ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

פנטסטיש

פנטזיות זה פנטסטי וכאן זה בדיוק המקום לזרוח.

© כל הזכויות שמורות לבעלת בלוג זה.
לפני 6 שנים. 25 בספטמבר 2017 בשעה 5:43

את שלי?

אני חושב בזמן שהראש שלך עולה ויורד על הזין שלי. הפה שלך יונק אותי בכוח, בדבקות. אולי את חושבת שככה תצליחי לשאוב ממני דברים אחרים אל תוכך, אבל את לא יודעת בכלל שאת רק פה ולשון כרגע, וזהו (לפעמים את גם גרון, אבל זה כל מה שאת).

אני אוהב כשאת משתדלת לרצות, אבל אני תמיד רוצה יותר, לא מספיק לי. אז אני דוחף את הראש שלך יותר עמוק על הזין שלי. את נחנקת, נאבקת, מרביצה לי. הראש שלך קופץ למעלה, הרחק מהזין שלי, את גומעת אוויר מהר כאילו רצת לאוטובוס (מה שאת בד"כ לא עושה כי את עצלנית. כן, עדיף שתאחרי לעבודה, בסדר), כמה חוטי ריר עדיין מחברים בינינו, תלויים באוויר. אני אוסף אותם באצבעות שלי, את כולם, ומורח אותם על הפנים ההמומים שלך.

אני מושך באף שלך לכיוון הזין שלי ועוצם עיניים. מעניין על כמה זרגים התאמנת לפני שהכרת את הזין שלי, אני חושב ומצחקק. מה אכפת לי בעצם. תמשיכי למצוץ. כן, ככה בדיוק. תפתחי את הפה ותאספי את הכיפה בפה, תשאבי. תשאבי כאילו החיים שלך תלויים בזה. אני אוהב כשאת מתחננת על החיים שלך בהתלהבות, זה מעמיד לי אותו יותר בפה שלך.

קר לו, לזין שלי. אל תהיי עצלנית כמו בריצות הלא קיימות שלך לאוטובוס, מדובר פה בזין שלי אחרי הכל. התוקע הגדוש, שלא ממהר להתפרק. יש לי זין סבלני, את רואה. הוא כל כך סבלני שהלסת שלך תיפול בסוף.

ועכשיו, את תחממי אותו, את כולו. בואי. כן, ככה...תפתחי את הפה רחב ותרדי עד הסוף. לא, לא מעניין אותי שאת בוכה מהעומק, או שנזלת עפה לך מהאף. תמשיכי. נראה לי שאת צריכה עזרה בחימום, עצלנית. יד על הראש לא תזיק. כן, ככה בדיוק. החנק שלך עם הרוק עושה לי ג'קוזי על הזין, זה נהדר. אבל לא מספיק.


את שלי?

אני חושב בזמן שאני אוסף את השיער שלך, שרטוב מריר, אוחז בו חזק ומושך לאחור. התפקיד שלי הוא לנער אותך, עצלנית. אני אוהב את המבט החושש שלך, עיניים מתכווצות, נשימות מהירות. זה מעמיד לי אותו יותר. סטירה מתעופפת לכיוון הלחי השמנמונת שלך, ואז ללחי השנייה. את מנוערת מספיק? יודעת מה, לא מעניין אותי. תלקקי לי את הביצים. בדיוק. בדיוק שם. תשאבי הכל כמו שואב אבק. מעניין כמה ביצים שאבת עד שהגעת לביצים שלי. מה זה משנה בעצם, את רק פה ולשון. ועכשיו את על הביצים שלי. אז מה זה משנה.

כנראה שהצלחתי לנער אותך, אני מרוצה מעצמי. מצאתי לי פה ממושמע, בחרתי טוב. תעלי חזרה לזין, שלא יצטנן. אני רואה שקשה לך כבר להכיל אותי, אבל לא מעניין אותי כי לי יש סבלנות. אני מוכן לצפות בך מתקשה.

אני אוהב כשאת מנסה, למרות הקושי. כן, בדיוק ככה. עד הסוף, עד הגרון. הנה, בואי, אני אעזור לך להישאר שם. אני מחבב אותך מאוד כשאת נחנקת בשבילי. תמשיכי. זה קשה לך, אני יודע, אני רואה. את גם יודעת שזה לא ממש מעניין אותי. את יודעת, כשקשה לך אז קשה לי. בזין. הייתי יכול לגמור עכשיו, בחיי.


את שלי?

אני חושב בזמן שאני נעמד על הרגליים, אוחז בסנטר שלך, פותח לך את הפה ומזיין לך את הגרון. הנה, עזרתי לך, עצלנית. הפנים שלך רטובות. רוק, בכי, עיוותי תחינה. את כל כך יפה כשאת מכוערת.

הייתי יכול לגמור עכשיו, אבל לא בא לי. תשאירי את הפה פתוח. עוד. תפתחי עוד. בדיוק. פה שכיף לזיין. אני נהנה ממך, את יודעת. קולות הלעלוע שלך, תאווה לאוזניים. אח, הייתי יכול לזיין את הפה שלך לנצח.

מעניין כמה זרגים זיינו לך את הגרון לפני. אבל מה זה משנה בעצם, זה הזין שלי שמזיין לך את הגרון עכשיו.

לאט. ואז מהר מאוד. ואז לאט. ואז עמוק. כן, בדיוק ככה. מחזוריות בלתי נגמרת. אני יודע שקשה, עצלנית קטנה. אני יודע. תשאירי את הפה פתוח בשבילי, ואת הגרון עוד יותר. אני מתקרב. הנה אני בא, את מרגישה? הנה אני ניתך לפה שלך, שמקבל בברכה את כל מה שיש לי להציע. התוקע הגדוש, הזין הקדוש, בשבילך. תראי לי אותי בעצמך, תוציאי לשון. תבלעי אותי. בלעת? יפה, עצלנית קטנה.

עצלנית שלי, קטנה ומכוערת. מכוערת שלי.


את שלי.

כן.את...שלי. לפחות עכשיו. לפחות כשאת איתי.

 

עציץ​(מתחלף){משוייך} - שיואוווווו
שתיהי בריאה איזה פוסט היסטרי
לפני 6 שנים
נסיכת נקניקיות​(מתחלפת) - שמחה שאהבת :)
לפני 6 שנים
עציץ​(מתחלף){משוייך} - לא רק אהבתי גם המלצתי לאחרים לקרוא
לפני 6 שנים
נסיכת נקניקיות​(מתחלפת) - ראיתי P:
לפני 6 שנים
hrgiger - אח, לוּ היה לי זין....
לפני 6 שנים
נסיכת נקניקיות​(מתחלפת) - כן הא?
אני חושבת על זה לא מעט
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י