שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

half-way contempt

לפני 5 שנים. 22 בינואר 2019 בשעה 13:19

"אני לא מבין למה את עוצרת אותי כל פעם.", התסכול שלו גורם לי לחייך. אני עונה לו שאני עוד לא רוצה לגמור, שאני שומרת את זה לאחר כך ומבקשת ממנו להחזיר את הלשון למקום שלה.
הליקוקים העדינים מטריפים אותי, אני כל כך רטובה שהלחיים שלו נוצצות, בשלב מסויים אני מבקשת ממנו שוב להחדיר אצבע ולא עברו שניות ארוכות והנה, אני על סף גמירה. "תוציא ותפסיק ללקק. עוד לא", אמרתי לו וה"אוףףף" שנפלט לו מצחיק אותי, לפעמים אני חושבת שהוא אוהב את הגמירות שלי עוד יותר ממני.
"עכשיו תורך", אני אומרת לו ומבקשת ממנו לשכב על הגב. יד ימין מחוברת לירך ימין, שמאל לשמאל הרגליים קשורות בפישוק רחב למיטה ואני בינהן.
אני מתחילה ללטף לו את הזין, לאט לאט, הוא מטפטף ואני נותנת לו לטעום את עצמו כל כמה זמן. הוא מגיע לסף גמירה ומתריע, אני עוצרת ועוברת לחור הישבן. האצבע שלי מלטפת את החור שלו והוא מיבב מעונג, העיניים שלו נפערות כשאני מחדירה אותה. אני חוזרת לזין ושוב לישבן, ככה עד שההתרעה שלו מגיעה ממש בסמוך למגע שלי בזין שלו.
אני מתיישבת לידו, אוחזת את המסיכה ומסבירה לו שאיתה הוא לא יראה, לא ישמע, לא יריח ולא ירגיש ושליתר בטחון גם הכנתי לו מוזיקה. הוא מהנהנן ואני שמה לו את האזניות ועליהן את המסיכה. הדבר האחרון שאני אומרת לו, לפני שאני מהדקת אותה וחוסמת לו את החושים זה: "אני מתכוונת לגמור מהזין שלך", אני מספיקה לראות את הבהלה שלו לפני שאני מהדקת ומפעילה את המוזיקה. שמתי לו את I'm your man בלופים, כי כזאת אני, קיטשית.
כשהמסיכה אטומה לחלוטין אני מתיישבת לו על הפנים, הגוף שלו מזנק בהפתעה ואני צוחקת. אני יושבת לו על הפנים בזמן שאני שמה כפפה ולוקחת כמות נאה מהקרם. אני מתחילה למרוח את הזין שלו והגוף שלו מתקשה, אני צריכה להזהר שלו יגמור לי, שלא תתבזבז לי הזקפה.
אני אומרת לו: "זה קרם מאלחש, עוד קצת זמן ולא תרגיש כלום" ואז צוחקת על עצמי, הוא הרי לא שומע אותי.
אני נשארת לידו ומכאיבה בקטנה בזמן שאני מחכה שהקרם יתחיל להשפיע, רק כדי שהוא יידע שאני שם. בשלב מסויים אני מרפרפת על הזין וחוסר התגובה שלו גורם לי להבין שזהו, הוא לא מרגיש. אני מלבישה אותו בשני קונדומים, ליתר בטחון ומשחררת לו את הידיים. אני לוקחת יד אחת שלו ומניחה לו על הזין, הוא נבהל מחוסר התחושה, אני יודעת שהוא מבין. אני משאירה את היד ומתישבת עליו, מחדירה אותו לאט לאט, הוא נמתח כשהיד שלו מרגישה אותי והוא מבין שהוא בתוכי ולא מרגיש.
אני מתחילה לרכב עליו לאט, אני רוצה לעכב את הגמירה, הידיים שלו אוחזות בירכיים שלי ואני יכולה להשבע שאני מרגישה את התסכול שלו.
אני מתחילה להיות מאוד מגורה ורוצה לגמור, אני מכבה את המוזיקה ומרופפת את המסיכה, הוא יכול לשמוע אותי במעורפל ואני שומעת אותו ממלמל משהו ולא מבינה.
אני נוגעת בעצמי ומביאה את עצמי לגמירה חזקה וארוכה.
כשאני קמה ממנו הוא עדיין זקור, אני מסירה את המסיכה והוא מסתכל עלי במבט כנוע.
"אתה עדיין חושב שאם אתה חודר אלי אני פחות בשליטה?", הוא נד בראשו לשלילה ואני שואלת "מה מלמלת כששיחררתי את המסיכה?" הוא לא מגיב ומתחפר בי.
אחרי כמה דקות הוא עונה בשקט: "אני שלך. תשתמשי איך שאת רוצה".

אישון מאוזן​(נשלט) - נהדר (:
לפני 5 שנים
hrgiger - תודה (:
לפני 5 שנים
MyLexicon - סתם תוהה... האלחוש לא מביא לאובדן הזיקפה?
(שואל בשביל חבר 😉)
ובלי להיכנס לדיון העקרוני סביב אמצעי מניעה, אלא רק ברמה התיאורטית... שני קונדומים זה לא מפחית גם מההנאה שלך?
לפני 5 שנים
hrgiger - תמסור לחבר שזקפה מתרחשת גם מהמחשבה, כך שלא בהכרח.
ושני הקונדומים זה כדי לוודא שהוא לא מרגיש, בלי קשר למחלות.
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י