני מושיטה יד למיטה. אני לוקחת את המספריים (2), גוזרת לך את התחתונים, מלטפת את הזין שכבר מזמן התחיל להתעורר, עונדת לך את הגאג (1) ומלבישה אותך בחזרה. הזקפה שלך, ממש כמו הבלבול שלך, נראית בבירור.

אני שולחת אותך למטבח בטפיחה קלה על הישבן, מבקשת ממך להביא את היין עם שתי כוסות ופונה אל עבר הסלון. אני מתיישבת ליד האורחת ואנחנו מתחילות לפטפט. כשאתה מגיע היא מחייכת בהפתעה, אתה מרייר מעט, מניח את היין והכוסות על השולחן ונעמד מולי. אני שולחת אותך למטבח להביא את הנשנושים שהכנת וכשאתה חוזר אני שואלת אותך אם גם אתה רוצה לאכול. אתה מרייר קצת יותר כשאתה מהנהן לחיוב. אני מבקשת ממך לרדת מולי על הברכיים ומהאורחת שלנו אני מבקשת את התיק שלי שנמצא לידה. "קניתי לך מתנה" אני אומרת לך ומוציאה חבילה עטופה מהתיק. אני מורידה ממך את הגאג ואתה מושיט יד לנקות את הרוק. כשאני מרימה אצבע היד שלך צונחת ואני מבקשת ממך, לפני שאתה פותח את  המתנה, להביא מהחדר את האזיקים (4). אתה חוזר איתם, מגיש לי אותם ונעמד עם הגב אלי כשידיך מאחורי הגב. אני אוזקת אותך ומורה לך לרדת שוב על ארבע. אני מוזגת יין לאורחת ולי ולך אומרת "בבקשה, עכשיו כשהפה שלך חופשי אתה יכול לפתוח את המתנה".

 

 

טוב, יצא שהגיעו לאסוף אותי מוקדם מידי. המשך ייכתב כשאשוב (:

מתוקף אישיותה - עוד :) כתוב נהדר!
לפני 8 שנים
FOR GOOD - אני עם מתוקף. עוד קצת, עוד קצת (:
לפני 8 שנים
hrgiger - https://thecage.co.il/blog/userblog.php?blog_id=56785&postid=468381
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י