שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

הכל עובר

אחד ועוד אחת
לפני 7 שנים. 20 במרץ 2017 בשעה 13:38

"אני לא רואה שום סיבה מדוע לא תוכל ליצור יצירה של פורנוגרפיה שתעמוד בכל אותם הסטנדרטים כמו אמנות או ספרות. ההבדל הגדול בין אמנות ופורנוגרפיה הוא שהאמנות, במיטבה, גורמת לך להרגיש פחות לבד. אתה רואה ציור או קורא שיר שמבטא מחשבה שהיתה לך אבל שלא ביטאת, ופתאום אתה מרגיש פחות לבד. פורנוגרפיה, לעומת זאת, נוטה ליצור רגשות של גועל-עצמי, בידוד ואומללות. הייתי רוצה לשנות זאת.

תרבויות מתקדמות מבחינה מינית נתנו לנו מתמטיקה, ספרות, פילוסופיה, ציוויליזציה וכל השאר, בעוד שתרבויות מגבילות מבחינה מינית נתנו לנו את ימי-הביניים והשואה. ולא שאני מנסה להעמיס יותר מדי על הטיעון שלי, כמובן."

 

                                                           -אלן מור-

כפוף - גם לתרבויות המתקדמות של ימינו עדיין יש יחס צבוע ומתחסד למין ולפורנו.
אני לא יודע למה הוא הרגיש בודד ואומלל אבל כמה מחברותי הטובות ביותר הן כוכבות פורנו חלקות ומתוקות וכל אחת מהן היא יצירת אומנות בפני עצמה.
חמש הדקות שאני מפנה להן מידי יום גורמות לי לאושר רב :)
לפני 7 שנים
FOR GOOD - אנחנו יודעים, כ'. אתה חוזר מיום-עבודה ארוך במשרד, ואתה כבר כל-כך עייף, טרוד, מוזח.. - נדרס תחת גלגלי השיטה הכלכלית האכזרית ונטולת-החמלה שאנו חיים בה - קצת כמו פועל-ייצור במפעל מכוניות בגרמניה, הייתי אומר - ואין לך זמן או זין ל"אמנות". אתה רוצה את זה ישר ולעניין. אי אפשר להאשים אותך...אנחנו מרשים לך להמשיך לצרוך פורנו(-:
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י