בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

פנטסטיש

פנטזיות זה פנטסטי וכאן זה בדיוק המקום לזרוח.

© כל הזכויות שמורות לבעלת בלוג זה.
לפני 6 שנים. 23 באוגוסט 2017 בשעה 5:02

מאחר והזין של המתבכיין עמד קשות ולא הראה סימנים של נפילה, החלטתי להשתמש בו כמתלה לחוטיני שהחזקתי בידי. תליתי חוטיני אחד על הזין שלו...ואז עוד אחד...ועוד אחד. הוא הסתכל על פני במבט מתחנן וגנח "פאאאאאק" עמוק. "זה לא יצליח לך, אני רואה שאתה מנסה אותי", אמרתי בחיוך, "וחבל אם הזין שלך יצנח וכל התחתונים שלי ייפלו לרצפה, נכון?". "אז...אז...גם אסור לי לגמור וגם אסור לי לצנוח?! משוג..."- קטעתי אותו בסטירה על כל לחי, מה שגרם לו לטלטלה, התנדנדות קטנה על עקביו ומשיכה עזה בזין העומד והקשור שלו. "איייה זה כואב!!!!!! זה כואב אפרת תשחררי אותי תשחרי אותי!!!!! תשחר....אההה! פאק! תשחררי...".

שלפתי אטב ירוק מהפטמה שעדיין לא שחררתי ותליתי באמצעותו איזו חולצה סחבה שהוא נוהג להסתובב איתה בבית. הוא צווח ובכה, ואני ליטפתי את פטמתו הכואבת, מה שגרם לו להתייפח עוד יותר. העפתי מבט אל עבר הזין שלו והמתבכיין אמר לי "את תראי שאני לא אפיל את התחתונים שלך לרצפה". השבתי לו ב"נחכה ונראה" וחתמתי את דברי במכה קטנה על הזין, מה שגרם לו להתכווץ ושוב להימתח על החבל שקושר אותו. הוא פשוט לא יודע לעמוד בשקט במקום!

לאחר מכן תליתי עוד חולצות ומכנסיים של המתבכיין, בעיקר חולצות ומכנסיים שהוא ישן איתם. שלפתי אטב-אטב מהאטבים האדומים שבירכיו הפנימיות, מה שגרם לרגליו לרעוד. הפעם הוא כבר למד לשמור על עצמו ולא התפתל בפראות- זה כל מה שביקשתי, איפוק. מכיוון שהוא התאפק כל כך יפה ולא השתולל העברתי את כפות ידי החמות על רגליו, ליטפתי אותו, ועליתי לאט לאט לביצים שלו, העברתי את אצבעותי על האטבים והסתכלתי עליו במבט מתגרה.

"נשארו רק האטבים על הביצים שלך. כל כך חבל...אנחנו עוד מעט מסיימים", אמרתי למתבכיין. "אני אגיד לך 'תודה' על כל אטב שתוציאי ממני, רק תוציאי כבר בבקשה, אפרת. אני מת כבר...", בכה לי המתבכיין. "מת כבר למה?", שאלתי. "מת לזיין לך את הצורה", הוא ענה לי בארשת חרמנות. "ונראה לך שזה מה שיקרה אחרי שנסיים כאן?", שאלתי בגיחוך. "כ...כן..אחרת למה....למה את רוצה שהזין שלי ימשיך לעמוד?", המתבכיין שאל במבוכה. "אחרי שנסיים תגלה למה", ליטפתי את לחיו וצבטתי קצרות את אפו.

רציתי לתלות את החוטיני שנותר אז הורדתי זוג אחד מהזין של המתבכיין ושלפתי 2 אטבים כחולים מהביצים שלו. שמעתי אותו צווח "תודה אפרת!". תיקנתי אותו, "'תודה אפרת הכובסת המהוללת', עכשיו תגיד אתה". "תודה אפרת הכובסת המהוללת! פאק!!! אהההה". תליתי את התחתונים על החבל ועברתי לזוג הבא- הורדתי אותו מהזין של המתבכיין ושלפתי עוד 2 אטבים מהביצים שלו. הוא שוב צווח "תודה אפרת הכובסת המהוללת", ותיקנתי אותו- "תודה אפרת מאלפת העצלנים". "תודה אפרת מאלפת העצלנים! המממ אייי!!! פאק". תליתי גם את הזוג הזה ועברתי לזוג התחתונים האחרון לתלייה. הורדתי אותו מהזין של המתבכיין, שלפתי עוד 2 אטבים מהביצים שלו, ושמעתי אותו שוב צווח, "תודה אפרת הכובסת המעלפת תודה אפרת תודה תודה איייה!!!!", ותיקנתי אותו- "תודה אפרת מלכת הזרגים". "תודה אפרת מלכת הזרגים!", הוא השיב לי בזין רותח ופה מרייר, ואני כבר הרגשתי את התחתונים שלי עולים על גדותיהם.

כשסיימתי לתלות את החוטיני שלי כבר לא נשארה יותר כביסה לתלות, אך נותר עוד זוג אטבים אחד על הביצים של המתבכיין. שלפתי אותם מהביצים שלו ושמעתי אותו צווח שוב, "תודה אפרת המאלפת של הזין שלי! פאאאאאאאאק!!!!!!!". כתגובה לצווחתו הדגדגן שלי רקד בתחתוני הרטובים ואני הלכתי משם לרגע לשירותים. בשירותים הורדתי את מכנסי ואת התחתונים שלי. הם באמת היו מוצפים והתכוונתי להשתמש בהם על המתבכיין.

חזרתי לחדרון הכביסה והגפתי בחזרה את התריסים. שמעתי אותו נאנח בהקלה, מזיע ומותש. שחררתי את הזין שלו ואת פרקי ידיו מהקשרים ועיסיתי אותם מעט. הוא הסתובב וצנח אל הרצפה כשגבו נשען על הקיר והביט בי בהכרת תודה, הזין הממושמע שלו עדיין עומד. הוא הביט בי מלמטה במבט מצועף ואמר לי "היי..את...את בלי תחתונים. בא לי לזיין אותך". "שום זיונים לא יהיו פה היום, המקסימום שיהיה זה זה-" וזרקתי על פניו את תחתוני הרטובים. "אוייייי פאק!!!", שמעתי אותו נאנח וראיתי את הזין שלו נמתח עוד. "קדימה, לקק את הרטיבות שלי מהתחתונים ותאונן. רק ככה מותר לך לגמור". ראיתי אותו מתנשם מהר ומבט של חרפון עבר לרגע על פניו...הוא התחיל ללקק את הרטיבות מהתחתונים שלי כאילו הוא מלקק גלידה נמסה- מהר מהר, ותוך כדי שפשף חזק את הזין שלו. המראה שלו עושה את מה שאני אומרת לו שיגע אותי אז החלטתי להפר את ההוראה שלי ופשוט לדחוף את הכוס שלי על פניו. אחזתי חזק באדן החלון הפנימי והתחככתי חזק על פניו. הוא שלח לשון חמימה ,ליקק מהר את הדגדגן שלי ואת השפתיים הפנימיות. ליקק וינק...ליקק וינק...ואני הרגשתי גלים חמימים עולים בי. החלטתי להסתובב עם ישבני על פניו. הוא ליקק לי את החור מהר ומענג ואני גנחתי בפראות, כבר על סף אורגזמה, ואמרתי "עכשיו...עכ...שיו אתה גומר". בתגובה הרגשתי גניחה אל החור שלי וליקוק אינטנסיבי יותר...אצבעו נשלחה אל הדגדגן שלי ושפשפה ואני רכנתי אל הזין שלו, אחזתי בו חזק והנעתי את ידי למעלה ולמטה. בעודי מתפרקת באורגזמה אדירה שמעתי אותו ממלמל אל החור שלי "אוי פאק אוווו פאק מה עשית לי אני גומר כמו כלב...אני גומר עכשיו... עכשיו עכשיו!!!". המתבכיין בכה אחרי שהתפרק, כל גופו זרמים ורטט. אני התכופפתי על ברכי לצדו והמשכתי לאחוז בזין שלו, הידקתי את אחיזתי וסחטתי כל טיפה שנשארה בו, מה שגרם לו להשתנק ולגלגל עיניים.

 

ישבתי לצדו של אפי המתבכיין, צחקתי צחוק משוגע ולחשתי לו באוזן "עכשיו, מי תולה כביסה כשאני מבקשת ממנו לעשות את זה?" , "אני, אפרת מלכת הזרגים המשוגעת, אני", הוא הביט בי במבט רך וענה לי באפיסת כוחות.

 

-הסוף-

 

 

(ואם תהיתם, אז אפרת ואפי הפכו לזוג ועברו לבית במושב. לא משנה כמה ניסו, מייבשי הכביסה שקנו תמיד התקלקלו ולכן נאלצו תמיד לתלות את הכביסה לייבוש באופן ידני. אפי תולה את הכביסה של אפרת ושלו, וגם את זו של הצעצועים האחרים של אפרת כאשר היא מבקשת ממנו, עד עצם היום הזה.

נ.ב. "האינקוויזיציה הספרדית" הפכה למשחק האהוב עליהם)

אלפא-בטא​(מזוכיסט){נשלט} - חמוד, מצחיק, עם מסר אמיתי, מוסר השכל והפי אנד:-)
לפני 6 שנים
נסיכת נקניקיות​(מתחלפת) - יאייי כיף שאהבת :)
לפני 6 שנים
Noboru Wataya - בר מזל המתבכיין, בא לי להתבכיין גם רק שאין מי שתצרח עליי. את מוכשרת ברמות אחרות. היכולת שלך לקחת אינטרקציה פשוטה ויום יומית, להפוך אותה למשהו מיני ובו בזמן לשמור על קלילות והומור. והכינויים שאת ממציאה.. חלום להיות כינוי בפנקס שלך :)
לפני 6 שנים
נסיכת נקניקיות​(מתחלפת) - וואו אני אסמיק :) תודה!
לפני 6 שנים
תובנות​(מתחלף) - וואו.. אלופה :)
אהבתי מאוד
לפני 6 שנים
נסיכת נקניקיות​(מתחלפת) - יאיי כיף :)
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י