ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

פנטסטיש

פנטזיות זה פנטסטי וכאן זה בדיוק המקום לזרוח.

© כל הזכויות שמורות לבעלת בלוג זה.
לפני 6 שנים. 6 בספטמבר 2017 בשעה 21:05


"I need a gangsta...To love me better...Than all the others do...To always forgive me....Ride or die with me...That's just what gangsters do…”


השיר התנגן לו אי שם ממקום כלשהו בבית. התעוררתי וחייכתי לעצמי...ככה מתחילים שבוע חדש. מזל שיש לי יום חופש היום.

התארגנתי מעט וחיפשתי את הפרא שלי. לא ראיתי אותה בסלון וגם לא במטבח. הבית כולו ריק...כולן בעבודה. הרגיש לי...קצת בודד. איפה היא?


"...I'm good on, that pussy shit...I don't want, what I can get...I want someone, with secrets...That nobody, nobody, nobody knows…”


השיר התנגן בלופ...חזרתי לחדר השינה ושמעתי אנחה קטנה, מעין נרגנות של בוקר. הבטתי לכיוון המיטה, אבל היא הייתה ריקה. הבטתי קצת יותר למטה וראיתי חצי גוף ערום ומתוק מציץ מתחת למיטה. עיני נפערו בהבנה, היא ישנה כל הלילה מתחתי! הרגשה חמימה התפשטה בבטני.


"My freakness is on the loose...And running, all over you...Please take me to places, that nobody, nobody knows…”


רכנתי לכיוונה כלפי מטה, ליטפתי את בטנה החשופה ואמרתי לה ברכות, "בוקר טוב, פרא". היא מיצמצה בעיניה והסמיקה, אך לא אמרה דבר, רק שלחה את ידיה קדימה אלי. אספתי אותה אלי לחיבוק והרמתי אותה מהרצפה. התיישבתי על קצה המיטה והיא בחיקי. חיבקתי אותה חזק ולחשתי לה באוזן, "עבודה רבה עוד לפנינו". היא הביטה בעיני בעצב קל, "לא...בבקשה...לא". "oh yes", עניתי לה והבטתי בה במבט זדוני. היא ניסתה להתחכך בי ולרכך אותי, אולי...להמתיק את העונש. הניסיונות שלה גרמו לי לחייך, אבל נותרתי ברצונותיי.


"You got me hooked up on the feeling...You got me hanging from the ceiling...Got me up so high I'm barely breathing...So don't let me, don't let me, don’t let me, don't let me go…”


שלחתי את כפות ידיי לחזה שלה והתחלתי למעוך אותו, כדי להזכיר לה…היא התנשמה במהירות והתכווצה.

תפסתי את הפטמות שלה בין אצבע לאגודל ומשכתי, גורמת לה לשחרר לאוויר זעקות כאב מופתעות.

"וכאן...זה מתחיל", אמרתי לה ברכות.

"לא!!!", היא זעקה וניסתה לשרוט את פני. "באמת? נדמה לי שאת זקוקה לשידור חוזר של אתמול, פרא", אמרתי בקור רוח, מביטה בה במבט קר.

ניגשתי לשידה ולקחתי משם קולר, רצועה וטייזר. החזקתי אותם בידי ושאלתי אותה, "בטוב או ברע, פרא?"

יכולתי להבחין שהיא מתפתלת ומתקשה מאוד לענות, על פניה היה מבע זועם. "לא סתם היא קוראת לך ככה!", היא צעקה לעברי צעקה חזקה ורועדת. "מי קוראת לי איך, פרא?", אמרתי בהרמת גבה.

"היא קוראת לך...קוקי...מונסטר", אמרה בקול רועד. צחקתי בתגובה וחייכתי לעברה, "תשובה גרועה, פרא. עכשיו תיווכחי בעצמך כמה 'מונסטר' אני יכולה להיות".


"I need a gangsta...To love me better...Than all the others do...To always forgive me....Ride or die with me...That's just what gangsters do…”


התקדמתי לעברה והשכבתי אותה על המיטה, מרתקת את גופה בגופי. כרכתי במהירות את הקולר סביב צווארה, לפני שהייתה יכולה להתנגד, וחיברתי אליו רצועה. ירדתי מעל גופה ומשכתי ברצועה, מושכת אותה יחד איתי מחוץ לחדר השינה. כשהיא ניסתה להתנגד שחררתי לישבנה זרם חשמלי בעוצמה נמוכה, מה שגרם לה לצרוח בכאב….והצרחות שלה הן השחרור שלי.

הכנסתי אותה בכוח לחדר הבדיקות שלי. כיסא הגניקולוג עמד כמו פיל מגושם באמצע חדר מלא במכשירים, רק ממתין שמישהו כבר יישב בו.

משכתי אותה מהרצועה לעמידה על הרגליים והוריתי לה לשבת על הכיסא, "כמו בביקור אצל הגניקולוג שלך".

רק שבניגוד לגניקולוג רגיל, לי יש אמצעים להשאיר אותה במקום ללא תזוזה. היא התיישבה על הכיסא וראיתי הבעה של חשש משתלטת על פניה, חייכתי בתגובה לחשש שלה וצד אחד של פי קפץ מהתרגשות.

אמרתי לה להניח את ידיה על מסעדי הכיסא, ואזקתי אותה ברצועות המחוברות אליהם. רכנתי אל צווארה ואזקתי אותו ברצועה עבה שהייתה מחוברת לכיסא, יכולתי להרגיש את נשימותיה המהירות והרועדות מפחד על עורי. כך המשכתי ועשיתי גם לרגליה.

כשסיימתי, הבטתי בפרא האזוקה והפתוחה וחיוך זומם עלה על פני כרמז למה שאני מתכננת בשבילה. אך לפני זה, רציתי כמה עוגיות. הלוואי ויולי זכרה לקנות.

יצאתי מהחדר והלכתי למזווה שבמטבח. פתחתי אותו וחיפשתי אחר העוגיות הנכספות. "הו!!! yes!", איתרתי את עוגיות השוקולד צ'יפס האהובות עלי ולקחתי את החבילה עמי לחדר.

הנחתי את חבילת העוגיות על שולחן קטן בסמוך לכיסא ופתחתי אותה. תחבתי עוגייה לפי ונגסתי בה בתאוותנות על כל השוקולד המושלם שבה.

"ממממ so yummy", אמרתי בפה מלא. לאחר שסיימתי את העוגייה התקרבתי אליה וליטפתי את פניה. שאלתי אותה, "רעבה, פרא?". היא הנהנה במרץ. חייכתי אליה ואמרתי, "אם תתנהגי יפה תקבלי עוגייה...בטעם הזה", הנחתי את שפתי על שפתיה והחדרתי לשון אל פיה באטיות, נותנת לה לטעום את העוגייה באריכות.

לאחר דקה מתוקה התנתקתי מפיה, נתתי בעיניה מבט ארוך ומחיוך והתרוממתי ממנה, נושכת את שפתי.

נפניתי מפניה והנחתי יד על בטנה התחתונה. לחצתי חזק. "אההההה!!!", שמעתי אותה צועקת. "צריכה להשתין, פרא?", שאלתי בקור. "כן….בבקשה", היא התחננה. "נהדר", חייכתי לעברה.

הסתובבתי לעבר ארון האביזרים שלי ושלפתי משם פלאג אנאלי מתנפח. הסתובבתי לעברה וניפחתי מעט את הפלאג מול עיניה ואמרתי, "את רואה את זה? אם תצליחי להכיל אותו מבלי להשתין עליי וללכלך אותי, את תקבלי עוגייה אחת". היא פערה מעט את עיניה בחשש ושאלה, "איפ...איפה זה...נכנס?".

"בתחת שלך, פרא", עניתי באדישות. היא בלעה רוק בפחד, רעדה והנהנה.

המשכתי בדברי, "ואם לא תצליחי להחזיק בתוכך את הנוזלים, את תקבלי את זה אל תוכך", הראיתי לה את מוט המתכת הדק שאחזתי בידי. "מ….מה זה?", היא שאלה בגמגום. "זה סאונד. וזה הולך להפיק ממך צלילים כל כך ערבים לאוזן...וייכנס בדיוק לכאן", הנחתי את אצבעי על פתח השופכה שלה ולחצתי עליו, מה שגרם לה לצעוק בהפתעה. חייכתי. אוח, אני הולכת לנגן על הגוף שלך כל כך הרבה…

 

 

המשך יבוא...

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י