שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

מסמרים בארון הקיר שלי

לפני 11 שנים. 18 באפריל 2013 בשעה 20:22

אני רוצה לפגוש אותה פתאום במקרה

אחרי שכבר אשכח אותה כליל

אני רוצה שזה יהיה לגמרי במקרה

ילדה קטנה אהבתי בגליל.

 

מה את?

תגיד לי אתה.

אם את כמו כולן, זונה/שרמוטה/כלבה/חפץ.

אתה מחכה לשמוע שאני לא כמו כולן?

אני מחכה שתוכיחי לי שאת לא. לא ענית לי, מה את?

זאת שתהיה לרגלייך. 

 

את רוצה לשבת קצת לידי? 

לא, נוח לי על השטיח.

את כבר שנתיים יושבת על השטיח.

במיטה אני לידך. הפרש הגבהים פה טוב לי.

את צריכה הפרש גבהים כדי להרגיש למטה?

לא. אני אוהבת להרים אלייך את הראש.

 

אנחנו, זה קצת כמו לחיות על ענן.

תמיד רטוב?

לא. גם. הראש גבוה גבוה, אבל המון סערות.

איך זה יגמר לדעתך? 

כשתשקע השמש, את תברחי מפה. או שנתחתן. למה את צוחקת?

כי אתה סתם אומר, אנחנו לא יכולים. 

אנחנו לא. מי יתן לך להתחתן על הברכיים?

 

הייתי אומר שאני תמיד אהיה כאן, אם תצטרכי.

אני תמיד אצטרך, לכן לא תוכל להיות.

תתפרי לך ענן? אחד פחות סבוך?

אף פעם לא ידעתי לתפור. 

 

לא משנה מקום, גם זמן לא משנה

ילדה קטנה אהבתי בגליל

ואני הולך לפגוש אותה לגמרי במקרה

אחרי שכבר אשכח אותה כליל.

 

(פסקה ראשונה ואחרונה, מאיר אריאל/פלוגה בקו).

לפני 11 שנים. 30 במרץ 2013 בשעה 8:26

אהבתי לצאת למרפסת בשעת בוקר מוקדמת, לפני ששאון החיים מתפרץ במלוא אונו תחת הבית הקטן שלנו ברחוב ליד הים. הפסים של כיסא הפלסטיק הישן היו נלחצים לירכיים החשופות שלי, ואני הייתי יושבת ומתמסטלת מאוויר צח של בוקר עד שהמלח היה צורב לי בעיניים. 

הייתי יושבת שם בתחתונים, צמודה ללפטופ, והמילים היו נשפכות ללא קושי ומסתדרות בשורות יפות, מחכות שאשלח אותן לדרכן, אל עיניהם החצי פקוחות של זרים שהשכימו קום גם הם, וחיפשו משהו לבלוע איתו את הקפה והסיגריה. 

הייתי שומעת אותו מתהפך במיטה בחדר השני. הבית היה קטן וישן, מה שאפשר לי להיות קרובה אליו תמיד. דמיינתי אותו מתעורר אל תוך שלוש השניות הראשונות של ההתעוררות שבהן לא זוכרים כלום, ואת התמונות של המציאות שלנו חולפות לו בראש במהירות, מזכירות לו איפה ומי הוא. 

כשהיה קם הוא היה שוטף פנים ויוצא למרפסת, מחייך אליי ומלטף מבלי משים את הזיפים שצצו על לחיו מאז יום אתמול. הייתי מעבירה מבט מהפנים שלו לזין החצי ער שהתנוסס מולי, נזכר גם הוא איפה ומי הוא. לפעמים הוא היה מקרב אותו אליי, מלטף לי את הלחי בהתגרות, אבל אני המשכתי להסתכל בפניו בלי לגעת, נלחמת בצורך הטבעי להחריד להוציא לשון חמה ולטעום. 

הוא היה הולך להכין קפה, בערך בזמן שהייתי לוחצת על "שלח". הוא אהב להכין את הקפה שלו בעצמו, למרות שתמיד הצעתי. לאחר ששתה אותו במהירות, הוא היה חוזר למרפסת, מעיף מבט על מסך המחשב ומוודא שסיימתי לעבוד. 

הידיים הגדולות שלו היו מוצאות את מקומן על הלחיים שלי וריח הקפה השחור היה חודר לי לאף וממנו למוח, מתערבב עם מחשבות החרמנות המבעבעות שלי. הייתי מסתכלת עליו ופותחת את הפה, והזין הזקור במלואו היה ממלא לי את הגרון. כשהראש שלי נשען על מעקה המתכת והידיים שלו תופסות מהצדדים, הוא היה מזיין לי את הפה לאט, מתענג על כל כניסה. הייתי מרגישה איך המאגרים שלי מתמלאים בהתמסרות וסיפוק, ואת הכוס שלי רועד ומתכווץ, מגיע לסף אורגזמה רק מאקט הבעלות הזה, בלי שאף אחד יגע בו. 

רק אחרי שהוא היה מסובב אותי וחודר אליי, תוך כדי שאני גומרת שוב ושוב, הייתי מרגישה את הלסת שלי כואבת. שאגת הגמירה שלו הייתה מפלחת את האוויר כמו קריאת המואזין. כשהייתי פוקחת עיניים, הייתה כבר תנועה מלאה ברחוב שמולנו, מזכירה לי שגם העולם התעורר בינתיים. 

בשיער פרוע, כשאני עדיין מרגישה את הזרע החם שלו בתוכי, הייתי לובשת שמלה קצרה ויורדת לרחוב, בלי נעליים, להביא לנו משהו לאכול. לפני שהייתי עולה הביתה, הייתי מסתכלת מלמטה על המרפסת, נזכרת איפה ומי אני. לא ידעתי כמה אתגעגע להביט בה שוב. 

לפני 11 שנים. 29 במרץ 2013 בשעה 8:10

בואי. יותר קרוב. אני יודע שאת רוצה. 

תמיד היה חסר לי משהו. אולי הוא נמצא שם, במבט הזה שלך? כן, המבט הזה. את מה שאת רוצה לתת, אני צריך לקחת. צריך, לא רוצה, לא יכול אחרת.

אל תשאלי אותי למה. אני שרוט כמוך, וזה עמוק ומדמם לפעמים. כבר הפסקתי לנסות להסתיר את זה, מאחורי תחבושות לבנות. ידעת שלא מוכרים תחבושות בצבעים אחרים? זה מקשה על אנשים כמונו. 

שיזדיינו, עם הפלסטרים המחייכים שלהם והתרופות שמשתיקות את הקולות שאומרים לך לברוח. כשהגוף שלך אומר לך לברוח, תברחי. זה פיזיולוגי, fight or flight. את הלוחמת אני כבר אוציא ממך, במקומות שתגידי לי 'לא יכולה יותר'. 

תוותרי על העמדת הפנים שלך. אל תפחדי, יש עוד כמוך. תסתכלי על מבטים של אנשים שהולכים לידך ברחוב. את רואה כמה ריק? זה כי חסר להם. לכולם חסר משהו, לא רק לך. את לפחות יודעת מה את צריכה. 

אני מבין. לא חשבת שמישהו יבין? אולי חשבת שכולם צריכים רק פורקן פיזי. אני אסביר לך בהזדמנות על פורקן נפשי. תביאי את השק שלך, נפתח אותו. אני יודע שגם שקים לא מוכרים כבר, תסתדרי בלעדיו. אני אעזור לך לסחוב.

בדיוק קניתי מזוודה גדולה. מדדתי אותה עם סרט מידה, 1.60 אורך. אם תקפלי את הרגליים, תוכלי להיכנס. את המנעול אני מעדיף לשים לך על הצוואר. 

לפני 11 שנים. 10 במרץ 2013 בשעה 18:01

זרע עץ פרי אתן בידך.

תטמין אותו באדמה, זאת שאמרו שלא תצמיח עוד דבר.

כשיצמיח גזע חזק מספיק, תקשור אותי אליו בחבל עבה. 

את הענפים הרכים תכרוך סביב ידי. 

כשיעלה הפרי, תטפטף מיץ חמצמץ על גופי העירום, עד שיצרוב.

אקח בידי זרע עץ פרי. ואחכה.

 

לפני 11 שנים. 2 במרץ 2013 בשעה 9:44

אחרי התנזרות ממושכת, חוזרת לחפש. 

דרוש-

גבר אינטלגנטי, רחב אופקים וכתפיים, גבוה ונאה, עם מבט של זאב. 

גיל 25-40 בערך, רווק (לא נמצא בכל קשר שהוא, מחייב או לא), בלי ילדים.

מונוגמי, דומיננטי בנפשו ואופיו, סאדיסט עם חיוך, שמחפש נשלטת אמיתית.

אני-

נשית, מתמסרת, יודעת להעניק, צריכה להתאהב קודם כדי לרדת על הברכיים. 

צריכה שתהיה לי סיבה להרים את הראש ולחפש את המבט שלך כשהזין שלך בפה שלי.

מחפשת רק קשר שליטה מלא ואמיתי (לא משחקים במיטה, לא סשנים בהפסקת הצהריים).

לא מזוכיסטית קיצונית, כאב לשם עונג וכחלק ממערכת היחסים יתקבל ברטיבות. 

מינית מאד, אבל נותנת את הגוף שלי רק למי שמצליח לגעת לי בלב. 

לא-

נשים, נשלטים, מתחלפים, זייני שכל, שקרנים, טיפשים וציידי זיונים למיניהם. 

 

אם הגעת עד פה ובא לך לתת לי סטירה, תשלח אדומה. 

לפני 11 שנים. 22 בפברואר 2013 בשעה 16:05

האמנם האמנם 
עוד יבואו ימים 
בסליחה ובחסד 
ותלכי בשדה 
ותלכי בו כהלך התם

ומחשוף ומחשוף 
כף רגלך ילטף 
בעלי האספסת 
או שלפי שיבולים 
ידקרוך ותמתק דקירתם 

או מטר ישיגך 
בעדת טיפותיו הדופקת 
על כתפייך חזך צווארך 
וראשך רענן 
ותלכי בשדה הרטוב 
וירחב בך השקט 
כאור בשולי הענן 

ונשמת ונשמת 
את ריחו של התלם 
נשום ורגוע 
וראית את השמש 
בראי השלולית הזהוב 

ופשוטים ופשוטים 
הדברים וחיים 
ומותר בם לנגוע 
ומותר לאהוב 
ומותר ומותר לאהוב 

את תלכי בשדה לבדך 
לא נצרבת בלהט 
השרפות בדרכים שסמרו 
מאימה ומדם 
וביושר לבב שוב 
תהיי ענווה ונכנעת 
כאחד הדשאים כאחד האדם 

את תלכי בשדה לבדך...

לפני 11 שנים. 22 בדצמבר 2012 בשעה 17:35

 

"אמא שלי שואלת אם את רוצה לשתות".

לפני 11 שנים. 13 בדצמבר 2012 בשעה 16:15

אני נכנסת הביתה אחרי יום שהתארך מעבר לצפוי. כבר מאוחר והדבר היחיד שמתחשק לי כרגע הוא לצאת מהעקבים, להוריד את הגרביון ולהפשיר את הרגליים הקפואות שלי. החצאית המרשימה שלבשתי בבוקר מנוקדת עכשיו בטיפות של גשם חצוף, וגם מבעד לשלוש שכבות הפטמות שלי מאיימות להיפרד מהגוף שלי בכל רגע.

אני מושיטה את היד אל המתג כדי להדליק את האור. אין תגובה. גם החשמל התייאש כנראה ממזג האוויר ונשאר להתחמם איפשהו שהוא לא כאן. אני מדדה בזהירות אל תוך הדירה, מנסה להעלות בדמיוני הנשי חסר ההתמצאות המרחבית את קווי המתאר של הבית. כשהיד שלי פוגשת בשולחן פינת האוכל, אני עוצרת לתכנן את צעדיי הבאים. משהו מרגיש לי לא לגמרי בסדר, אבל אני לא בטוחה מה.

את הטעם של הדם בפה שלי כמה שניות לאחר מכן אני כבר מבינה. יד, סטירה, שיניים, דם. יש כאן מישהו. אני קולטת שהמכה המפתיעה ניתקה אותי מאחיזתי המושיעה, השולחן, וכעת אני שרועה על הרצפה מול מר פורץ-אנס-מטורף שבא לחסל אותי. הידיים שלי מגששות קדימה ואני נוגעת בנעל שלו. נעל גדולה, גבר. אבל זה היה ברור לי כבר מהיד. מה אני עושה עכשיו? אם הייתי בסדנת זיון שכל על הגנה עצמית לנשים בחושך, מה היו אומרים לי לעשות?

הוא ממשיך לעמוד שם, ואני מבינה פתאום ששכחתי לעשות דבר בסיסי מאוד במצב כזה. לצרוח. אינסטינקט הנשלטת הדפוק שלי מסתדר כנראה עם כל הסיטואציה, ואף מנגנון סכנה בגוף שלי לא חשב להתעורר ולעשות משהו. אני צורחת במלוא גרוני, ומר פורץ-אנס-מטורף תופס לי בשיער ושם את היד שלו על הפה שלי. יופי. כרגע קיבלתי נכשל בסדנת זיון שכל על הגנה עצמית לנשים בחושך. 

הוא גורר אותי אחריו, כנראה לאורך המסדרון, ודוחף אותי פנימה לאחד החדרים. אני נופלת על הרצפה, הברכיים קודם. הלך הגרביון. סוף סוף יצר ההישרדות שלי, או אולי יצר האישה הכועסת שמחרבים לה את הבגדים, מתעורר. אני נשענת אחורה ומשחררת בעדינות את הנעל מהרגל, אוחזת בה חזק ומקשיבה. באופן צפוי, אני שומעת את צעדיו של מר פורץ-אנס-מטורף מתקדמים לעברי, ומהדקת אחיזה בנעל. הוא מתכופף אליי. אני מרגישה את הנשימות שלו מול הפנים שלי. בעיתוי מדויק, היד עם הנעל מסתערת לעברו, העקב קודם. צרחה נפלטת מפיו כשהעקב המחודד פוגע בראשו. 

השתגעת לגמרי?, הוא צועק לעברי. רגע... אדוני? סליחה... מה לעזאזל? חשבתי שאתה... 

הוא קם ומדליק את האור. שביל של דם עובר מהאוזן שלו לאורך הצוואר. חתיכת פוסטמה! מה חשבת לעצמך?. אני... לא ידעתי שזה אתה. בסך הכל ניסיתי להגן על עצמי. הוא הולך למקלחת לנגב את עצמו. אני עדיין בהלם מכל האירוע. כשהוא חוזר הוא נרגע קצת. הוא מחבק אותי וגם אני נרגעת סוף סוף. 

הכתף שלו מלאה דם. אני מנשקת אותו בצוואר, טועמת את טיפות הגבורה המיותרת שלי, ומחייכת לעצמי. לך אדוני, מותר לחסל אותי מתי שבא לך. 

לפני 11 שנים. 9 בדצמבר 2012 בשעה 17:27

ביקשתי לי גואל שיפרום את ייסורי, כזה שקורע שמלות של חג. 

אשים קצת חושך באור שלך, אמר לי, אם יהירותך מסנוורת מדי.

שני נרות נדליק היום, אחד לכל פטמה. את השמש נטפטף לך על התחת.

זה צריך להספיק לך לשמונה ימים. 

לפני 11 שנים. 12 בנובמבר 2012 בשעה 18:37

הייתי מקפיד ללכת תמיד כמה צעדים מאחוריה, כשכל העולם נפרש מולי בין שני פלחי התחת שלה שמופרדים על ידי חוט דק. הייתי מחכה למשב רוח שירים את שולי השמלה שלה ויחשוף את העור הלבן ההדוק הזה שהיא לובשת בגאווה.

מעליה שמש, שולחת קרניים ארוכות שצובעות את שיערה באינסוף גוונים של זהב. רגלייה היו אף ארוכות מאלה. ואני ידעתי שמבטי הוא זה שנושא אותה מעלה, הופך את הליכתה לחסרת מאמץ. בכל צעד הרגישה את העיניים שלי ננעצות בישבנה כמלקות שוטים עדינות, מלטפות ומדרבנות אותה הלאה.

והיא, איילה שצעדה אל ידי הצייד המחוספסות שלי ללא כל פחד, לא ידעה כמה מייסרות המלכודות שאני מניח. רציתי לקחת בכוח, וזאת המשיכה לתת עד שלא נותר בה דבר. כשפתחתי את שערי הברזל על צווארה, נשארה לרגליי. אולי הייתה חכמה ממני וידעה שלא באמת אתן לה ללכת. ואולי עדיין לא היה בה כוח לרוץ ברגליים יחפות משליטה. 

היום אני צייד עייף. את הרובה שלי החלפתי במקל הליכה ואת הריצה בשדות בקירות לבנים. את האיילה שלי שחררתי רחוק מספיק בשביל שלא תוכל לחזור. ידעתי שתנסה. ידעתי שציידים אחרים ירדפוה, באלות שלוחות. אבל היא לא תתן בהם מבט שני. את ההתמסרות שלה השארתי איתי, בקופסה קטנה מתחת לכרית, בצמוד לרובה המתכת הקר. מעכשיו היא תתהלך לצד אייל עב קרניים, חופשיה לעולם ממלכודות הכאב.

לחייך, זונת העמקים.