שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

half-way contempt

לפני 8 שנים. 15 ביולי 2015 בשעה 5:06

ההתחלה


https://thecage.co.il/blog/userblog.php?blog_id=56785&postid=468302

 

 

ההמשך

אני מניחה את המתנה מולך ואתה פשוט מסתכל עליה. "אין אוכל אם לא תפתח אותה, אני אומרת" ואתה עונה ב: "אני גם ככה לא כל כך רעב". אני מתעלמת מהתשובה שלך וחוזרת לשיחה עם האורחת שלא מצליחה שלא לבהות בך. היא יודעת מה המקום שלך מולי ועדיין לראות את זה מוזר לה. בשלב מסויים אתה מוותר על האגו הבאמת מיותר שלך ומתחיל לנער את המתנה עם השיניים עד שהאריזה נקרעת וקערה של כלב נופלת ממנה. המבט שלך מכיל בתוכו כעס, עלבון וריגוש והאורחת מחייכת במבוכה. אני מלטפת לך את הלחי, בוחרת לך מהצלחת המרכזית את הדברים האהובים עליך במיוחד ומניחה בקערה. "תאכל" אני אומרת והטון שלי מבהיר לך שזאת לא הצעה. אתה מתכופף קדימה ממלמל משפט לא ברור לצלחת ומתחיל לכרסם. אני חוזרת אל האורחת שלי ומחייכת כשאני שומעת את הצלחת נגררת על הרצפה.
האורחת מתחילה להראות לי קצת מובכת מידי ואני מורה לך להפסיק. באינסטינקט שהפתיע גם אותי אתה אומר "סליחה על הבלאגן שעשיתי" ואני מבינה שזהו. אתה שם.
אני מחזירה לך את הגאג, מורה לך להעמד על הברכיים מולי וחוזרת לשיחה שלי. כשאני פושטת את הרגל שלי אתה מזדקף. אתה יודע בדיוק מה זה אומר, אתה אמור להתחכך בי. עוברות כמה שניות ואתה לא זז. אני מכניסה כף רגל בין הרגליים שלך ומכה אחת קטנה לזין הזקור שלך מקפיצה אותך וגורמת לאורחת לפרוץ בצחקוק קל.
אתה מתחיל להתחכך ואני אוספת את הרגל אלי בחזרה. המכנסיים האלה מסתירות מעט מאוד והריגוש שלך ברור לכולם. אתה כל כך משמח ככה, מרייר, כועס, מובך, מגורה.
לאחר כשעה האורחת מתנצלת על כך שהיא צריכה לעזוב ואומרת שהיה לה " נעים, לא באמת חשבתי שהוא מקשיב לך כמו שסיפרת".  
אני מלווה אותה אל דלת היציאה וכשאני סוגרת אותה מאחוריה אני אומרת "לחדר" ושומעת אותך נאבק בלקום מהרצפה. כשאתה מגיע לחדר אני לוקחת את הדילדו מהמיטה (3), רוכסת אותו עליך, שומעת את אנקת הכאב שלך כשאני מהדקת את החגורה על הזין הזקור שלך ומשכיבה אותך על המיטה.

חוסר הנוחות שלך, ככה על הגב עם הידיים אזוקות, הפה המרייר, הריר שנזל על החולצה המכובדת שלך ומקנה לך מראה של גבר חסר שליטה, עם הדילדו האהוב עלי מזדקר ממך, מעורר בי כל כך הרבה ריגוש שאני מתיישבת עליך מבלי להתפשט בכלל. אני מפשילה את השמלה, מזיזה מעט את התחתונים ולאחר רכיבה סוערת של כחמש דקות קצרות מלווה באוננות אני מתפרקת מעונג.

אני יורדת ממך, עוזרת לך להתיישב, מסירה ממך את האזיקים, מנשקת את המצח שלך ואומרת "תראה איך אתה נראה, תסדר את עצמך, אני יוצאת".


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י