צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

פנטסטיש

פנטזיות זה פנטסטי וכאן זה בדיוק המקום לזרוח.

© כל הזכויות שמורות לבעלת בלוג זה.
לפני 6 שנים. 23 בספטמבר 2017 בשעה 19:38

עטיתי כפפות על ידי ומרחתי מעט חומר סיכה על החור של הפרא. היא שחררה אנחות לאוויר, וניסתה להטות את פניה לכיווני כדי לראות מה נעשה לה.

ליטפתי את בטנה התחתונה ביד אחת והפעלתי עליה לחץ מתון. בידי השנייה ליטפתי את החור שלה והתחלתי להחדיר אליה אצבע לאט לאט.

"לא!!...לא….", שמעתי אותה ממלמלת. בתגובה למלמוליה הכנסתי את האצבע יותר עמוק, שיחקתי בתוכה.

עליתי מעט יותר למעלה והבטתי על פניה. רציתי לראות את תגובותיה למעשי.

הוספתי אצבע נוספת לפלישה האחורית, והרחבתי אותה יותר. היא התנשפה והזיזה את פניה מצד לצד, מכווצת את עיניה בחוזקה.

התחלתי להזיז אותן מהר יותר בתוכה והיא נאנחה בעונג. גיחכתי ונשמתי נשימה עמוקה.

"העיקר להתלונן?, הא פרא?", אמרתי בעודי מגחכת ומזיינת את החור שלה מהר יותר עם אצבעותיי.

"כ...כן...העיקר…אהה!....אבל….אבל למה?!", שמעתי אותה ממשיכה לגנוח, וליילל ברטינה כאשר שלפתי את אצבעותיי מתוכה.

"כדי שלא תתחילי להתלהב יותר מדי", חייכתי אליה וסטרתי לה על לחי אחת.

היא נהמה בזעם כלפי, עיניה מכווצות בכעס. הכנסתי אגודל לפיה כדי להרגיע אותה. היא עצמה עיניים ומצצה את האגודל שלי באופן אינסטינקטיבי, כמו שחשבתי. ליטפתי את ראשה תוך כדי והבטתי בפה שלה בולע את האגודל שלי יותר ויותר עמוק בכל פעם. ליטפתי את הלחי האדומה שלה וחייכתי, שלפתי את האגודל מפיה, שובל של רוק נמתח בינינו ונחת על הרצפה.

חזרתי אל בין רגליה הפתוחות והרמתי את הפלאג המתנפח מהשולחן הקטן שהיה לידי. החדרתי אותו בעדינות לתוך החור שלה ושמעתי אותה צועקת לעומת החדירה. החור שלה התכווץ על הפלאג ונשמתי בחדות לעומת המראה הזה. כה...מעורר.

לחצתי פעמיים על המפוח הקטן וניפחתי את הפלאג בתוכה. היא צווחה מעט והתכווצה. ליטפתי את בטנה התחתונה וחייכתי.

שחררתי את המפוח ונתתי לו להיתלות ממנה, להתנדנד. משכתי את הפלאג מעט והיא צעקה וגנחה בו זמנית. ניפחתי עוד ניפוח קטן, והיא ייללה בתחינה לעומתי. הדגדגן שלי קפץ בהתרגשות.

אספתי משולחן האביזרים שלי 2 כוסות רוח בגודל בינוני ועוד משאבה קטנה יותר. את המשאבה הקטנה ביותר הצמדתי לדגדגן שלה ולחצתי לשאיבה. היא גנחה בכאב. משכתי במשאבה הקטנה וראיתי את הדגדגן שלה מתכווץ, "כואב, פרא?", שאלתי בעניין. היא נהמה וגנחה, "פאק! כן!....לא!....כן...אהההה".

הנחתי את שתי כוסות הרוח האחרות על הפטמות שלה והפעלתי שאיבה. שמעתי אותה נושמת בחדות וצועקת, פניה התכווצו ודמעות החלו לזלוג מעיניה. מחיתי אותן באצבעי ורכנתי אל אוזנה, "עושה לי כל כך טוב לראות אותך כך, במצב הזה. כיף לך, פרא?", היא התייפחה והנהנה לחיוב. "מעולה", לחשתי בתאווה רוטטת באוזנה.

הפשלתי את מכנסיי ואת התחתונים שלבשתי. "רוצה להרגיש כמה כיף לי, פרא?", שאלתי בהתנשפות. היא הביטה עלי ובלעה רוק, מהנהנת בראשה במרץ. שחררתי את רסן הצוואר שלה ורסן מכף ידה, שהייתה קרובה אליי. הרמתי את כף רגלי והנחתי אותה על עצם החזה שלה, פותחת את הכוס שלי למישוש כף ידה.

הצמדתי את כף ידה אלי וחשתי אותה מלטפת אותי לכל האורך, נרטבת מהנוזלים שלי. גנחתי.

"אני רוצה הכרת תודה על כל הכיף שאת חווה עכשיו, פרא", דרשתי. מיד הרגשתי שתיים מאצבעותיה חודרות אותי ומתחילות לזיין אותי. "תודה קוקי, תוד….", שמעתי אותה מדברת והשתקתי אותה עם בהונות כף רגלי, כי אם כבר הכרת תודה, אז עד הסוף.

"תמצצי פרא, כמו שמצצת את האגודל שלי מקודם...כן...בדיוק ככה!", גנחתי וזזתי על אצבעותיה הקודחות. גלי עונג הרעידו אותי מבהונותיי ומהכוס שלי. הורדתי כוס רוח אחת מאחת משדיה ומשכתי חזק בפטמה הרגישה מהשאיבה. צעקה חנוקה הגיעה במהרה אל בהונותיי, מרעידה אותי עוד יותר.

משכתי וסובבתי את פטמתה, גרמתי לה להתפתל ולרעוד, מה שגרם לי לגנוח חזק יותר בתגובה.

הוצאתי את כף רגלי מפיה וסטרתי לה איתה על אחת מלחיה. היא צעקה וקפצה, אצבעותיה משתוללות בתוכי.

הרגשתי גלים של אורגזמה נבנים בתוכי והתנשפתי. משכתי חזק יותר בפטמתה ואמרתי לה להמשיך להכיר לי תודה. היא צעקה בכאב גדול ואני בתגובה, גמרתי בהנאה גדולה על אצבעותיה המשתוללות, רעדתי והתנשפתי. התחשק לי נורא עוגייה נוספת.

שלפתי את אצבעותיה מתוכי והלכתי לקחת לי עוגייה מהחבילה. הכנסתי אותה לפי וניגשתי חזרה אל בין רגליה של הפרא. משכתי שוב את המשאבה הקטנה ותוך כדי ניפחתי קצת את הפלאג, מה שגרם לה להתעוות ולצעוק. הבטתי בה מתעוותת וסיימתי לאכול את העוגייה. היא הייתה טעימה במיוחד.

"קוק...י...קוקי, בבקשה", היא התחננה אלי. "את רוצה עוד?, בבקשה", אמרתי לה וניפחתי עוד קצת את הפלאג. אחזתי בו ומשכתי קצת, סתם בשביל להתגרות בה. היא גנחה והסתכלה עלי. הסתכלתי עליה בחזרה והחדרתי אצבע ארוכה לתוך הכוס שלה, צפיתי בפיה מתכווץ ובעיניה נעצמות.

תפסתי בקופסת פלסטיק שהייתה בקרבת מקום והנחתי מתחתיה, על הרצפה. הרגשתי שעומד לרדת גשם.

הוספתי עוד אצבע וחדרתי עמוק אל תוכה, חוקרת, מלטפת ומרגישה את הפלאג המנופח בתוכה מבעד למעטה הדק של הבשר. רגליה החלו לרעוד ללא שליטה ואני חדרתי יותר חזק, גורמת לה להוציא נהמות חזקות מפיה. חדרתי מהר יותר וחזק יותר ועיניה התגלגלו בארובותיהן, פיה נפער בצעקה ללא קול. היא רעדה על אצבעותיי והתחננה לעוד..הנוזלים כבר ניתזים ממנה החוצה. המשכתי לחדור חזק וללחוץ והיא גמרה בשיטפון. חייכתי בשביעות רצון והכתרתי את עצמי לחזאית מס' 1 בראשי.

 

המשך יבוא...


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י